Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Katti ger järnet!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 maj, 2006 at 15:33 #904469Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Gick det dåligt el. var skrivningen ”bara” allmänt hemsk?
Formen på armarna kommer allteftersom du ökar på omfånget.
Tyvärr är inte alla begåvade med ngn form el. topp på biceps t.ex.Har själv det problemet. Från sidan ser väl armarna ja… ”ok” ut kanske man kan säga men rakt framifrån ser dem ut att vara iaf 5 cm mindre än vad måttbandet visar. Man får göra det bästa av det man har hursomhelst
Nä nu ska jag tvinga mig från datorn o fortsätta begrava mig i böckerna ett tag till. Domedagen närmar sig
Den var bara allmänt hemsk! :p Fick skrivkramp efter sisådär
en och en halv timma… Resten av tiden var en plåga!
Tömde hela mitt ordförråd på en förmiddag, haha!Mmmmm, nog hade man velat ha generna för en asgrym peak
på biceps, men jag antar att vissa (hostjaghost) får lov
att lyfta på arslet och träna hårdare helt enkelt…
Får väl göra så gott det går med det man har…
Men jag vill inte bara ha ”okej muskler för å vara skidis” utan
jag vill ha grymma muskler punkt slut! Tålamod, tålamod, haha!Ojoj din stackare… du har ju din fysiologitenta… Jag ska
skänka dig en tanke när jag kör benpress på gymmet idag! :p
Gör så gott du kan, ingen kan göra mer än så!
Lycka till!mikael.H wrote:håller med lindmark, man är alltid hårdare mot sig själv än mot andra katti.skrivningar kan vara fyfan, bara man får ett g på dom. ne nu ska jag göra som biffen och slita mig från body jag med, ha det gött i solen….
Jo, man är ju alltid lite mer kritisk mot sig själv… Hehe, det är
ju därför man pressar sig lite extra när resten har stupat!Skrivningar är inte kul… är en sån där person som vill ha högsta
betyg i alla ämnen, så jag tenderar att skriva lite
för mycket ibland, heh…Nu: Off to the gym!
29 maj, 2006 at 19:10 #904470Anonym anvandareMemberAah, äntligen blottade du också lite av dagsformen tjejen. Det var på tiden :nod Och jag håller helt med de andra här – man är alltid så mycket mer kritisk till sig själv… antar att det gäller speciellt väl för oss kvinnor. Aldrig är vi nöjda Skönt att höra att skrivningen är över, nu är det bara att skita i den. Oberoende av hur det gick… Aah, bastu, nu började det klia i fingrarna för mig att gå och sätta den på värmning. Finns inget som går upp mot ett hett bastubad att avsluta dagen med :emo-thumb
29 maj, 2006 at 21:09 #904471Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Aah, äntligen blottade du också lite av dagsformen tjejen. Det var på tiden :nod Och jag håller helt med de andra här – man är alltid så mycket mer kritisk till sig själv… antar att det gäller speciellt väl för oss kvinnor. Aldrig är vi nöjda. Skönt att höra att skrivningen är över, nu är det bara att skita i den. Oberoende av hur det gick… Aah, bastu, nu började det klia i fingrarna för mig att gå och sätta den på värmning. Finns inget som går upp mot ett hett bastubad att avsluta dagen medHaha, jag skäms ju av att lägga ut min dagsform på ett
forum som detta! 😮 Man känner sig ju fan otränad bredvid er!
Ska försöka biffa till mig lite grann!
Jo, ska precis rusa in i bastun nu! Körde en stund på gymmet och
tog en timmes promenad hem… Riktigt skönt faktiskt, trots
att vinden blåste rätt så förbannat. Haha, kan stolt säga att jag
fick MVG på Finska kursen som jag tog det här läsåret!
Hejja mig! Ehrm… antingen hade jag tur eller så blandade
läraren ihop mina papper med någon annan! :pNåja, ska gå och basta riktigt hett en stund!
Kör hårt!!!
30 maj, 2006 at 14:39 #904472Anonym anvandareMemberHade tänkt fara på ett spinningspass typ nu,
men det blev intställt p.g.a. för få deltagare!
Attans också, jag som var sugen på spinning!
Nåja… kommer istället köra styrka på gymmet
om en stund och sen promenera hem. (promenaden
tar väl lite drygt en timma…)Morgonpasset gick hyfsat. Det blev cykling den här
gången. Hade huvudvärk just då, så mp3-spelaren
fick stanna i väskan. Tiden gick lååångsamt
utan musik… :pGårdagens skrivning gick riktigt bra visade det sig…
Fick höra resultatet redan idag, då lärarna var
riktigt snabba på att rätta för en gångs skull, haha!Skulle egentligen åkt iväg på en tvådagars multisport
imorse, men eftersom jag nyss var sjuk, så tyckte
inte läkaren att det var någon bra idé… Så jag får
väl träna här hemma istället. Kommer nog funka
lika bra…Nu: Kaffe!!!
Snart: Träningspass nummer 2! :yahoo:
Senare: Handla mat!Kör hårt!
30 maj, 2006 at 14:43 #904473Anonym anvandareMemberkul med skrivningen, gymma hårt! väntar på att köra ett rygg pass idag och sen blir det bio på kvällen.
30 maj, 2006 at 14:53 #904474Anonym anvandareMembermikael.H wrote:kul med skrivningen, gymma hårt! väntar på att köra ett rygg pass idag och sen blir det bio på kvällen.Självklart ska jag gymma hårt! :p Hade tänkt köra styrkan
efter spinningpasset, men det sket ju sig… Så då får
det duga med en rask promenad hem från gymmet efteråt…Jasså du ska köra ryggpass? Skönt! Ta i ordentligt!!!
Åhå, bio ikväll? Vilken film blir det? Själv ska jag ta det
lite lugnt ikväll och kanske laga en massa kycklingfilé
och frysa in som matlådor… Men först måste jag åka och
handla! Slut på keso, kesella, torsk, allt!
Ha så kul på träningen och bion!Kör hårt!!!
30 maj, 2006 at 18:38 #904475Anonym anvandareMemberTjoho!
Kom precis in från promenaden…Var på gymmet och körde en sväng, men det blev
bara 45 minuter. Försökte pressa ut de sista krafterna
ur axlarna, men kroppen kändes helt slö…
Hm… det kanske inte är kroppen som är slö, det
kanske är jag! :p Nämen jag får väl
tänka på att jag nyss blivit frisk… Äh, dålig ursäkt! :nono:
Träffade för övrigt Robert. N från forumet, som också
var där på gymmet och tränade! Kände mig som en
klen liten sjöko i jämförelse!Hade tänkt vila imorgon, men jag beslöt mig för
att lägga in bålstabilitets träning och spinning.
Känner mig verkligen supermotiverad!!!
Kommer lägga in ett brutalt mördarpass ev. på
torsdag. Då ska det fanimej bli jävlans mycket
träningsvärk efteråt! :yahoo: Kör lite aktiv
återhämtning mellan passen. Det känns verkligen
att jag har mycket kvar att ge innan kroppen börjar
bli sliten/nertränad… Tar prover med jämna mellanrum
för att försökra mig om det såklart. Det känns verkligen
jättebra att veta att det inte är någon fara att öka
på träningen lite till.Promenaden var tänkt att bli ca en timma, men
jag tog en liten omväg, så det blev en kvart extra…
Kändes riktigt skönt, trots den hårda vinden.
Äh, hade ju laddat lurarna med Linkin Park,
AC/DC, Bon Jovi och Survivor… Kan ju inte misslyckas!Mmmm… kommer somna tidigt ikväll! Var rätt så
trött redan på morgonpasset, så jag hoppas att jag
får sova ut lite bättre inatt!Nu: Mat!
30 maj, 2006 at 20:03 #904476Anonym anvandareMemberRiktigt kul att råkas och surra lite idag… inte helt lätt att springa på likasinnade om man säger så! Tänkte att jag måste kika in och följa upp hur passet gick för dig(kunde ju frågat live men jag är väll inte den mest sociala killen när jag är och tränar…) 😮
Får se till att timea fler gånger… Kan ju behöva peppas om formen är som efter den här helgen!
Svårt att tro att när du tycker dig vara ur form efter sjukan… blir hur bra som helst nu när du är pågång och kan träna ordentligt igen! (Sjöko, NO WAY.) :up:
30 maj, 2006 at 20:26 #904477Anonym anvandareMemberRobert N wrote:Riktigt kul att råkas och surra lite idag… inte helt lätt att springa på likasinnade om man säger så! Tänkte att jag måste kika in och följa upp hur passet gick för dig(kunde ju frågat live men jag är väll inte den mest sociala killen när jag är och tränar…)Får se till att timea fler gånger… Kan ju behöva peppas om formen är som efter den här helgen!
Svårt att tro att när du tycker dig vara ur form efter sjukan… blir hur bra som helst nu när du är pågång och kan träna ordentligt igen! (Sjöko, NO WAY.) :up:
Jo, det är ju roligt att man inte är helt ensam om att
träna seriöst här i samhället, haha! Jag är själv inte världens
roligaste människa under styrkepassen, men det hör väl
till att hålla fokus när man tränar… Rusade ju ut på promenad
direkt efter passet, så jag var ju inte särskilt social, haha!Yes, det är toppenskönt att kunna träna ordentligt igen!
Motivationen är på topp! Ehm… det är bara aningen surt när
spegeln är lite för ärlig och visar hur formen egentligen är.
Men å andra sidan blir man ju taggad till att köra hårdare,
för att ta igen det man har tappat. Haha, jag tyckte
ju att sjöko var en ganska bra liknelse för min aktuella
dagsform! :pHoppas passet gick bra för dig! Äh, vaddå man får ju lov
att känna sig lite trött efter brännbollsyran! Konstigt
hade det väl varit annars! Såg då stark ut, kände mig
ganska klen med mina små hantlar där bredvid, hahaha!
Ta nya tag, hitta motivationen och kör hårt!!!30 maj, 2006 at 21:05 #904478Anonym anvandareMemberhehe fy faan katti du verkar ha en riktigt bra motivation, aldrig träffat på nån mer motiverad… med den inställningen kan du komma långt:emo-thumb
30 maj, 2006 at 21:18 #904479Anonym anvandareMemberSkenderbeu wrote:hehe fy faan katti du verkar ha en riktigt bra motivation, aldrig träffat på nån mer motiverad… med den inställningen kan du komma långt:emo-thumb
Haha, tack tack! Jo nog är jag motiverad alltid!
I’m always aiming for the stars! :yahoo:
Det är bara att bita ihop och försöka ha kul under tiden!30 maj, 2006 at 23:31 #904480Anonym anvandareMemberKatti wrote:
……………….
I’m always aiming for the stars![/COLOR]
…………….[/B]Jadu, då är vi två!
Och vi kommer att nå dit, var så säker:emo-thumbHärligt att du kan köra på ganska ordentligt igen:friends:
Nu är det bara:devil: som gäller…med AC i lurarna.Förresten, hade med min Mp3 idag när jag cyklade.
Smartskaft jag, skulle stoppa ned den i fickan bak på tröjan. Naturligtvis tappade jag ena hörluren o vips var den intrasslad i min kasett (kugghjulen bak)….*suck* bara o stanna och försöka trassla ut den, tror den inte tog så mycket skada.
Vet inte riktigt vad jag ska skylla på…blodsockerfall efter 1,45. Näee, tror inte det…sinnesförvirring…ja, mest troligt.31 maj, 2006 at 09:24 #904481Anonym anvandareMemberTjenare Katti!
Motivationen är fortfarande på topp ser jag! Bra det!
Det är så bra att läsa här, då vill man inte lägga sig i soffan direkt. 😮
Nä nu är det full fart! Inte ens regnet stoppar mig nu! Mohahaha!ha det bra!
31 maj, 2006 at 12:54 #904482Anonym anvandareMemberLalla: Yes, det är klart att man siktar högt! Ajdå, otur
med din mp3-spelare! Hoppas den klarade sig…
Inte lika roligt med långpass utan musik i lurarna!
Haha, jamen då är vi åtminstone två som kan vara lite
lagomt sinneförvirrade from time to time! :palexander lindström: Tack tack! Snällt av dig! Jajamänsan,
här finns det glöd så det räcker och blir över, haha!
Lycka till med träningen du också! :up:Melixa: Tack ska du ha Helena! Härlig inställning tjejen!
Vi viker oss inte för lite regn! Moahaha! Vi ska allt visa
att vi inte ger oss i första taget! :yahoo:KÖR HÅRT!!!
31 maj, 2006 at 14:33 #904483Anonym anvandareMembermm dom positiva vibbarna sprutar ur öronen på folk i denna tråd, som d ska va :emo-thumb
bio: jadå d var trevligt och filmen var bra, xmen3 blev det igår, förra veckan var det da vinci koden men man har ju rätt bred musik och film smak, bra med variation , om du inte sett den så kommer det en evighet bestående av 2 minuter eftertext på slutet innan det riktiga slutet på filmen dyker upp, vi var bara 2st som stannade kvar igår så man kan undra hur många som sett klart filmen helt och hållet
speglar: dom är alltid brutalt ärliga men that´s the way we like em vi ser lika kassa ut allihopa haha :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.