Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › JohnePonkens träning mål SM-kval AF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 oktober, 2006 at 12:14 #952255Anonym anvandareMember
Jag näst längt till höger
11 oktober, 2006 at 17:39 #952256Anonym anvandareMemberIdag blev det att träna lite mage och har även börjat träna rodd inför Decembercupen
Från SM
[http://www.youtube.com/watch?v=p5aT2-EhApE]11 oktober, 2006 at 18:11 #952257Anonym anvandareMemberJohne wrote:dåså…Nu va SM avklarat jätte besviken va jag på plats pågrund av att jag missade lite på förberedelserna och klantighet. Men nu i efterhand är jag rätt nöjd jag har fått erfarenhet och vet vad jag kan göra bättre tills nästa gång. Kom 11a
Nu är siktet inställt på Decembercupen och målet är att väga 5kg mer men är glad om jag lyckas med 2-3kg
Placerade mig 10:a i symetrin
(Måste förbättra poseringen mycket plus att jag nog bör dricka vatten så jag splipper stå och skaka och krampa)Gjorde 35 dips, inga bortdömda:
(Borde nog gå att göra några fler om man äter och dricker mer en totalt 40gram havregryn och 1dl vatten, men som sagt nästa gång vet man)Gjorde 18 godkända chins, och 4-5st bortdömda:
(Borde nog gå att göra lite fler om man inte glömmer bort att använda vilan och äter och dricker lite mer, dom bortdömda kom delvis pågrund av islag i ställningen)tjaa…!
såg ju helt okej ut, men som sagt lite skakis på scen8) …var ganska slut själv..! men du en ökning på 5kg till DC, inte illa om du klarar det men då blir du farlig iaf…sj slipar man på formen o deffar vidare8) ..
ses på DC :p
Vh11 oktober, 2006 at 18:27 #952258Anonym anvandareMemberjiggen wrote:tjaa…!
såg ju helt okej ut, men som sagt lite skakis på scen8) …var ganska slut själv..! men du en ökning på 5kg till DC, inte illa om du klarar det men då blir du farlig iaf…sj slipar man på formen o deffar vidare8) ..
ses på DC :p
Vhhehe tjena javisst syns vi på DC. Hade lite brotom sist i dieten så tappade nog en hel del muskler på slutet. Ska bygga 2veckor till sen blir det diet igen.. målet är iallafall att väga in tyngre och hårdare med bättre prestation i styrkan, får se hur det går..
ses på DC
19 oktober, 2006 at 14:43 #952259Anonym anvandareMemberEn cirka 1,5månader gammal krabba
3 november, 2006 at 11:48 #952260Anonym anvandareMemberträning rullar på ligger förvånasvärt bra i fas nu till Decembercupen gemfört med SM
cirka 1månad kvar och jag har endast 81cm i midjemått och väger lite över 90kg på mina 183cm
klämde iväg 45 djupa dips igår. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.