Johannes tränar hårt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Johannes tränar hårt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 474 total)
  • Author
    bullis wrote:
    Såg du Håkan?

Japp det gjorde jag… Han var bra!

Takida är ju asbra!!! :emo-thumb

jojje83 wrote:
    jwallin: Vad menar du med saknar din gainer?

Jag har inge kvar hemma, blev drygt när jag såg
    din bild där…

Ny vecka igen då,,, bröst och triccar först på programmet som vanligt.

Dips

Kv x 10
    Kv+17kg x 10
    Kv+17kg x 12
    Kv+12kg x 12

Lutande hantelflyes

17kg x 10
    22kg x 10 (3 set)

Lutande flyes i cc

20kg x 10 (2 set)
    15kg x 12

Pushdowns

65kg x 10
    65kg x 12
    65kg x 10

Hantellyft åt sidan

12kg x 10 (3 set)

Framåtlutande hantellyft åt sidan

7kg x 10 (3 set)

Tricepsextension med hantel

10kg x 10
    10kg x 6 (kändes lite konstigt här så jag slutade efter 6 på varje arm…)

Fotografen var kvar hemma tror jag ;) Så det får bli bilder från något annat pass. Kändes bra idag iallafall, flyesen med hantel brukar inte vara så lätta med 22orna, kändes som jag skulle kunna mata på med hur många reps som helst egentligen… Imorgon är det benens tur att få smaka på stålet :emo-thumb

vart är pressarna !

jwallin wrote:
    vart är pressarna !

Pressar, vad är det? Haha,,, ähh,, sket i dom idag… körde lite dips istället.
    Får väl dra den klassiska, ”orkade” inte köra några pressar, tror jag svalde frukosten sådär en 8-9 gånger under passet, åt typ 15 minuter innan, he..

Idag beeeeen!!

Uppvärmning i bensparken

Benpress

140kg x 10
    220kg x 12
    250kg x 12 PB[/b]
    260kg x 12 PB!![/b]
    260kg x 12

Liggande bencurl

70kg x 12 (3 set)

Sittande vadpress

50kg x 20 (3 set)
    25kg x 50

Crunches på lutande bänk

3 set

Kanonnöjd med benpressarna, kändes ändå lätt!! Men jag måste komma upp tidigare på morgonen så jag hinner vila lite mellan frullen och träningen,, fan håller ju på att spy efter varje set, hahaha! Men va fan ;)

alexander lindström wrote:
    Yeaaaaa fina benpressar broder:emo-thumb

Thanks man!! När ska du ner?? Fan har ingen lust att jobba idag,, vill ligga hemma och slappa med tv spelet, haha!! Men men…

Fina bilder du lagt in på sistone!! :)
    De bästa är nästan på tAKiDA… :P

Träningen ser ut att gå bra!! Kämpa på!!

SandraJ wrote:
    Fina bilder du lagt in på sistone!! :)
    De bästa är nästan på tAKiDA… :P

Träningen ser ut att gå bra!! Kämpa på!!

Tack!
    Men om jag får välja mellan bilderna på tAKIDA eller bilderna på Sofia så skulle jag säga att tAKIDAbilderna ser ut som skit ;)

Träningen går bra nu,, har ökat kolisarna lite och har direkt fått tillbaka lite tryck,, nu blir det åka av!!

jojje83 wrote:
    Tack!
    Men om jag får välja mellan bilderna på tAKIDA eller bilderna på Sofia så skulle jag säga att tAKIDAbilderna ser ut som skit ;)

Träningen går bra nu,, har ökat kolisarna lite och har direkt fått tillbaka lite tryck,, nu blir det åka av!!

Självklart! Det skulle jag också! ;)

Bra med tryck ju! :P
    Kör på nu och träna hårt!

SandraJ wrote:
    Kör på nu och träna hårt!

Det vet du :emo-thumb

Hmmm, vad har man hunnit med idag då? Inte mycket…
    Gick upp vid 11:20, trött som vanligt på morgonen, la mig väl inte förrän halv tre eller nåt igår.. Aja, väl uppe så blev det frulle, sen en cykeltur till möbelaffär, jag och sofia ska förnya lite i lägenheten efter sommaren :D
    Sen till Lidl för att köpa kvarg, raka vägen hem med fulla väskan och sen till Ica för att handla mera mat… Sen var det dags att fixa dagens matlådor och hann med liten stund surfning också.. En riktig motivationskick fick jag i form att ett kanon PM, om du som skickat det läser detta så ta åt dig, det betydde enormt mycket! Sen iväg till jobbet då kl tre, lite veckomöte först och sen dags att köra igång, lite lugnare idag men hade inte mycket tid till att ta det lite lugnt. Fullt ös fram till 23:30 ungefär (självklart åt jag all min mat som jag hade med mig) och äntligen lite lugnt sista halvtimmen. Sen cykeltur hem, och väl hemma så är det så svårt att lägga sig utan jag måste varva ner lite först,, och det har jag gjort nu så godnatt:emo-thumb

Blir lite snabbt skrivet det här,, har bråttom…

Rygg, axlar, biceps

Breda latsdrag

70kg x 10
    80kg x 10 (2 set)

Smala latsdrag

80kg x 10
    70kg x 10

Sittande hantelpressar

26,5kg x 10
    24,5kg x 10 (2 set)

Hantelrodd

42kg x 10

Bellyback

2 set x ca 15

Framåtlutande hantellyft åt sidan

10kg x 10 (3 set)

Sittande hantelcurl

17kg x 8 (2 set)

Hantellyft åt sidan

14kg x 10 (3 set)
    12kg x 10

Hammercurl med rep i cc

50kg x 10
    40kg x 10 (2 set)

Underarmscurl med hantel

14kg x 12 (3 set)

Det var allt för idag,, har laxen på spisen och måste klä på mig och fixa mellanmål o grejer till jobbet också, shiiiiiit, hinner jag? självklart!! Jag är ju fan blixten ju!!

alexander lindström wrote:
    Kanon pass broder, många fina bra och varierande övningar, gött med lite ös i hammercurlen. Ring sedan du, men ring hem om du vill att jag svarar:p :emo-thumb

Yes maaaaan!! Hammer kändes bra,, brukar ju köra jättelätt där annars, men då brukar det ju bli 20-30 reppare också…

Fan jag har varit grymt stel i nacken och en bit ner i ryggen hela dagen idag,, anders knäckte till mig när jag tränade och det var grymt skönt men det sitter fortfarande kvar,,

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 474 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.