Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Journey of svett and tårar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 augusti, 2006 at 01:32 #946933Anonym anvandareMember
Låter jävligt vettigt. Allt vad extensionsövingar heter är att skrota alltså?
Marklyft, benlyft, bänk och curls är att föredra då?
Magen kanske inte är att tänka på ens, i den mening att
man gör särskilda övningar för just den specifika m.gruppen?80 rep känns i alla fall
Nämen ärligt talat, jag tar dina ord på allvar.
Man kan inte leka hela livet.14 augusti, 2006 at 02:24 #946934Anonym anvandareMemberhajkken wrote:Låter jävligt vettigt. Allt vad extensionsövingar heter är att skrota alltså?
Marklyft, benlyft, bänk och curls är att föredra då?
Magen kanske inte är att tänka på ens, i den mening att
man gör särskilda övningar för just den specifika m.gruppen?80 rep känns i alla fall
Nämen ärligt talat, jag tar dina ord på allvar.
Man kan inte leka hela livet.Bänkpress, knäböj och marklyft. Varianter på chins är det enda du behöver för en bra och grundläggande armutveckling.
Alla andra övningar kan du skrota, som det ser ut nu blir det inte aktuellt på ett bra tag.
Det här är saker jag vill se i denna logg:
Bänkpress, kroppsvikt x 8
Knäböj, börja kör
Marklyft, börja kör
Chins, kroppsvikt x 20 (borde ej vara svårt med din låga kroppsvikt)
14 augusti, 2006 at 12:56 #946935Anonym anvandareMemberGrandmaster wrote:Det här är saker jag vill se i denna logg:Bänkpress, kroppsvikt x 8
Knäböj, börja kör
Marklyft, börja kör
Chins, kroppsvikt x 20 (borde ej vara svårt med din låga kroppsvikt)
AMEN!! :up:
19 augusti, 2006 at 16:50 #946936Anonym anvandareMemberJag är oehört uuuuuurkass på det här!
Det händer mycket nu och jag tänker inte bortförklara mig alls.
Annat än att jag bara kan medge att det inte kommer att bli en lika flitig updatering som förr kan jag inte göra för stunden.
Jag skulle också kunna tillägga att det inte heller har med att jag är rädd för marklyft som jag slutar skriva här. Jag kommer nog börja skriva här, kanske redan ikväll, men det kommerI keep up the good work!
12 november, 2006 at 13:22 #946937Anonym anvandareMemberDet ryktas att Hajkken fortfarande håller till i gymmet.
Har ingen tid att skriva här än dock, men tänkte att en updatering var på sin plats: Jag lever. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.