Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Karin goes fit . . .
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 mars, 2007 at 07:54 #896786Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Alla har ju olika förutsättningar, jag klarade mig på ett snitt runt 600 kcal i 3 år.. Nu vid närmre eftertanke har jag ingen aning om hur det gick till men det gick iaf! Haha varför dricker du ett proteinpulver om du tycker det är såå vidrigt!! köp ett annat vettja, whey-80 tycker typ alla är gott, bara att pröve! Kram
det är snåltarmen som säger att jag ska dricka upp ALLT Får hålla ut nån vecka och sen köpa det du nämnde! Vad är det för fabrikat på whey-80 ? 600kcal då måste du ha varit pinnsmal! Jag brukar hamna mellan 1000-1200 per dag men strävar uppåt
koos o klem14 mars, 2007 at 07:56 #896787Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Jag vidhåller: Milbona kvarg, fun light-saft och en skvätt vatten.Ner i mixern och vips så har du 61 gram protein som smakar som lättflytande youghurt.:pop:
Mycket gott.
mixar kesella och frysta hallon, blir som smooooothie, schiiit schyyysst Men det blir lite lett att äta det varje dag så jag försöker blanda så jag inte tröttnar. är det inte väldigt mycke sötningsmedel i fun-light ? tycker den saften har en skum bismak, dock så har det kommit nån fun-light clear som ser god ut bara man tittar på flaska ska kanske testa den.
14 mars, 2007 at 08:25 #896788Anonym anvandareMemberKarin83 wrote:det är snåltarmen som säger att jag ska dricka upp ALLT Får hålla ut nån vecka och sen köpa det du nämnde! Vad är det för fabrikat på whey-80 ? 600kcal då måste du ha varit pinnsmal! Jag brukar hamna mellan 1000-1200 per dag men strävar uppåt
koos o klemWhey-80 är star nutrition, du hittar den på gymgrossens hemsida. 150 kr för 1 kg.. Biligare kan det typ inte bli. Jag gillar själv choklad bäst men chokladsmak är ju inte alltid så bra så du får väl ta det du gillar bäst. Du kan nog hitta någon tråd här också om vilket proteinpulver folk tycker är godast.
Haha nee smal var jag inte, men konstant sjuk, på dåligt humör och allmänt ur funktion! Inget att sträva efter, jämfört med nu är det total skillnad.
Kan du inte skriva upp hur du äter en dag?14 mars, 2007 at 08:34 #896789Anonym anvandareMemberKarin83 wrote:Jag lyckas bara inte få ihop det tidsmässigt, långa dagar på universitetet, sen arbeta och sen träning. På kvällen är jag oftast så trött och slut att jag inte har nån matlust utan vill bara sova. Jag strävar efter att få i mig mer.. men ibland går det bara inte 😮om man är såååå trött är det ju ett tecken på energibrist.
om man vill är det inte så himla svårt…flytande föda som juice, yoghurt, protiendrinkar finns ju…tar ingen tid alls att svepa i sig och typ en minut att förbereda…:emo-thumb14 mars, 2007 at 14:23 #896790Anonym anvandareMemberKarin83 wrote:mixar kesella och frysta hallon, blir som smooooothie, schiiit schyyysst Men det blir lite lett att äta det varje dag så jag försöker blanda så jag inte tröttnar. är det inte väldigt mycke sötningsmedel i fun-light ? tycker den saften har en skum bismak, dock så har det kommit nån fun-light clear som ser god ut bara man tittar på flaska ska kanske testa den.Jaså? Den har jag missat. Ska genast undersökas.
14 mars, 2007 at 15:29 #896791Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:om man är såååå trött är det ju ett tecken på energibrist.
om man vill är det inte så himla svårt…flytande föda som juice, yoghurt, protiendrinkar finns ju…tar ingen tid alls att svepa i sig och typ en minut att förbereda…:emo-thumbdu tar mig lite väl på orden va!? När jag är såååå trött menar jag att klockan är runt 23.00 och vad jag vet är det rätt vanligt att man är trött då.
Ofta promenerar jag en timme på morgonen iaf varannan dag, sen skola mellan 8.30-15.00 jobba från 16.00-18.00 träning runt 19.00-20.00 antingen skolarbete/plugg eller så jobbar jag mellan 20.00-22.00 är det så konstigt att man är trött? Anser inte att jag är tröttare än nån annan student jag känner som oxå jobbar för att slippa leva på fattigdomsgränsen som man gör som student. Var LIKA trött när jag åt mer!!14 mars, 2007 at 15:32 #896792Anonym anvandareMembersömn sömn sömn är viktigt!!! (:
14 mars, 2007 at 15:34 #896793Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Whey-80 är star nutrition, du hittar den på gymgrossens hemsida. 150 kr för 1 kg.. Biligare kan det typ inte bli. Jag gillar själv choklad bäst men chokladsmak är ju inte alltid så bra så du får väl ta det du gillar bäst. Du kan nog hitta någon tråd här också om vilket proteinpulver folk tycker är godast.
Haha nee smal var jag inte, men konstant sjuk, på dåligt humör och allmänt ur funktion! Inget att sträva efter, jämfört med nu är det total skillnad.
Kan du inte skriva upp hur du äter en dag?Tack för tipset! Ska absolut testa den nästa gång eller om jag helt enkelt slänger twinlab ”skiten” Kolla på vad jag skrev i inlägget innan oxå, orkar inte skriva om det!
Frukost:
2 polarextrem mackor 80g
2 ägg bara äggvita (har aldrig gillat äggula ändå )Lunch:
kyckling file´
potatis i ugnen med massa kryddormellanmål:
äpple
en mini mini mini chokladboll
kaffeo nu sitter jag här o ska iväg väldigt snart igen!
Men som sagt i inlägget innan är jag inte tröttare nu än innan då jag åt mer och framför allt onyttigare!
14 mars, 2007 at 16:41 #896794Anonym anvandareMembersh0w wrote:sömn sömn sömn är viktigt!!! (:Vet inte hur jag ska tolka.. men sova mellan 23.00 – 7.00(8.00) är väl tillräckligt. 8 timmar iaf
14 mars, 2007 at 17:06 #896795Anonym anvandareMemberÄr det allt du äter på en dag ? i så fall förstår jag att du är trött o att det inte händer nånting..
Ät mer !! o oftare ! 5-6 mål om dagen, o försök att eftersträva var 3:e timme..
mer skriver jag inte om det är nu så att jag misstolkade ditt matintag för en dag..
Karin83 wrote:Tack för tipset! Ska absolut testa den nästa gång eller om jag helt enkelt slänger twinlab ”skiten” Kolla på vad jag skrev i inlägget innan oxå, orkar inte skriva om det!Frukost:
2 polarextrem mackor 80g
2 ägg bara äggvita (har aldrig gillat äggula ändå )Lunch:
kyckling file´
potatis i ugnen med massa kryddormellanmål:
äpple
en mini mini mini chokladboll
kaffeo nu sitter jag här o ska iväg väldigt snart igen!
Men som sagt i inlägget innan är jag inte tröttare nu än innan då jag åt mer och framför allt onyttigare!
14 mars, 2007 at 19:07 #896796Anonym anvandareMemberLadyS wrote:Är det allt du äter på en dag ? i så fall förstår jag att du är trött o att det inte händer nånting..Ät mer !! o oftare ! 5-6 mål om dagen, o försök att eftersträva var 3:e timme..
mer skriver jag inte om det är nu så att jag misstolkade ditt matintag för en dag..
läs väldigt gärna tidigare inlägg ! Och jag skrev att det var vad jag ätit än så länge, och jag har inte sagt att inget händer. kommenterat tröttheten har jag redan gjort ca 3 ggr… som sagt jag är inte tröttare än vad jag var när jag åt mer!
14 mars, 2007 at 19:19 #896797Anonym anvandareMemberMåste vara ett helvete att få plats med träningen i det där fullspäckade schemat?
Studenter har det inte lätt.
14 mars, 2007 at 19:43 #896798Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Måste vara ett helvete att få plats med träningen i det där fullspäckade schemat?Studenter har det inte lätt.
Nää d är inte lätt alltid, dessutom ska man få in umgänge med sambo och vänner i dessa korta 24 timmar..
Men man får göra det bästa av situationen! Om jag hinner träna är det bara bonus! Tur att man har en förstående chef.14 mars, 2007 at 19:51 #896799Anonym anvandareMembersena sejer o pöjker!
Då har man lyckats hinna med ett Core pass. Hade sjukt mycket mer ork idag än vad jag trodde, passet kändes snopet kort. Men det får jag väl äta upp att jag säger genom sjuk träningsvärk imorn. Har bokat tid för kroppsanalys, men fick tid först den 27, ska bli spännande att se vad kroppen innehåller. 300 spänn kostar det men då ingår konsultation.Börjar bli lite orolig nu när det nalkas tenta period, bara 2,5 vecka kvar så jag får väl strunta i allt och bo i biblan I all denna stressperiod ska Martin (sambon) hinna färdigt med bilen inför Elmia mässan under påsk veckan. Så han kommer vara lika lite hemma som jag. Tack gode gud för alla sponsorer och vänner som ställer upp! Om ni är nyfikna så kan ni se bilen under min profil. Dessutom försvinner 5 träningsdagar eftersom dom tillbringas i Jönköping då. men men . . .
Slapp dock jobba ikväll så jag ska ta tag i plugget o bara slappa! O jag lovar att jag ska passa på att äta nu när jag har tid
Kanske tom hinner se Greys Anatomy för en gångs skull!
Imorn blir det tvättstuga blandat med morgonpromenad.
kooos o klem
14 mars, 2007 at 20:41 #896800Anonym anvandareMemberLäste hela ditt inlägg IGEN, bara för att du skrev det, Men jag är ledsen att jag missuppfattade ditt matinlägg..
Kan du inte skriva vad du äter på en hel dag ? *nyfiken*
Karin83 wrote:läs väldigt gärna tidigare inlägg ! Och jag skrev att det var vad jag ätit än så länge, och jag har inte sagt att inget händer. kommenterat tröttheten har jag redan gjort ca 3 ggr… som sagt jag är inte tröttare än vad jag var när jag åt mer! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.