Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Karin goes fit . . .
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 mars, 2007 at 17:20 #896831Anonym anvandareMemberKarin83 wrote:Precis hemkommen från ännu ett pass på syrefabriken. Var väldigt ben fokuserat o rktigt tungt. Men jäklar vad jag gav järnet, svettades som en gnu! Något jag har funderat lite på är hur det kommer sig att en del (inte alla, men många) av ledarna på FoS är riktigt välgödade, vi snackar ölmage. Snaka om att ligga på energiöverskott, kan iofs vara så att dom bara håller i sina enstaka pass under veckan o sitter sen på röven resten av dagarna. Men dom har ju grym kondition så det går ju inte riktigt ihop. Än så länge har jag bara sett kanske 3 vältränade ledare som iaf ser sunda ut, o säg 7 av dom andra ingår i en annan genre..
Jaja.. imorn får jag reda på hur det gick på förra tentan *håll tummarna*, vore såå skönt att få G så man får motivation att plugga till nästa den 31.
Imorn är det Core på schemat
hej o hå, luden tå
Det är lika på mitt gym; ett par av tjejerna som håller i olika gruppaktiviteter är feta som fan. För något år sedan så tränade inte ens dessa och nu plötsligt är de ”instruktörer”. Går det så fort att skaffa sig den kompetensen, kan man undra.
18 mars, 2007 at 17:25 #896832Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Det är lika på mitt gym; ett par av tjejerna som håller i olika gruppaktiviteter är feta som fan. För något år sedan så tränade inte ens dessa och nu plötsligt är de ”instruktörer”. Går det så fort att skaffa sig den kompetensen, kan man undra.ja verkligen hel skumt, det är då man tror att träningsvärlden är en enda stor lögn är ju lite svårt att jämföra sig i styrka på ett gympa golv, men rent konditionsmässigt känns det som jag har bättre än iaf 2 ledare så då måste det ju innebära att jag oxå kan bli instruktör . . . Har ju alltid ett leende på läpparna, nästan . .
18 mars, 2007 at 17:33 #896833Anonym anvandareMemberKarin83 wrote:ja verkligen hel skumt, det är då man tror att träningsvärlden är en enda stor lögn är ju lite svårt att jämföra sig i styrka på ett gympa golv, men rent konditionsmässigt känns det som jag har bättre än iaf 2 ledare så då måste det ju innebära att jag oxå kan bli instruktör . . . Har ju alltid ett leende på läpparna, nästan . .Du får väl ta över och visa var skåpet ska stå.
Och fortsätter du din diet så kommer du dessutom att vara den första instruktören som faktiskt har markeringar på magen.
18 mars, 2007 at 19:22 #896834Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Du får väl ta över och visa var skåpet ska stå.Och fortsätter du din diet så kommer du dessutom att vara den första instruktören som faktiskt har markeringar på magen.
Ja jag får göra det för mig ska det blir ruter i guud vilket typiskt pappa skämt
Det värsta är ju endel av instruktörernas personligheter, endel är super bra och verkligen peppar och får en att hålla tempot passet igenom. Men det värsta är dom som är som döda torskar och ser ut o lida själva. Ingen motivation där inte. FoS är ju en ideell förening så vad kan man begära, dom ångrar sig säkert som fan att dom ställer upp gratis en gång i veckan när dom istället kunde ha varit hemma ätit pommes, oxfil’e med bjarne och rödtjut
18 mars, 2007 at 19:40 #896835Anonym anvandareMemberKarin83 wrote:Ja jag får göra det för mig ska det blir ruter i guud vilket typiskt pappa skämtDet värsta är ju endel av instruktörernas personligheter, endel är super bra och verkligen peppar och får en att hålla tempot passet igenom. Men det värsta är dom som är som döda torskar och ser ut o lida själva. Ingen motivation där inte. FoS är ju en ideell förening så vad kan man begära, dom ångrar sig säkert som fan att dom ställer upp gratis en gång i veckan när dom istället kunde ha varit hemma ätit pommes, oxfil’e med bjarne och rödtjut
Här hos oss tror jag att instruktörerna får betalt, men detta verkar inte ha någon större betydelse för formen.:p
Jag går själv aldrig på de där gruppträningarna, men lokalen ligger bredvid gymmet så man ser in så att säga.
Lev som ni lär, brukar jag tänka.
19 mars, 2007 at 07:04 #896836Anonym anvandareMemberWoho är så glad här på morgonkvisten! Kom i ett par jeans som var för små innan ! ! jippi[/b]
19 mars, 2007 at 07:05 #896837Anonym anvandareMemberBra jobbat. Du ser, lite tålamod är allt som krävs.:up:
19 mars, 2007 at 08:22 #896838Anonym anvandareMemberHaha men se där tjejen, bra jobbat
19 mars, 2007 at 08:42 #896839Anonym anvandareMemberDuktigt tjejen! Har tittat in lite i din journal Men det ser inte ut som om du behöver tappa nåt i vikt ju? Inte på de bilder som är upplagda senast iaf…?
19 mars, 2007 at 11:55 #896840Anonym anvandareMemberdu e duktigt tjejen kör på hårt så når du dit du vill!!
19 mars, 2007 at 12:50 #896841Anonym anvandareMemberhärligt med Jeansen! grattis
19 mars, 2007 at 14:12 #896842Anonym anvandareMemberKarin83 wrote:förstod nästan det det är bara att mata på med recept, helst lowcarbs då jag verkar ha svårt att balansera, hålla protein intaget uppe. Köpte 700g räkor som jag glatt åt förut, blev väl 200g kvar efter skalningen men fan va gott. Älskar skaldjur! fettet ligger jag som jag ska på för det mesta.. men att sänka kolhydraterna och höja proteinet är inte så jäkla lätt för migHa en ur go helg du me!
Hej hej.. hoppas att du haft en underbar helg!
Här skiner solen för fullt!
Mmm.. räkoooooor… yummy…
Tycker att du ska testa detta.. min favo förrätt (lagom med kolhydrater & fett) *hehe*
detta är för fyra pers:200 g Räkor skalade
75 g Blandad grönsallad
1 msk Pressad citronsaft
0.75 dl Riven ost ( kan byta ut det mot parmesan riven )
3 st Ansjovisfile
12 st Crostini ( du kan byta ut det mot rostat bröd.. )
4 msk lätt Gräddfil (kan skippas för att det skall bara droppas över)Skala räkorna. Varva räkor, sallad, citronsaft och ost i 4 portionsskålar. Hacka ansjovis och blanda med gräddfil. Blanda ner crostini i salladen och droppa över gräddfilen precis före du ska äta.
ENJOY THE MEAL! :up:
19 mars, 2007 at 14:56 #896843Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Bra jobbat. Du ser, lite tålamod är allt som krävs.:up:Tackar grabben ! Men jag har fortfarande ca 4 par jeans jag inte vågat testa än, vill ju inte bli modfälld Men jag ska vänta några veckor o se.
Bra start på dagen iaf!!Hur går det med din egen träning och mål ?
19 mars, 2007 at 14:57 #896844Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Haha men se där tjejen, bra jobbatTack! Fick motivationen att skrida upp ett par trappsteg Som sagt, även om det står relativt stilla på vågen innebär det inte att ingenting händer !! wiiiiiiii
19 mars, 2007 at 15:00 #896845Anonym anvandareMemberKarin83 wrote:Tackar grabben ! Men jag har fortfarande ca 4 par jeans jag inte vågat testa än, vill ju inte bli modfälld Men jag ska vänta några veckor o se.
Bra start på dagen iaf!!Hur går det med din egen träning och mål ?
Min träningsjournal hittar du här: [http://forum.body.se/showthread.php?t=12329]
”Lågvolymsprojektet”, heter den.:nerd:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.