Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Johannes tränar hårt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 juli, 2006 at 21:43 #993432Anonym anvandareMember
vi är två…orkar ingenting…..funderar på om jag ska gå och kasta några ägg på grannens fönster.
om du låtsas att du städar här så kan jag låtsas att jag städar hos dig, kanske går lättare då?20 juli, 2006 at 21:57 #993433Anonym anvandareMemberPaula wrote:vi är två…orkar ingenting…..funderar på om jag ska gå och kasta några ägg på grannens fönster.
om du låtsas att du städar här så kan jag låtsas att jag städar hos dig, kanske går lättare då?så det finns flera alltså, haha!! jag var så nära att kasta ett glas i väggen när jag skulle börja laga matlåda o så.. fan det är så jävla tråkigt med mat,, varför kan man inte bara äta en macka till frulle och två varmkorvar på dagen och nåt fikabröd på kvällen som alla andra och bara vara nöjd med det…
Kyckling måste ju vara det äckligaste som finns alltså!!
nej mera korv, snabbamakaroner, pulvermos, hämtmat, findus färdiglagade rätter m.m :up:
20 juli, 2006 at 21:59 #993434Anonym anvandareMemberförresten glömde säga att jag sitter och trycker i mig choklad nu…
20 juli, 2006 at 22:01 #993435Anonym anvandareMemberMa signore Jojje , i lika yo t’shirt
20 juli, 2006 at 22:04 #993436Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ma signore Jojje , i lika yo t’shirtJust ja, ROMA! var ju där för ett tag sen,, härlig stad…
Ha det gött och hoppas du kör hårt, ska ta mig en titt i journalen din :emo-thumb
20 juli, 2006 at 22:16 #993437Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:så det finns flera alltså, haha!! jag var så nära att kasta ett glas i väggen när jag skulle börja laga matlåda o så.. fan det är så jävla tråkigt med mat,, varför kan man inte bara äta en macka till frulle och två varmkorvar på dagen och nåt fikabröd på kvällen som alla andra och bara vara nöjd med det…Kyckling måste ju vara det äckligaste som finns alltså!!
nej mera korv, snabbamakaroner, pulvermos, hämtmat, findus färdiglagade rätter m.m :up:
hahaha precis som jag tänker ibland……suck, det ska vara så enkelt som möjligt bara……fast kyckling är ju sååå gott. Men lite färdig mat eller ännu bättre en kock som fixar allt hade inte varit dumt…
sa du att du åt choklad…..???? jag sa till vanessa att jag ville gå o köpa mig lite tröstgodis….. men hon sa :nono: , så nu gråter jag som ett barn också. Jag får röra ihop nån nyttigare chokladgegga här kanske.
Lite hårdrock så kanske jag fixar den &%”¤” disken också.
nu får vi rycka upp oss här!:nerd:20 juli, 2006 at 22:17 #993438Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:nej mera korv, snabbamakaroner, pulvermos, hämtmat, findus färdiglagade rätter m.mjojje83 wrote:förresten glömde säga att jag sitter och trycker i mig choklad nu…Från den stunden jag läste de inläggen började jag gilla dig mera!
20 juli, 2006 at 22:19 #993439Anonym anvandareMemberPaula wrote:jag sa till vanessa att jag ville gå o köpa mig lite tröstgodis….. men hon sa :nono: , så nu gråter jag som ett barn också. Jag får röra ihop nån nyttigare chokladgegga här kanske.
nu får vi rycka upp oss här!:nerd:Ingen choklad+disk…Du har mitt medlidande!
20 juli, 2006 at 22:20 #993440Anonym anvandareMemberPaula wrote:hahaha precis som jag tänker ibland……suck, det ska vara så enkelt som möjligt bara……fast kyckling är ju sååå gott. Men lite färdig mat eller ännu bättre en kock som fixar allt hade inte varit dumt…
sa du att du åt choklad…..???? jag sa till vanessa att jag ville gå o köpa mig lite tröstgodis….. men hon sa :nono: , så nu gråter jag som ett barn också. Jag får röra ihop nån nyttigare chokladgegga här kanske.
nu får vi rycka upp oss här!:nerd:Disken fixade jag så köket é snyggt men resten tar jag imorgon,, då åker inte datorn på förrän det är klart, haha!!
ähh, vad kan lite godis skada.. fan jag är så less på allt, inte äta det och inte äta det så nu äter jag vad jag vill när jag vill…
kyckling har jag lessnat på,, ätit för mycket, men kom med nåt gott recept vettja :emo-thumb
20 juli, 2006 at 22:24 #993441Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Från den stunden jag läste de inläggen började jag gilla dig mera!Vad menar du?
20 juli, 2006 at 22:28 #993442Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Vad menar du?Att jag håller med dig…
20 juli, 2006 at 22:30 #993443Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Att jag håller med dig…Ironi kan förekomma…
20 juli, 2006 at 22:31 #993444Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Ironi kan förekomma…Jo,så mycket fattar jag..
20 juli, 2006 at 22:43 #993445Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Disken fixade jag så köket é snyggt men resten tar jag imorgon,, då åker inte datorn på förrän det är klart, haha!!ähh, vad kan lite godis skada.. fan jag är så less på allt, inte äta det och inte äta det så nu äter jag vad jag vill när jag vill…
kyckling har jag lessnat på,, ätit för mycket, men kom med nåt gott recept vettja :emo-thumb
haha, gör du som jag, nyvaket snurrig, knäpper på två sekunder efter du rest dig ur sängen, på väg till toa *s*, då hinner den starta upp sig tills man är klar och satt på kaffet.
hmmm…..mat ska gå så FORT som möjligt att göra, helst inget jobb alls, med den lilla tiden man har.
Jag slänger bara in frysta fileer och kryddar med vanlig grillkrydda, eller så käkar jag tacos, kyckling med tacoskrydda är ju mumsfillibabba.
Det är också gott att blanda marinad på 1 del sötchilisås, 1 del soya, 1 del honung med pressad vitlök och sen veva på kycklingen och släng in i ugnen.nu blev det hemmagjorda byggarbollar, nästan som riktiga:P
heidi k: det löste sig ändå….kakaon gjorde sitt:) disken står kvar iofs..
20 juli, 2006 at 22:49 #993446Anonym anvandareMemberNej du Paula, Body på morgonen före jobbet,, där drar jag nog gränsen, haha!!
Men när jag kommer hem så slår jag på datorn och sen går jag och tar av mig skorna,, haha, nej då jag bara skoja
Nu måste jag röra på mig och göra nåt annat, har jag sagt en halvtimme nu…hmmm
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.