Kenneths provdeff…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Kenneths provdeff…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 131 total)
  • Author

Bröstpasset kändes bra, kanske för att jag åt en liten tårtbit idag, en jobbarkompis som fyllde år. Får väl dra in på nåt på lördag istället…:)

Bänk:

1 set 50 kg

1 set 60 kg

2 set 62,5 kg

Hantelpress på snedbänk:

1 set 21 kg

3 set 24 kg

1 cc övning:

4 set 5 plattor

Rygg idag + vägning….82,1 kg alltså samma som förra fredagen. Har alltså inte tappat något den här veckan, inte ens dom 0,4 kg jag gick upp förra helgen;) . Kör väl på samma kcal ändå nästa vecka så får jag se om det händer nåt då, tycker det går långsamt. Borde tappa mer med det intaget jag har nu, även fast jag inte har börjat med kardio än.

Latsdrag med v-handtag:

2 set 10 plattor

2 set 11 plattor

Drag bakom nacken:

2 set 9 plattor

2 set 10 plattor (svårt att få kontakt i den här övningen, v- grepp känns bättre, tips mottages gärna)

Sittande rodd i maskin:

4 set 9 plattor

2 vilodagar senare och 0,5 kg lättare trots att jag äter lite som jag vill på lördagar… vikten alltså 81,6 kg. Börjar nog kännas lite på styrkan nu, eller om det bara är energin som inte räcker till. Får se om det blir några nya kort den här veckan, beror på om jag tycker det är någon skillnad att tala om…

Press framför i maskin:
    1 set på 40 kg

1 set på 47 kg

2 set på 54 kg

Liggande kryssdrag i cc:

4 set på 5 plattor

Enhands sidolyft i cc:

4 set på 3 plattor

Shrugs med hantlar:

3 set med 31,4 kg

Mage: 2 set crunches

Armar idag, väldigt dålig energi så det blev få set på biceps. Men det gör nog inget med tanke på att armarna jobbar en del ändå.

Pushdown med rep:

4 set på 4 plattor

Pushdown med rak stång:

2 set på 5 plattor

2 set på 6 plattor

Pushdown med vinklad stång:

3 set på 5 plattor

Hantelcurl:

1 set på 11 kg

3 set på 16 kg

Skivstångscurl:

2 set på 30 kg

Koncentrationscurl i cc:

3 set på 5 plattor

Benpasset idag blev kortare än vanligt, blev så irriterad när jag vägde mig. Förstår inte hur jag kan gå upp i vikt på den kcal mängd jag äter ca:2100 – 2200 om dagen. Gått upp ca:0,5 kg sen i helgen,;) antingen har jag europas lägsta ämnesomsättning eller så är det nåt annat. Har egentligen bara gått ner 1,5 kg på 6 veckor o det kan lika gärna vara pga att jag slutade med kreatinet samtidigt. Nåja jag ger det nån vecka till sen får jag väl skära ner ännu mer.

Benpress:

5 set på 120 kg

Hacklift:

2 set på 2 gula

Raka mark: 3 set på 70 kg

Kenneth wrote:
    Benpasset idag blev kortare än vanligt, blev så irriterad när jag vägde mig. Förstår inte hur jag kan gå upp i vikt på den kcal mängd jag äter ca:2100 – 2200 om dagen. Gått upp ca:0,5 kg sen i helgen,;) antingen har jag europas lägsta ämnesomsättning eller så är det nåt annat. Har egentligen bara gått ner 1,5 kg på 6 veckor o det kan lika gärna vara pga att jag slutade med kreatinet samtidigt. Nåja jag ger det nån vecka till sen får jag väl skära ner ännu mer.

Benpress:

5 set på 120 kg

Hacklift:

2 set på 2 gula

Raka mark: 3 set på 70 kg

kämpa på bara, det kommer:emo-thumb

Jo jag ska hålla i, det är inga problem alls med dieten, jag är inte ens hungrig ju…det kanske säger att jag borde skära ner ytterligare? Vi får se, tänkte börja med kardio när snön försvinner. Kul med ett inlägg iaf…har mest pratat för mig själv här…..:p

Kenneth wrote:
    Jo jag ska hålla i, det är inga problem alls med dieten, jag är inte ens hungrig ju…det kanske säger att jag borde skära ner ytterligare? Vi får se, tänkte börja med kardio när snön försvinner. Kul med ett inlägg iaf…har mest pratat för mig själv här…..:p

Ja du Kenneth, du tror nog att du pratar för dig själv,men jag har nog koll på dig!! Snart kommer vårsolen och med den ännu mer inspiration! Bra jobbat!:up:

Bra kämpat, när hullen försvinner finns risken att du kommer se ut som en riktig dödsmaskin med alla dessa tatueringar ;) Kör hårt! Lycka till

Desmo: Kul att höra…jo jag börjar bara bli lite nojig att det går så sakta…
    Ser inte riktigt men det är en monster på din avatar va? Har själv haft 3 Ducati`s, 750 ss 95:a
    och 2 st 748 Biposto… finns inget bättre ljud..:P

Perryjonsson: Jag är ett får i ulvakläder…:) ser fram emot att få bort allt fett, vill ju se vad som finns där under….

Bröst och båtmässan idag, bröstpasset blev lite stressat för jag ville iväg på mässan så snart som möjligt efter jobbet. Mycket roligt där att öppna plånboken för :P

Bänkpress:

1 set på 50 kg

2 set på 60 kg

1 set på 65 kg

Hantelpress på snedbänk:

1 set på 20 kg

3 set på 24 kg

Cablecross uppifrån:

3 set på 5 plattor

65 kg har jag inte kört på tidigare i bänken, känns som jag ökat lite där….
    Men jag är fortfarande otroligt svag där, men det funkar ju ändå så….

Rygg idag, all träning känns fortfarande bra. Lite mindre energi bara men styrkan likadan (alltså lika svag, för det är jag helt ärligt) men jag har ju ändå växt en del sen utgångsläget iaf. Vikten hamnade på 81,2 kg idag, alltså 2,3 kg ner på 6 veckor…:o

Latsdrag v-handtag:

1 rep på 9 plattor

1 rep på 10 plattor

2 rep på 11 plattor

Drag bakom nacken:

1 rep på 9 plattor

1 rep på 10 plattor

2 rep på 11 plattor

Rodd i maskin:

1 set på 8 plattor

3 set på 9 plattor

Kenneth wrote:
    Desmo: Kul att höra…jo jag börjar bara bli lite nojig att det går så sakta…
    Ser inte riktigt men det är en monster på din avatar va? Har själv haft 3 Ducati`s, 750 ss 95:a
    och 2 st 748 Biposto… finns inget bättre ljud..:P

Perryjonsson: Jag är ett får i ulvakläder…:) ser fram emot att få bort allt fett, vill ju se vad som finns där under….

Mitt i prick! Håll med om att en Monster passar bra när man bygger! Namnet kan ju inte bli lämpligare. Har du nån ny Ducce på gång? Jag brukar tänka när jag går in på gymet: ”Det ska inte finnas någon här inne som tränar hårdare än jag”. Jag får nästan alltid rätt!!! Kör hårt!:up:

Warrior: Japp, deffade till sommaren…:)

Desmo: Ingen hoj på gång sålde min (sista?) för 2 år sen, KTM 625 sxc :emo-thumb

Hoppas det inte blir för mycket offtopic nu då…:|

Måndag efter en lugn (som vanligt) barnhelg. Var på bio o såg Lilla Jönssonligan och stjärnkuppen, lite smårolig iaf. Kul att gå på barnfilmer, det blir en del när man har barn, som det inte skulle bli av att gå på annars.

Axelpress med hantlar:

1 set på 16 kg

3 set på 18 kg (länge sedan jag körde med hantlar)

Liggande kryssdrag:

4 set på 5 plattor

Sidolyft i cc:

4 set på 3 plattor

Shrugs med hantlar:

1 set på 31,4 kg

2 set på 34 kg ? (osäker på nästa steg där)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 131 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.