Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Katti ger järnet!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 juni, 2006 at 00:46 #904604Anonym anvandareMemberKatti wrote:Menar du det?
Läs texten ovanför bilden: Inga falska ryggdunkningar…
Men tack för komplimangen! Själv hade jag velat se
mer muskler på både min rygg och på armarna, men
det ger ju mig något att jobba på!
Yes, motivation vettu!
Kör hårt och lägg upp lite bilder du också!
:emo-thumbjao klart jag gör,
okej.. då skulle jag nog säga att
från bilden såg det ut som
armar och trapz släpar lite.Men som sagt, rygg..
samt axlar såg bra ut!20 juni, 2006 at 00:52 #904605Anonym anvandareMemberDessan wrote:tycker det ser jättebra ut! sa ju att du hade mukklerTack gumman, men jag ligger fortfarande efter dig!
Du är supergullig! Kör hårt så att jag också blir taggad!jwallin wrote:jao klart jag gör,
okej.. då skulle jag nog säga att
från bilden såg det ut som
armar och trapz släpar lite.Men som sagt, rygg..
samt axlar såg bra ut!Tack snälla du, sånt vill jag höra! Mer trapz coming up!
Och armarna ska jag också piska järnet! :yahoo:
Jättekul att få höra något positivt om axlar och rygg.
För ett år sedan så existerade inget av dem, utan man
var bara en klen liten skidåkare… Kul att man har
gjort liiite framsteg i alla fall…
Konstruktiv kritik rules!!! :buttrock:20 juni, 2006 at 00:55 #904606Anonym anvandareMemberJag hade mer än gärna slaktat dig, kan inte sova pga mitt nattjobb och idag är första dagen som jag är ledig på länge.
MEN!
Det går ju inte…. du är helt enkelt bra. Helt ärligt utan några falska ryggdunkningar. Ser ut att ha fina detaljer på ryggen och en bra vidd på gång. Axlarna ser också ut att vara på väg så vad ska man säga….
Skit också…. får väl fortsätta att sitta sur och leta efter något oskyldigt offer.
Kör hårt nu tjejen!
20 juni, 2006 at 00:55 #904607Anonym anvandareMemberhaha
Du skulle ha sett mig för 1,5 år sedan du!
20 juni, 2006 at 00:57 #904608Anonym anvandareMemberKatti wrote:Tack gumman, men jag ligger fortfarande efter dig!
Du är supergullig! Kör hårt så att jag också blir taggad!nee, du ligger inte efter mig! sluta nu. jag är astaggad och vill köra ett håårt ryggpass eller ngt imorn vad ska du köra imorn?
20 juni, 2006 at 01:02 #904609Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Jag hade mer än gärna slaktat dig, kan inte sova pga mitt nattjobb och idag är första dagen som jag är ledig på länge.MEN!
Det går ju inte…. du är helt enkelt bra. Helt ärligt utan några falska ryggdunkningar. Ser ut att ha fina detaljer på ryggen och en bra vidd på gång. Axlarna ser också ut att vara på väg så vad ska man säga….
Skit också…. får väl fortsätta att sitta sur och leta efter något oskyldigt offer.
Kör hårt nu tjejen!
Oj, nu blir jag ju helt till mig! Vilka snälla
komplimanger! Du har inte lust att ge mig dina magmuskler
när du ändå är igång? Vill också ha såna!
Tack igen!jwallin wrote:hahaDu skulle ha sett mig för 1,5 år sedan du!
Jasså, vi har varit i samma sits? Ser man på…
Haha, så kan det gå! Nog är det skönt att ha fått lite
muskler på kroppen!Dessan wrote:nee, du ligger inte efter mig! sluta nu. jag är astaggad och vill köra ett håårt ryggpass eller ngt imorn. vad ska du köra imorn?Åh, det låter toppen med ett hårt pass!!!
Imorgon är jag ledig från jobbet, tack vare att jag har jobbat
över en hel del på senaste… Så det kommer bli minst 3 timmars
hård träning (inga promenader inräknade alltså).
Ska bli jäääkligt skönt!!! Ta bilder på passet imorrn hurru!20 juni, 2006 at 01:09 #904610Anonym anvandareMemberKatti wrote:Oj, nu blir jag ju helt till mig! Vilka snälla
komplimanger! Du har inte lust att ge mig dina magmuskler
när du ändå är igång? Vill också ha såna!
Tack igen!Klart du kan få de, här är de (Förlåt, hittade precis den här bilden och tyckte den va snygg, tog tillfället att posta den, sorry att jag spammar din tråd):
20 juni, 2006 at 01:10 #904611Anonym anvandareMemberHaha, nu känns det jätte-fel att posta bilder i din tråd. Skicka ett PM till någon mod om du vill ta bort den, tar verkligen inte illa upp!
20 juni, 2006 at 01:12 #904612Anonym anvandareMemberKatti wrote:Jasså, vi har varit i samma sits? Ser man på…
Haha, så kan det gå! Nog är det skönt att ha fått lite
muskler på kroppen!Grymt skönt, skulle vilja
veta hur dagsformen såg ut nu jag
om jag aldrig börjat träna20 juni, 2006 at 01:19 #904613Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Klart du kan få de, här är de (Förlåt, hittade precis den här bilden och tyckte den va snygg, tog tillfället att posta den, sorry att jag spammar din tråd):Låt den vara kvar!
jwallin wrote:Grymt skönt, skulle vilja
veta hur dagsformen såg ut nu jag
om jag aldrig börjat tränaHaha, det hade varit grymt skoj att se!
Själv hade jag väl varit anorektiskt tunn som
många andra i skidåkningen, haha! No way,
jag presterar mycket bättre med mer muskler, haha!20 juni, 2006 at 01:23 #904614Anonym anvandareMemberKatti wrote:Åh, det låter toppen med ett hårt pass!!!
Imorgon är jag ledig från jobbet, tack vare att jag har jobbat
över en hel del på senaste… Så det kommer bli minst 3 timmars
hård träning (inga promenader inräknade alltså).
Ska bli jäääkligt skönt!!! Ta bilder på passet imorrn hurru!sköönt! du får också ta bilder tränar du ensam?
jag är också ledig, helt sjukt skönt! man kan sova huuur länge som helst. rena lyxen! blir det både kondition/styrka imorn?20 juni, 2006 at 01:33 #904615Anonym anvandareMemberKatti wrote:Haha, det hade varit grymt skoj att se!
Själv hade jag väl varit anorektiskt tunn som
många andra i skidåkningen, haha! No way,
jag presterar mycket bättre med mer muskler, haha!hehe… tänkte på det i duschen precis, vore kul
att lägga upp bilder från dag 1 och jämnföra sig med :pToo bad hade man inge vidare självförtroende då
så man hade inte ens i tanke att knäppa bilder 😮20 juni, 2006 at 07:32 #904616Anonym anvandareMemberSåg riktigt bra ut det där :up: Inget alls att skämmas över.
Armarna ser ut att ligga lite efter ryggen och axlarna bara men ingen stor grej. Går nog ganska enkelt att ordna till.Det ser bättre ut än på många som endast satsar på fitness el. BB så du kan minst sagt vara nöjd. Om du dragit ner på all kondis träning så skulle det nog gå i raketfart. Är nog inget alternativ nu, men man vet ju aldrig i framtiden om du får för dig att testa satsa på ngt annat också
20 juni, 2006 at 08:22 #904617Anonym anvandareMemberDessan: Jo, imorgon tränar jag ensam. Det blir många
pass jag kör själv under sommaren, då de flesta av de andra
skidisarna bort på andra orter. Men med lite jävlar anamma
så går det finfint det också! :emo-thumb Åhå, du är också
ledig idag? Skönt! Typiskt så vaknade jag ju före klockan
sju imorse, trots att jag inte kunde somna igår kväll.
Haha, jag får skylla mig själv. Idag blir det både kondition
och styrka. Nu på morgonen blir det mest troligt ett
lite längre rullskidpass i stilen skating. Nästa pass kommer
förmodligen bestå av cykling + styrka… Själv då?
Blir det ett mördande styrkepass kanske? Hehe!jwallin: Haha, det hade ju varit kul att ha kvar! Mmm jag
vet hur det kunde kännas. När jag kom ut från sjukhuset
efter lite njurproblem för 1,5 år sedan såg jag hemsk ut,
inte mycket muskler kvar… tog inte en enda jäkla bild
under den tiden, haha! Men ändå… kul å jämföra liksom…Lindmark: Ojsan, tack så mycket! Hade
själv alltid uppfattat mig som klen och lite småfet, haha!
Har lite svårt att bedömma mig själv, man blir liksom lite
blind på den fronten efter ett tag…Haha, vem vet hur det blir med min s.k. ”scendebut”…
Måste ju säga att din uppmuntran värmde riktigt
mycket! Blir det någon paus i skidåkningen, så kanske
jag skulle våga dra ner på all cardio och bygga lite
till… Hahaha, skidis goes miniatyrbygge! Vilken isbrytare!
Vet inte om jag är rätt typ av tjej för ex. Bodyfitness…
Glitter och glamour är toppen att titta på, men jag själv
passar inte direkt in på den beskrivningen… Så vem
vet… kanske jag någon dag får för mig att gå all in
och testa byggning, haha! Bara spekulationer alltså…
Har fortfarande svårt att föreställa mig att JAG kanske
kommer stå på scenen någon dag… Vi får se…Armar och axlar ska piskas rejält nu framöver!
Tack igen, va go du é! :drinks:20 juni, 2006 at 08:47 #904618Anonym anvandareMemberRyggen ser bra ut och som någon sa tidigare ska du ju inte ens tävla. Bara fortsätt du och kör styrka bredvid skidåkningen. Skulle det bli så att du lägger av eller drar ner på skidandet så har du en grund att bygga på.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.