Johans journal – hård träning

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Johans journal – hård träning

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • Author
    Danne89_ wrote:
    Tycker det ser helt okej ut =)
    Saknar lite häng på triceps bara.

Hehe, tackar. Jag tränar för fullt men har lite svårt för att växa nu. Har stått stilla ett tag. Har tränat efter Max-Ot över 1 år, blev mer seriös med träning för 5 veckor sedan. Så har tänkt att satsa ännu en gång. Men blir tveksam på den metoden nu, har tänkt & läsa igenom andra träningsmetoder för ett eventuellt byte.

👿 👿 👿 Tror inte att jag någon dag har gjort ett sånt här dåligt pass. Hade verkligen ingen motivation. Kan bero på att jag har tränat hårt tre dar i rad och att jag tog en hel del bilder igår. Så har inbildat mig att jag är övertränad. Aldriog haft en tanke på innan. Även att jag funderar på att byta träningen metod.

Dagen pass var axlar & mage. Men skriver inga resultat för att jag inte genom förde träningen.

Passar på att lägga upp en bild istället.. Kommentera gärna

du ser köttig ut, najs! men axlarna ser ut att släpa lite? såg ut som det på dubbel bic. bakifrån också… men annars riktigt bra! :P

Dagen pass, RYGG[/b]

Marklyft[/b]
    2×5 165kg

Chins[/b]
    1×6
    1×5

Kabelrodd[/b]
    2×6 100kg (Fullt magasin) + 7 kg

V-Latsdrag[/b]

1×6 75kg
    1×6 80kg

Passet kändes bra, inte full intensitet dock. Kabelrodd & V-latsdrag kändes helt ok.

Quote:
    Marklyft
    2×5 165kg

:emo-thumb

Det kan inte ha varit ett långt pass, 8set totalt?

8) Skulle egentligen även gjort 2 set skivstångsschrugs, men det blev aldrig av :D

Kan hålla med om att jag har gjort längre pass. Jag var på gymmet en timma endå, som sagt intensiteten var inge vidare.

Kör efter Max-Ot – Räcker då med åtta set för ryggen…

Quote:
    Kan hålla med om att jag har gjort längre pass. Jag var på gymmet en timma endå, som sagt intensiteten var inge vidare.

Kör efter Max-Ot – Räcker då med åtta set för ryggen…

ook, men är inte själva grejjen me max-ot att man ska köra korta intensiva pass, eller är jag helt ute och cyklar?:|

Jerka wrote:
    ook, men är inte själva grejjen me max-ot att man ska köra korta intensiva pass, eller är jag helt ute och cyklar?:|

Du är inte ute och cyklar. Bara jag som inte sköter mig. Hade med mig två kompisar idag, så tog extra tid + lite annat onödigt tjöt.

Har slavrat en del, när det gäller den biten. Kan vara svårt att undvika ibland..:o

Då var dagen pass avklarat, som bestod av Bröst & Mage[/b]

Bänkpress

2×5 101kg

Sned Hantelpress

2×6 ~35kg

Nedåt lytande hantelpress

2×6 ~35kg

Sit-ups på snedbänk med vikt

1×10 40kg
    1×12 40kg
    1×10 40kg

Idag gick allt som planerat. Var lite tveksam efter träningsverken i ryggen sen igår.

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.