Karin goes fit . . .

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Karin goes fit . . .

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 126 total)
  • Author
    Marmeladova wrote:
    Duktigt tjejen! Har tittat in lite i din journal :) Men det ser inte ut som om du behöver tappa nåt i vikt ju? Inte på de bilder som är upplagda senast iaf…?

Man bugar o bockar :) Kul att du kikar hos mig, behöver alltid råd o pepping vettu! Har kikat i din med men har inte hunnit skriva men allt ser jätte bra ut, fortsätt så!
    Det är inte jätte mycket jag vill tappa, ca 3kg. Men eftersom jag är ganska kort tycker jag att dom futtiga kilona gör ganska mycket och jag vill bara tillbaka till min vikt som jag hade för ca ett år sen, slutade snusa o gick upp lite tyvärr även om det var ca 5kg. Försöker fokusera på hälsan och träningen oc inte på vågen men det är inte alltid så lätt. Speciellt på sega söndagar händer det att djävulens påfund åker fram :) Tror mina lovehandles har minskat något, det ”rinner” inte över så mycket vid jeanskanten nu 😮

thess wrote:
    du e duktigt tjejen kör på hårt så når du dit du vill!!

Du är super duktig du med!!! Vi ska nå våra mål, lr hur!!!?

Sleep83 wrote:
    härligt med Jeansen! grattis :D

Du anar inte :) Har länge med flit undvikit att testa vissa jeans då jag har varit rätt att det skulle sänka mig totalt och tydligen var det ett smart drag. Hoppas allt går bra för dig!?

sh0w wrote:
    Hej hej.. hoppas att du haft en underbar helg!
    Här skiner solen för fullt!
    Mmm.. räkoooooor…:P yummy…
    Tycker att du ska testa detta.. min favo förrätt (lagom med kolhydrater & fett) *hehe*
    detta är för fyra pers:

200 g Räkor skalade
    75 g Blandad grönsallad
    1 msk Pressad citronsaft
    0.75 dl Riven ost ( kan byta ut det mot parmesan riven )
    3 st Ansjovisfile
    12 st Crostini ( du kan byta ut det mot rostat bröd.. )
    4 msk lätt Gräddfil (kan skippas för att det skall bara droppas över)

Skala räkorna. Varva räkor, sallad, citronsaft och ost i 4 portionsskålar. Hacka ansjovis och blanda med gräddfil. Blanda ner crostini i salladen och droppa över gräddfilen precis före du ska äta.

ENJOY THE MEAL! :up:

Verkar riktigt mumsigt tjejen! Ska absolut testas när tillfälle och speciellt pengar infinner sig :) Har typ 14 spänn tills CSN släpper till igen . . .
    Hoppas allt e bra med dig!

Karin83 wrote:
    Verkar riktigt mumsigt tjejen! Ska absolut testas när tillfälle och speciellt pengar infinner sig :) Har typ 14 spänn tills CSN släpper till igen . . .
    Hoppas allt e bra med dig!

:D!
    Låter som en bra idé där.. hehe*
    Jo,tack allt är fint här, lite träningsvärk här & där…
    Ska strax lagat mat.. det blir Krispiktkyckling filé i ugnen med varmsalsa sås & Liiiiiiiiiiiiiis ;)
    Hur är det med dig?
    Hur går träningen?! BRA antar jag ;) ser så ut i journalen!

Du kanske brde försöka mäta dig lite mer, vågen säger ju som sagt inte allt och egentligen är det väl i spegeln det ska se bra ut inte på vågen? I det långa loppet alltså. 14 spänn kvar, hehe. Så lågt har jag nog aldrig legat men det är inte långt ifrån ;) kram

sh0w wrote:
    :D!
    Låter som en bra idé där.. hehe*
    Jo,tack allt är fint här, lite träningsvärk här & där…
    Ska strax lagat mat.. det blir Krispiktkyckling filé i ugnen med varmsalsa sås & Liiiiiiiiiiiiiis ;)
    Hur är det med dig?
    Hur går träningen?! BRA antar jag ;) ser så ut i journalen!

va gött med lagad mat, blir tyvärr inte så mycket av det här… får vänta tills imorn för då kommer kocken hem :)
    Allt e bra här, lite segt bara tycker jag. Hinner inte annat än att plugga o träna, vill ha tillbaka mitt liv efter tentan!
    Jo träningen går bra men idag var det ganska segt.. vet inte varför men det är väl så vissa dagar. Känner mig skum i nacken… hur går det själv?

Charlotte_ wrote:
    Du kanske brde försöka mäta dig lite mer, vågen säger ju som sagt inte allt och egentligen är det väl i spegeln det ska se bra ut inte på vågen? I det långa loppet alltså. 14 spänn kvar, hehe. Så lågt har jag nog aldrig legat men det är inte långt ifrån ;) kram

Jag gör ju det men det är ingen nämnvärd skillnad, skumt eftersom byxorna sitter bättre, kanske lyckats omvandla fettet till muscles. Ska på kroppsanalys om en vecka så då får jag domen, sen får jag väl pröjsa och gå tillbaka efter nån månad . . . Det är hårt att vara student :) Är väl inte den som gråter när jag skiter heller, har aldrig varit den som sparar och så har jag väldigt snälla päron som alltid ställer upp som tur är.
    Hur går det med din egen träning?

Lång dag idag med, tänkte stanna kvar efter föreläsningarna o plugga i biblan men jag ville bara hem, så jag hann vara hemma 1,5 timme innan jag drog och tränade. Core blev det idag, jävligt kul och jobbigt men det gick ganska segt. Kände mig mycke starkare igår :( men men kan ju inte klappa alla dagar.
    Ska unna mig en vilodag imorn och umgås med mamma för en gångs skull. Shoppa lite kanske, men det blir nog med hennes dollares då min plånka är tom. . . Nä nuu ska jag plugga, jäkla inlämningar mitt uppe i allt.
    puuus o kraaam

Haha, CSN-problemet är hårt! Jag brukar ofta ligga på minus i slutet av månaden, tur jag har lite sparat!

Du kommer säkert fixa de sista kilona galant, du verkar målmedveten :) Efter det kan du koncentrera dig på att bygga istället ;)

Oj ska du dit igen efter 1 månad, är inte det ganska tajt? Jag hade själv tänkt göra en precis innan sommarn då jag förhoppningsvis kan sluta med denna dumma dieten. Annars flyter väl träningen på bra, det är segt nu. Särskilt när man dessutom går upp 1,5 kg på bara några dagar. Du gör rätt i att vila imorgon, jag brukar vila helt och hållet i 2 dagar och det gillar kroppen! kram

Charlotte_ wrote:
    Oj ska du dit igen efter 1 månad, är inte det ganska tajt? Jag hade själv tänkt göra en precis innan sommarn då jag förhoppningsvis kan sluta med denna dumma dieten. Annars flyter väl träningen på bra, det är segt nu. Särskilt när man dessutom går upp 1,5 kg på bara några dagar. Du gör rätt i att vila imorgon, jag brukar vila helt och hållet i 2 dagar och det gillar kroppen! kram

nä inte efter en månad utan några, kanske 2-3 minst, annars är det ju ingen mening. skrev kanske fel innan, är lite trött :O
    Varför tror du att du gått upp? inte titta på vågen :nono:
    men jag anar att när klockan blir närmare 18 imorn blir jag sugen på att träna, det är ett pass 20.30 på kvällen som e rätt skoj :) men jag ska försöka ta d lugnt. kram

Karin83 wrote:
    va gött med lagad mat, blir tyvärr inte så mycket av det här… får vänta tills imorn för då kommer kocken hem :)….QUOTE]

Du får det lugnt med nacken :nono:!
    Verkligen känna efter (inte för mkt dock)…
    Gött att kocken kommer hem *hurrar*
    Ne, det gick verkligen SKIT SKIT SKIT igår…
    Träningskompis var sen så jag körde 1h kondition (nemes problemas för mig) hehe…
    SEn skulle vi köra vader & axlar, men eftersom vi båda var så griniga på ngt annat så blev det så fel så vi körde på varsitt håll istället (vissa lvningar tillsamman) Så det blev inget vad-pass ): såg verkligen fram emot det…
    Idag ska jag på rehab och checka min axel, nacke, fot & handleden!
    Inget kul med skador… ):

Imorgon blir det rygg & vader
    Vart bor du ngnstans by the way?
    Oj, sikket lång inlägg :D
    Ciao ciao!

sh0w wrote:
    Karin83 wrote:
    va gött med lagad mat, blir tyvärr inte så mycket av det här… får vänta tills imorn för då kommer kocken hem….QUOTE]

Du får det lugnt med nacken
    Gött att kocken kommer hem
    Träningskompis var sen så jag körde 1h kondition (nemes problemas för mig) hehe…
    SEn skulle vi köra vader & axlar, men eftersom vi båda var så griniga på ngt annat så blev det så fel så vi körde på varsitt håll istället (vissa lvningar tillsamman) Så det blev inget vad-pass ): såg verkligen fram emot det…
    Inget kul med skador…

Oj, sikket lång inlägg
    Ciao ciao!

E lugnt med nacken, var nog bara lite tillfälligt stel . . . känns inte alls idag.
    Har saknat killen såå mycket, han kommer o kryper ned under täcket vid två inatt, så jag är inte gräsänka igen på ett tag :)
    Vad tråkigt att träningen gick blaha, men såna dagar har man och man måste tillåtas ha det oxå. Det kan ju aldrig gå bra om det aldrig går dåligt…
    Hoppas rehab grejen gick bra! Mina hjärnceller skulle behöva lite rehab tror jag :)
    Jej bor i Karlstad, du?

sh0w wrote:
    Karin83 wrote:
    va gött med lagad mat, blir tyvärr inte så mycket av det här… får vänta tills imorn för då kommer kocken hem….QUOTE]

Du får det lugnt med nacken
    Gött att kocken kommer hem
    Inget kul med skador…

Oj, sikket lång inlägg
    Ciao ciao!

E lugnt med nacken, var nog bara lite tillfälligt stel . . . känns inte alls idag.
    Har saknat killen såå mycket, han kommer o kryper ned under täcket vid två inatt, så jag är inte gräsänka igen på ett tag :)
    Vad tråkigt att träningen gick blaha, men såna dagar har man och man måste tillåtas ha det oxå. Det kan ju aldrig gå bra om det aldrig går dåligt…
    Hoppas rehab grejen gick bra! Mina hjärnceller skulle behöva lite rehab tror jag :)
    Jej bor i Karlstad, du?

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 126 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.