Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jur. studens klagan
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 mars, 2006 at 02:06 #94380Anonym anvandareMember7 mars, 2006 at 02:06 #1034254Anonym anvandareMember
Kul ide att ha träningsdagbok:)
Jag är en 19 årig manlig student som försöker varva träning och nyttig mat med juristlinjen på Uppsala universitet.
vikt:73 kilo
tränat i: 6 årMitt träningsschema ser ut som följer:
Måndag:axlar, rygg
Tisdag:vila
Onsdag:triceps, trapezius, underarmar
Torsdag:framsida lår, biceps, mage
Fredag:
Lördag:mage
Söndag:bröst, baksida lår, vader.Idag (måndag) Gjorde ett bra träningspass, var stark i alla övningar och drog upp en tre på 120 kilo på halvt marklyft för korsryggen(ja jag vet inget att skryta om men jag har enbart kört halvt marklyft i två månader:o ) . Var särskilt skönt att komma in till gymet efter två timmars föreläsning och tre timmars prat i basgruppen om köprätt:|
7 mars, 2006 at 10:02 #1034255Anonym anvandareMemberSkall bli kul att följa. Sitter i samma sits men i den kgl huvudstaden. Lycka till!
7 mars, 2006 at 14:19 #1034256Anonym anvandareMemberGlömde säga att jag är 176 cm lång=)
Har en trevlig träningsvärk idag. Känns alltid skönt att gå upp på morgonen och upptäcka att man inte kan gå riktigt upprätt pga kraftig rygg och axelvärk. Idag ska jag även laga till min specialpasta bestående av tonfisk, ägg, keso, bönor, fullkornspasta,tomat, gurka och paprika, det blir något att se fram emot
Ska även på nationsfest idag, blir dock ingen alkohol för min del, det fick jag nog av i förra veckan. Blir nog en hel del god (och nyttig) mat i alla fall.
I morgon så blir det hårdkörning på triceps. Har på sista tiden haft en bra kontakt i just triceps så det är alltid lika kul att träna det passet:)