Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Johannes tränar hårt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 maj, 2006 at 01:29 #993192Anonym anvandareMember
Vanessa: Vad blev det för film då? Blev världarnas krig för oss…
Och jag har svullat i mig godis ikväll… så extra lång promenad imorgon.
godnatt27 maj, 2006 at 14:55 #993193Anonym anvandareMemberDagens träning:
Idag blev det ett pass med lite allt möjligt, slarvade med baksida lår i veckan så dom fick sig lite extra idag.
Liggande bencurl
50kg x 20reps
70kg x 15reps
70kg x 15repsSittande vadpress
20kg x max
20kg x maxUnderarmar med skivstång
22kg x 15reps
22kg x 15reps
22kg x 15repsVadmaskin (raka ben)
??kg x 50reps
30 minuter på trappmaskinen
Idag var det riktigt skönt att svettas lite. Blir en promenad ikväll tror jag.
Får se vad humöret säger.27 maj, 2006 at 18:37 #993194Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:Fortsätt köra hårt nu gubbenJajjemän!! Har insett att det är en HEL DEL som ska bort innan jag är i form, haha!! Men bara att kötta på :up:
27 maj, 2006 at 18:40 #993195Anonym anvandareMemberIntressant att du också är en av dem som kör många reps i benträningen. Jag kör också många reps på just vaderna för jag tycker bara de svarar bra på högreppare. Tycker du det ger mer med många reps hellre än tung belastning på övriga benövningar också ??
27 maj, 2006 at 19:38 #993196Anonym anvandareMemberdeekayman wrote:Intressant att du också är en av dem som kör många reps i benträningen. Jag kör också många reps på just vaderna för jag tycker bara de svarar bra på högreppare. Tycker du det ger mer med många reps hellre än tung belastning på övriga benövningar också ??tjena! har precis börjat köra fler reps på vaderna, och köra dom lite oftare också, måste prova på nåt nytt. Övrig benträning så ligger jag mellan 6-12reps lite beroende på övning och dagsform. Baksidan idag fick lite fler reps än vanligt,, tror jag ska börja köra baksidan på lördagar för det blir så mycket slarv med dom när man kört framsida innan.
27 maj, 2006 at 23:09 #993197Anonym anvandareMemberHar känt mig fruktansvärt låg hela eftermiddagen och kvällen, vet inte vad det beror på, mycket som snurrar runt i huvudet just nu. Tror jag tänker för mycket på saker, ska strunta i det och bara köra på tror jag. Det gäller inte bara träningen utan det mesta. Egentligen skulle jag vilja åka iväg ett tag och rensa huvudet och bara släppa allt. Ta en tripp till alla vänner jag har i Göteborg t ex, det vore inte dumt. Och jönköping måste jag åka till och hälsa på också. Shit jag vill dra nu. Skönt att skriva av sig lite,, hoppas man känner sig lite mera på g imorgon. Godnatt
27 maj, 2006 at 23:21 #993198Anonym anvandareMembertramsar gör vi allihop… jobbigt när det händer….men efter varje gång blir man ju starkare… efter regn kommer solsken!
när jag känner mig låg brukar jag hitta på nåt nytt, nåt galet, så man kommer in på lite nya spår och får nya tankebanor i livet, eller rensa och slänga ut halva hemmet, allt som man är trött på, bara göra något kul.
Ta ledigt och åk iväg om du kan!! Göteborg är ju kanon nu, mysigt och så luktar det Liseberg lite överallt (popcorn, grillat o halv special) du hör ju
”krya” på dig!28 maj, 2006 at 00:04 #993199Anonym anvandareMemberPaulina: Hade åkt ner om inte jag skulle börja mitt nya jobb på måndag. Men det om något känns riktigt kul iallafall! ha det gött!!
Warrior: Ses snart!!
28 maj, 2006 at 22:03 #993200Anonym anvandareMemberBlev en skön kvällspromenad 1tim 15min. Fler sånna kommer det bli… Hade tänkt lägga upp någon bild i dagsformstråden men fy fan rent ut sagt vad illa det såg ut.
28 maj, 2006 at 22:05 #993201Anonym anvandareMemberVäntar fortfarande på dina dagsformsbilder!
28 maj, 2006 at 22:07 #993202Anonym anvandareMemberKom igen nu jojje!! Fight it!
Bra jobbat med träningen! Nu vill jag inte läsa ”ikväll blev det en massa godis” mer Kämpa på med dieten nu!!
28 maj, 2006 at 22:51 #993203Anonym anvandareMemberKatti och Linn: Här får ni en slät och dålig arm. Fan jag är så less!!
28 maj, 2006 at 23:03 #993204Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Katti och Linn: Här får ni en slät och dålig arm. Fan jag är så less!!Yay!!! Dagsformsbild!!! :yahoo:
Men var inte så hård mot dig själv! Hade jag haft såna
armar hade jag inte gnällt det minsta! Man är ju aldrig
nöjd själv, så är det ju bara! Ögonen spelar ett spratt ibland…Weehaa, jag är så nöjd att jag fick se din dagsformsbild!
(Jag är mogen som en femåring, jag vet… Skyller på
att jag har fått för lite sömn den här veckan…)Kör hårt!!!
28 maj, 2006 at 23:16 #993205Anonym anvandareMemberKatti wrote:Yay!!! Dagsformsbild!!! :yahoo:
Men var inte så hård mot dig själv! Hade jag haft såna
armar hade jag inte gnällt det minsta! Man är ju aldrig
nöjd själv, så är det ju bara! Ögonen spelar ett spratt ibland…Weehaa, jag är så nöjd att jag fick se din dagsformsbild!
(Jag är mogen som en femåring, jag vet… Skyller på
att jag har fått för lite sömn den här veckan…)Kör hårt!!!
Va bra att du blev glad för den, bara för det så kanske det kommer upp en till imorgon, vem vet… Hela den här helgen har jag varit så fruktansvärt lättirriterad, behöver lite framsteg nu! Och imorgon börjar jag på nya jobbet, det blir nog bra :up:
28 maj, 2006 at 23:27 #993206Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Va bra att du blev glad för den, bara för det så kanske det kommer upp en till imorgon, vem vet… Hela den här helgen har jag varit så fruktansvärt lättirriterad, behöver lite framsteg nu! Och imorgon börjar jag på nya jobbet, det blir nog bra :up:Yes, mer bilder åt folket! :yahoo:
Lycka till på nya jobbet! Hoppas att du trivs bra där!
Och oroa dig inte, framstegen kommer! De tar bara tid
ibland! :up:Kör hårt!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.