Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Johannes tränar hårt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 juni, 2006 at 20:29 #993237Anonym anvandareMember
Sista bilden ligger alex ovh kravlar lite på golvet så den ljuger. Har egentligen helt obefintliga axlar.
3 juni, 2006 at 20:34 #993238Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Sista bilden ligger alex ovh kravlar lite på golvet så den ljuger. Har egentligen helt obefintliga axlar.Tssss…. var inte så självkritisk människa! :up:
Nog har du mer muskler än du tror!Jättekul med träningsbilder! Mer sånt tack! :p
Hoppas träningen känns bra för övrigt! Vill se
flera PB:n!!!Kör hårt!!!:yahoo:
3 juni, 2006 at 20:37 #993239Anonym anvandareMemberKatti wrote:Tssss…. var inte så självkritisk människa! :up:
Nog har du mer muskler än du tror!Jättekul med träningsbilder! Mer sånt tack! :p
Hoppas träningen känns bra för övrigt! Vill se
flera PB:n!!!Kör hårt!!!:yahoo:
Ja fler PB vill vi ha!! Men svårt idag för jag har sååååååå ont i ryggen från igår, haha, riktigt skönt!! Kommer ta fler träningsbilder.. säkert varje pass nästa vecka, så håll till godo
3 juni, 2006 at 20:38 #993240Anonym anvandareMemberförresten, nyfriserad idag, haha!! Vad kallas det… ? ”byggarfrilla” har jag hört, hmmm
3 juni, 2006 at 20:42 #993241Anonym anvandareMemberDet tar sig!
Du såg (utan att överdriva) mycket grövre på dessa bilder. Måste bero på att du gått ner i vikt. :emo-thumbps. snygg frisyr :nod
3 juni, 2006 at 20:47 #993242Anonym anvandareMemberLinn wrote:Det tar sig!
Du såg (utan att överdriva) mycket grövre på dessa bilder. Måste bero på att du gått ner i vikt. :emo-thumbps. snygg frisyr :nod
Ja det tar sig faktiskt. Frippan är jag nöjd med, jäkligt skönt på sommaren!
Hade tänkt ta lite bilder på dagsformen idag också men får se om det blir ikväll eller imorgon,, känner nog mer för lite massage ikväll :up:4 juni, 2006 at 15:00 #993243Anonym anvandareMemberJag vet att benen är kassa men va fan. Visar dom ändå.
4 juni, 2006 at 15:48 #993244Anonym anvandareMemberJag tyckte inte alls dom var så kassa. Det tar sig det tar sig
4 juni, 2006 at 15:50 #993245Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:Jag tyckte inte alls dom var så kassa. Det tar sig det tar sigTack för det.. Det tar sig men det tar TIIIIID!!!
5 juni, 2006 at 23:07 #993246Anonym anvandareMemberOkej här kommer dagens benpass. Jobbade till halv tolv igår kväll, och idag 8-18 så var inte pigg… sov 40 min på golvet i vardagsrummet innan jag skulle gå till alex.. skulle gå till honom kl 19 men vaknade kvart över,, :lazy:
Vi tog oss till gymmet iallafall.
Benböj
80kg x 12reps
100kg x 8reps
100kg x 6repsBenspark
60kg x 15reps
60kg x 20repsSittande vadpress
20kg x många reps
20kg x ännu fler reps
25kg x jag tror det blev flest reps här faktisktAvslutade med 2 set crunches på lutande bänk.
Riktigt trött var jag idag. Ändå ganska nöjd, mina ben är ju sååååå klena, men en 8a på 100 i böjen är väl iallafall PB i antal reps.
5 juni, 2006 at 23:28 #993247Anonym anvandareMemberOkej, dagens bilder…
1. Först lite uppvärmning på cykeln då.
2. Sen lite bänkpress men tekniken sög idag så det blev ben istället
3. Benböj, här på 80kg, ser dom djupa och okej ut?
4. Posedown efteråt, hahaha.. Kan lätt bli så när vi är ensamma på gymmet.5 juni, 2006 at 23:31 #993248Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Det var bra presterat i böjen helt klart!Kör på nu! Så beffar vi snart!
/Warrior
Tack Sheki!! Bilderna kom upp här nu oxå, haha!!
5 juni, 2006 at 23:42 #993249Anonym anvandareMemberkul med träningsbilder jojje!! det går framåt också, ett pb
hoppas det är bättre än sist jag skrev i journalen och att nya jobbet är kanon!
jag ligger på latsidan för tillfället, har vilovecka, så det blir inte mycket gjort här. Det är välbehövlig vila och laddning
som vanligt, kör hårt:emo-thumb5 juni, 2006 at 23:51 #993250Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:kul med träningsbilder jojje!! det går framåt också, ett pb
hoppas det är bättre än sist jag skrev i journalen och att nya jobbet är kanon!
jag ligger på latsidan för tillfället, har vilovecka, så det blir inte mycket gjort här. Det är välbehövlig vila och laddning
som vanligt, kör hårt:emo-thumbJa nu är allt riktigt toppen, förutom tröttheten idag,, men det är ju över imorgon :emo-thumb
Imorgon blir axlar och biceps tror jag. Kommer bli en hel del bilder här i journalen framöver, i stort sett varje pass. Ha det gött tjejen!!6 juni, 2006 at 12:24 #993251Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Faaan va sköj vi har du flum träning idag!!!:pOch det kommer mera idag gubben!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.