Johannes tränar hårt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Johannes tränar hårt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 474 total)
  • Author

Dagens träning hittills, ingen. Träning senare, ingen.
    Total vila idag, precis som igår, och i förrgår… Hade tänkt träna idag men så blev det inte, mor och far här på besök istället :emo-thumb

Sitta här en liten snabbis medan mamma grejar med maten, haha,, skönt att bli bortskämd nån gång då och då.

Dagens låt: In Flames – Only For The Weak

Ny vecka. Kvällsvecka på jobbet vilket hittills har inneburit att jag varit riktigt trött på mornarna och knappt orkat ta mig till gymmet men den här veckan ska det bli ändring på det.

Min måndag ser ut så här:

Gick upp kl nio, cyklade ner till arbetsförmedlingen, hade glömt meddela dom att jag jobbar, men nu är det fixat, skönt att slippa dom ett tag framöver, förhoppningvis en väldigt lång tid! Hem och käka frulle, och alldeles strax ska jag ner och köra bröst, triceps. Sen ner till stan och kolla tatueringar innan jag börjar jobba kl tre.

Vikten imorse: 80,7kg. -0,4kg. :up:

Bröst, triceps

Lutande hantelpress

26,5kg x 15reps
    32kg x 10reps
    26,5kg x 15reps
    26,5kg x 15reps

Lutande hantelflyes

17kg x 12reps 3 set

Lutande flyes i cc

15kg x 15reps
    15kg x 12reps 2 set

Pushdowns

55kg x 20reps
    55kg x 15reps

Blev inte så mycket triceps, lägger nog in lite extra i slutet på veckan, kan verkligen behövas. Annars kändes det helt okej idag, bra kontakt, men vänstra axeln spökar lite i hantelpressarna.

Ingen bänk ? :)

coola avatarer du har då! haha, fast jag
    diggar den där när du håller i trästocken mest
    :D

jwallin wrote:
    Ingen bänk ? :)

coola avatarer du har då! haha, fast jag
    diggar den där när du håller i trästocken mest
    :D

Nej det blev ingen bänk idag. Kommer inte köra bänk varje pass på ett tag, vänstra axeln är lite mysko för tillfället.

Ja jag tog några kort igår kväll med min samuraj, haha!! men trästocken är fet! Hahahaha!!

yea, satte klockan på nio imorse, tänkte jag skulle komma upp skapligt och träna, var helt död efter gårdagen, snoozade till tio, ont i magen hade jag också.. tog väl en halvtimme att få i sig gröten och drinken…

Men tog mig till gymmet till sist iallafall, det får gå som det går ;)

Benböj

80kg x 12 (3 set)
    90kg x 10 (2 set)

Benspark

80kg x 12
    70kg x 15
    60kg x 12

Sittande vadpress

40kg x 20 (2set)
    20kg x många :emo-thumb

Kändes helt okej fram tills jag skulle köra vader, då stog frukosten mig nästan i halsen, haha! Men tycker det blev ett hyfsat pass ändå.

jojje83 wrote:
    Benböj

80kg x 12 (3 set)
    90kg x 10 (2 set)

[/I]

Benböj= front böj lr vanliga hederliga knäböj.?

alexander lindström wrote:
    Yaaaaa, fem fina sett böjar där.. Kanon pass mannen! Får se om jag får till det sj ikväll.. NU bär det av till stan.. :emo-thumb

Ja dom tog riktigt bra faktiskt. Klart du får till det,, kollar senare ikväll.. men när jag kommer hem vid halv ett inatt har du väl precis tränat klart? ;)

Restless wrote:
    Benböj= front böj lr vanliga hederliga knäböj.?

vanliga knäböj, finns bild på sidan 32.

jojje83 wrote:
    vanliga knäböj, finns bild på sidan 32.

oki, bara funderade…Alltid lika härligt med djupa knäböj, fast frontböjen är strået vassare..

jojje83 wrote:
    Ny vecka. Kvällsvecka på jobbet vilket hittills har inneburit att jag varit riktigt trött på mornarna och knappt orkat ta mig till gymmet men den här veckan ska det bli ändring på det.

Min måndag ser ut så här:

Gick upp kl nio, cyklade ner till arbetsförmedlingen, hade glömt meddela dom att jag jobbar, men nu är det fixat, skönt att slippa dom ett tag framöver, förhoppningvis en väldigt lång tid! Hem och käka frulle, och alldeles strax ska jag ner och köra bröst, triceps. Sen ner till stan och kolla tatueringar innan jag börjar jobba kl tre.

Vikten imorse: 80,7kg. -0,4kg. :up:

yo mannen , grattis till viktminskningen :emo-thumb

fan jag vill oxå tatuera mig :( får fan med hitta tid till det oxå

Pectoralis: Jag skulle också kunna sova hur mycket som helst,, men mår så dåligt om jag inte hinner göra nåt på dagen innan jag ska åka till jobbet vid halv tre.. om jag går upp typ 11 så hinner man ju inte mer än fixa matlådor så är det dags att dra…

Vanessa: Jasså, vad är du sugen på för motiv då? Jag vill ju ha en drake på triccan men hittade en riktigt cool djävul igår och tänkte kanske sätta den någon annanstans och göra draken sen… svårt det där..

Nu ska jag ta rast och käka middag, kyckling, kokta morötter och keso :up:

Lite bilder finns det väl alltid tid för..

alexander lindström wrote:
    Hahaha, yeaaaaa. Snygga hardcorebilder på jobbet, i svartvitt och allt… Du jobbar i bar över va:p

haha! visst gör jag det ;) :D

Lightweight och godmiddag!!
    Imorgon får jag äntligen min nya cykel,, undrar hur det kommer gå med gymträningen,, eller blir det massa cykling framöver..hmm…

Idag blir det iallafall ingen träning. Har ordentligt med träningsvärk i framsida lår idag, mest för att jag glömde stretcha efteråt Gör jag det så brukar det inte kännas så här mycket.

Nu ska jag ta mig lite kaffe, gott det!

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 474 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.