Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Johannes tränar hårt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 april, 2006 at 13:44 #992997Anonym anvandareMember
Och det snöar fortfarande i Gävle,, det är illa!!
Hur som helst, blev en morgonpromenad på 45 min imorse osm började i mulet väder men som efter halva blev snöväder (som vanligt). Trött på detta nu!!
Vart är värmen?!??2 april, 2006 at 14:03 #992998Anonym anvandareMemberWarrior: Tack, ja dags att börja bränna på lite,, har ju varit borta ett tag pga semstrar och så men har nu kört några veckor och känner mig stark för tillfället så den kommande veckan ska jag försöka lassa på lite mera :up: Det sitter i huvudet!
Dina frågor som du ställer till dig själv varje kväll tyckte jag var en kanonidé,, tänkte följa i dina fotspår och göra något liknande själv, men kommer kanske inte skriva upp något, men åtminstone ställa mig själv några frågor varje dag. Sätta lite krav på mig själv med andra ord
2 april, 2006 at 23:27 #992999Anonym anvandareMemberdet blev en kvällpromenad på ca 60 min, skönt var det, trots att det regnade,, bara att dra på sig mp3 spelaren och bara gå, haha :up:
frukost: havregrynsgröt med lingonsylt, proteindrink
mellanmål: kaffe och 2 skivor fullkornsbröd med ost (riktigt gott)
lunch: ris och kyckling
mellanmål: kesella med fun light
middag: tacobiffar med potatis
kvällsmål: te och 2 mackor
nyss: prottedrink
snart: sova:lazy:
3 april, 2006 at 11:40 #993000Anonym anvandareMemberJa det var riktigt jobbigt att ta sig ur sängen idag, blev lite för sent igår…
Men det blev en morgonpromenad på 85 min :up:
Skönt men det var lite kallt idag… En varm dusch och en god frukost när jag kom hem var inte fel!!3 april, 2006 at 23:47 #993001Anonym anvandareMemberJa som sagt, morgonpromenad imorse…
Har hela dagen gått och väntat på att få gå till gymmet,, ända sen igår har jag varit riktigt taggad och känt att den här veckan ska jag försöka lägga på lite mer vikter
Kan till att börja med säga att personbästa i bänkpress var en singel på 100kg och en fyra på 90kg. och när jag gjort en fyra på 90 så har jag orkat kanske en trea setet efter.. så har väl legat stadigt och kört på 80kg nu ett tag, legat på ungefär 6-7reps, för två veckor sen så gjorde jag min första tia på 80, som följdes upp med två åttor. Och förra veckan så blev det 9, 9, 8 reps på 80 kg.
Men hela dagen idag har jag känt mig så jävla taggad och hade bestämt mig för att kliva upp på 90 igen och göra det bättre den här gången.
Så dagens pass såg ut så här.
Började med att värma upp på cykel.
Bänkpress
Började med några ganska snabba uppvärmingsset:
stången x ??reps
50kg x 8reps
60kg x 8reps
80kg x 4repsSen började jag de riktiga seten
90kg x 8reps (PB)
90kg x 8reps (lite hjälp på sista)
90kg x 6reps
80kg x 10repsMåste säga att det aldrig har känts så här bra i bänken,, jag hade ju bara gjort en tia på 80kg en enda gång tidigare,, och nu gjorde jag det i sista setet. :dance:
Flyes
19kg x 10reps
19kg x 10reps
19kg x 10repsDips
Kroppsvikt x 12reps
Kroppsvikt x 14repsHantellyft åt sidan
8kg x 12reps
8kg x 12reps
8kg x 12reps
8kg x 12repsMage: Benlyft
Kroppsvikt x 20reps
Kroppsvikt x 20reps
Kroppsvikt x 20repsCrunches på bänk
2 set x ??repsDet var allt för idag, som sagt jättenöjd med resultaten i bänken!!!
3 april, 2006 at 23:57 #993002Anonym anvandareMemberHar käkat så här idag.
frukost:havregrynsgröt med lingonsylt och en prottedrink
lunch: tacoköttfärssås, pasta, gurka
middag: 2 tacobiffar (kvar sen igår), tacoköttfärssås, ris, grönsaker
efter träning: 5 riskakor och prottedrink
kvällsmål: kesella med fun light, solroskärnor
kvällsmål 2: kesella med fun lightblev inga mål mellan lunch och middag vilket det normalt är, eller mellan frukost och lunch.. men har hållit bra tider mellan målen så det har funkat bra ändå tycker jag. men imorgon ska jag gå upp lite tidigare och gå promenaden.
slänger med en bild här på middagen, tacobiffarna med havregryn i är kanongoda måste jag säga
godnatt!
4 april, 2006 at 00:13 #993003Anonym anvandareMemberfullt magasin på 65 kg tycker jag låter lite snålt
4 april, 2006 at 00:23 #993004Anonym anvandareMemberDanielito wrote:fullt magasin på 65 kg tycker jag låter lite snåltdet är ett litet gym,, 100kvm. man får använda fantasin. men det är kanon!! kolla [www.atb.nu]
4 april, 2006 at 00:27 #993005Anonym anvandareMemberFöre och efter bilderna ser ju jättebra ut Johannes! synd att du inte har en bild på dig utan tröja eller har du det? skicka up den då!
Nånting säger mig att du gillar kesella mewd funlight, stämmer det? Vilken smak använder du?keep the dumbbells moving//Stolleman
4 april, 2006 at 00:32 #993006Anonym anvandareMemberStolleman wrote:Före och efter bilderna ser ju jättebra ut Johannes! synd att du inte har en bild på dig utan tröja eller har du det? skicka up den då!
Nånting säger mig att du gillar kesella mewd funlight, stämmer det? Vilken smak använder du?keep the dumbbells moving//Stolleman
ja det är gott,, just nu kör jag med hallon, men när en flaska är slut så byter jag smak så det inte blir samma smak hela tiden…
har inga fler bilder att lägga upp just nu men i helgen tänkte jag att jag skulle ta lite nya, och även komma upp med lite mått..
4 april, 2006 at 09:43 #993007Anonym anvandareMemberJa dagen börjar med riktigt skitväder,, men gick upp vid 8 och gick en promenad i ca 50 min,, det kom massa snöblandat regn, inte kul…
skickar med 1 bild från mitt sovrumsfönster (men man ser inte snöflingorna/regnet på bilden). Och en bild på mig precis när jag kommit in..(Nu snöar det ännu mer än när jag var ute så det var kanske tur att jag inte väntade längre)
4 april, 2006 at 23:08 #993008Anonym anvandareMemberFörutom morgonpromenaden imorse har det inte blivit mycket gjort… var faktiskt iväg och köpte mig ett xbox,, längesen jag spelade tv-spel men kan vara ganska kul ibland, måste ju ha något att trösta sig med på vilodagar när det är snöstorm ute i april
Maten idag.
frukost: havregrynsgröt med äppelmos och solroskärnor, prottedrink
mellanmål:kesella med fun light
lunch: ris, kyckling och grönsaker
mellanmål: banan, prottedrink
middag: tacobiffar, potatis med lite lingonsylt
kvällsmål: kesella med fun light, 2 råg-rut, sallad
snart:prottedrinkslänger med en bild på frukosten :up:
4 april, 2006 at 23:42 #993009Anonym anvandareMemberhehe, du ser då inte så glad ut på bilden.
Det här trista vädret tar knäcken på vem som helst, blir arg bara man tittar ut:evil:. Blev mäkta sugen på frukost när jag ser din, gröten ser underbar ut.ta det lungt//Stolleman
5 april, 2006 at 00:16 #993010Anonym anvandareMemberStolleman wrote:hehe, du ser då inte så glad ut på bilden.
Det här trista vädret tar knäcken på vem som helst, blir arg bara man tittar ut:evil:. Blev mäkta sugen på frukost när jag ser din, gröten ser underbar ut.ta det lungt//Stolleman
Men än så länge har det inte knäckt mig :emo-thumb
Jäkligt gott med solroskärnor på gröten tycker jag!Kör hårt!
5 april, 2006 at 00:35 #993011Anonym anvandareMemberhehe, du ser då inte så glad ut på bilden.
Det här trista vädret tar knäcken på vem som helst, blir arg bara man tittar ut:evil:.
Blev mäkta sugen på frukost när jag ser din, gröten mm. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.