Johannes tränar hårt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Johannes tränar hårt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 474 total)
  • Author

Idag ben på schemat. Eftersom jag har haft ont i ryggen idag så vilade jag från benböjen.

Benpress

180kg x 15
    210kg x 15
    220kg x 15
    220kg x 15
    180kg x 15

Liggande bencurl

70kg x 12 (4 set)

Benspark

60kg x 20
    60kg x 15
    60kg x 10

Sen blev det lite cirkelträning och superset mellan allt möjligt, skriver upp vad jag körde men ordningen blir inte riktigt rätt.

Sittande vadpress

50kg x 20 (4 set)

Hantellyft åt sidan

12kg x 12 (4 set)

Crunches på lutande bänk

4 set x ca 15

Muslimen

65kg x 12
    55kg x 15 (2 set)

Okej pass. Det är PB i antal reps i benpressen på 220kg men det är ju inget att skryta med precis, haha. Har några bilder på mobilen, men har inte lagt in dom än, får se om det finns nån som jag lägger upp, nu måste jag kolla fotbollen igen och käka mina wokade tigerräkor.

2 skitbilder från dagens pass, men det blev bara dom två…

Kan man se ådror på ”skitbilder” kan det väl inte var såå dåligt hörredu ;)

Kör hår JOJJ!!

Linn wrote:
    Kan man se ådror på ”skitbilder” kan det väl inte var såå dåligt hörredu ;)

Kör hår JOJJ!!

Ådror, shit, vart??? Då måste jag kolla, hahaha….

jojje83 wrote:
    Muslimen

65kg x 12
    55kg x 15 (2 set)

[/I]

Hmm…du har kanske skrivit det tidigare i journalen, men då måste jag ha missat det, vad i helxxte är Muslimen?

Bongo my brother: Man vet aldrig vettu,, jag körde lite med självutlösaren där inne i ”benrummet” också, haha!!

Sucram: Muslimen ja, haha.. Magövning, du ställer dig på knä och sätter ett rep i övre trissan i cc, sen drar du ner den mot nacekn så du får en hand på vardera sida om huvudet, sen drar du ned huvudet mot knäna typ..
    Ser ut ungefär som man ber. ;) Prova, den tar finfint!

Yeeeeeeeaaaaaaaaaaa wwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee!!
    Shit vad svalt och skönt det var på gymmet idag!!:p När man klev innanför dörren var det som om tyson stog där och gav dig en fet smäll på snoken, haha!! Måste varit varmaste dagen hittills idag!
    Men passet gick rätt så bra ändå! Lite bättre tryck idag än dom senaste passen. Men lite cirkelträning blev det, ha!

Breda latsdrag

80kg x 8 (2 set)
    70kg x 10 (2 set)

Sittande alternerad hantelcurl

17kg x 8/arm (4 set)

Hantelrodd

32kg x 10/arm
    53kg x 6/arm PB!![/b]
    42kg x 10/arm

Koncentrationscurl

14kg x 10/arm (2 set)

Baksida axlar med rep i cc

60kg x 12 (3 set)

Underarmscurl med stång

20kg x 20
    20kg x 15 (2 set)

Scottcurl med hantel

10kg x 12/arm

Riktigt nöjd med PB, tänkte bara jag skulle prova för skojs skull om jag fick upp 53an, finns ju ingen hantel mellan 42kg och 53kg.
    Och som det brukar bli, så kommer här lite bilder från passet.

jojje83 wrote:
    Muslimen ja, haha.. Magövning, du ställer dig på knä och sätter ett rep i övre trissan i cc, sen drar du ner den mot nacekn så du får en hand på vardera sida om huvudet, sen drar du ned huvudet mot knäna typ..
    Ser ut ungefär som man ber. ;) Prova, den tar finfint!

OK, tack! Den har jag kört ganska mycket både knästående på bänk och direkt på golvet. Den bränner fint…

Sucram wrote:
    OK, tack! Den har jag kört ganska mycket både knästående på bänk och direkt på golvet. Den bränner fint…

:up: Jajjemän!!

Nyss stått o fixat matlåda till imorgon, blir lite extra kolisar imorgon för det kommer bli en lång kväll, peace and love imorgon, takida bl a, ska bli skitkul!!

Här é maten jag fixade, andra bilden är mitt kvällsmål.. Drinken är på minimjölk, hallon, mango, kvarg och lite sötningsmedel…

Godnatt

ååh fan va jag saknar min gainer nu :(

jwallin: Vad menar du med saknar din gainer?

Ska snart åka till borlänge, sitter här och eftersvettas,, med fläkten rakt i nyllet.. Riktigt stressigt på jobbet idag på eftermiddan, sen fort hem för att duscha och packa, och när som helst ska vi åka..

Tänkte bjuda på en dagsformsbild iallafall…

Glömde att dra med bilden, men här kommer den…

första dagen på peace and love avklarad… trodde först vi skulle missa takida, dom jag allra helst ville se… fastnade vid en trafikolycka i hofors på väg från gävle igår… 1 timme och 10 min stog vi still, och då sa dom att det skulle ta MINST en halvtimme till… då vände vi, hittade en grusväg i skogen och var förbi på 10 min, va fan gjorde vi inte det på en gång för… aja, kamp mot klocka om vi skulle hinna se takida, men 20:55 var vi framme och 21:10 började dom spela, he.. men FY FAAAAAN va bra dom var!!!!

nu blir det snart lite mat och sen dags att åka in igen,, en hel del bra band ikväll…

ha det gött alla bulkade tjockisar!!!;)

Hema i gävle igen nu. Har haft en riktigt kul helg! Sett många bra band både på fredagen och lördagen. Och idag har vi bara softat, åkt runt till lite olika badplatser, setat vi älven och käkat glass :P
    Här kommer några bilder från helgen… Träningsbilder kommer under veckan!

Bild 1: Takida (så jävla bra det kan bli!!)
    Bild 2: Sofia hjärtat!
    Bild 3: Sofia och Linn
    Bild 4: Jag och ;)
    Bild 5: Sofia, Linn och Mange

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 474 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.