Johannes tränar hårt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Johannes tränar hårt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 474 total)
  • Author

Eyy, inte skrivit här på några dagar nu,, har varit ute på vift i sverige några dagar.. Har jobbat idag 8-19 och sen bara hem och byta om och direkt till gymmet, hade inget vidare tryck, har gått åt rätt mycket energi på jobbet idag då det varit grymt mycket att göra. Men här kommer dagens pass iallafall, godkänt var det tyckte jag ändå..

Bröst, triceps, mage

Dips

Kv+17kg x 12 (2 set)
    Kv+14kg x 10

Lutande hantelpress

30kg x 8
    24,4kg x 10

Lutande hantelflyes

22kg x 8
    17kg x 12 (2 set)

Cablecross

10kg x 12 (2set) – nedre trissan
    20kg x 12 (3 set) – övre trissan

Skullcrushers

8kg x 20
    10kg x 12
    8kg x 12

Första gången jag körde den här så testade bara lite men den tog fint tyckte jag, trött i triccarna efter dipsen.

Omvänd enarms pushdown

15kg x 12 (2 set)

Baksida axel i cc med rep från övre trissan

3 set lagom tungt 15-20reps

Crunches på lutande bänk

3 set x 12

Muslimen

60kg x 12-15 (3 set)

Tack för idag,, tänkte lägga upp några dagsformsilder också,, ska kolla hur dom blev först, he ;)

Okej här kommer två bilder som jag tog under dagens pass, formen är väl inte den bästa men får duga, nu äter jag vad jag vill, tänker bara hålla vikten ett tag nu. 7 kg har ju iallafall försvunnit…

Ser bra ut mannen! Men vad är muslimen?

det syns verkligen att du slitit nu jojje. Bra jobbat. Kommer du nåt till gbg i sommar?

Sandra: Haha, muslimen är en magövning, har förklarat den på någon sida här men man sitter på knä och har ett rep i övre trissan i cc och då ser det ut ungefär som man sitter och ber..

Paula: Tack!
    Hade tänkt det iallafall, men jobbar så mycket. Kanske blir lite efter sommaren istället, får se, men jag kommer ner iallafall, vi ska ju ta ett pass då, det glömmer jag inte :emo-thumb

ha det gött och sov gott

Inte tycker jag att det är ngt större fel på formen!!

E ska bli mucklig: Nej inga större fel är det väl inte,, men lite bättre skulle den väl vara,, men tar det sen, nu är det sommar och då vill jag ha det gött och inte tänka exakt på vad jag stoppar i mig…

Broder: DU är ja!! Jag vilar idag,, måste fixa lite här hemma innan jag börjar jobba men så kör vi ben tillsammans imorgon kväll istället?

Jaha, då har den här dagen gått då,, kan man säga, jobba nu tre till tolv ikväll, och sen börja 8 imorgon igen,, men då ska jag vara taggad för ett bra benpass på kvällen!!

Har grym träningsvärk i både bröst och triccarna efter passet igår, jäklar va gött!! Jättelängesen jag hade sån här värk i triccarna… det är bara för dom fått för dåligt med stryk den senaste tiden.. Ska bli ändring på det från och med nu! Och dips med extravikt, vilken jäkla bra övning!! ;)

Dagens låt! Wasp – I wanna be somebody

Pectoralis wrote:
    längesen man kika in här nu..fan nya bilder å allt ;) ser bra ut bryyschan..kör hårt ;)

Tack gubben!! Kommer ju upp lite nya då och då.. Imorgon blir det ben för mig och alex så då blir det garanterat bilder :up:

Kom hem från jobbet för en stund sen,, käkat liote har jag gjort och varvar ner lite,, men måste krama kudden snart, börjar 8 imorgon,, och efter den här kvällen är det fråga om man kommer upp imorgon,, fan så mycket det har varit att göra,, phu!!:lazy:

Ser bra ut hördedu! Vad ligger måtten på klubborna på? Kör hårt!:emo-thumb

Litenkarl wrote:
    Ser bra ut hördedu! Vad ligger måtten på klubborna på? Kör hårt!:emo-thumb

Hehe,, klubbor? Menar du sugrören till armar så mäter dom 40cm, mätte nu.

Fan då har jag tappat lite drygt 1,5cm, ehhh….

Dagens benpass kommer här!

Lite uppvärmning först på diverse maskiner,, cykel, benspark och några lätta benpressar.

Benpress

220kg x 6
    260kg x 10
    290kg x 8 PB!![/b]
    290kg x 8
    260kg x 10
    220kg x 12

Benspark

80kg x 12 (2 set)
    70kg x 12

Sittande vadpress

25kg x 20
    50kg x 20 (4 set)

Liggande bencurl

70kg x 12 (4 set)

Crunches på lutande bänk

2 set

Muslimen

3 set

Skönt pass med PB o allt, andra veckan i rad i benpressen.
    Här kommer några bilder.

Grattis till PB:et!! Grymt!

SandraJ wrote:
    Grattis till PB:et!! Grymt!

TACK TACK!!! Kändes riktigt bra!! Inte illa ditt pass heller du!! :up:

Egentligen vill jag skriva nåt kul men kan inte komma på en enda rolig sak,, är så tråkig… Jävla pisskväll,, bara irriterad, borde storstäda eller nåt.. lägga ner journalen och body så man får något gjort.

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 474 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.