Kenneths provdeff…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Kenneths provdeff…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 131 total)
  • Author

låter inte som att tillvaron är så kul just nu….

HANG IN THERE!! hoppas jag kan inspirera med fina bilder efter helgen ;)

athleticmia wrote:
    låter inte som att tillvaron är så kul just nu….

HANG IN THERE!! hoppas jag kan inspirera med fina bilder efter helgen ;)

Nope, jag har definitivt haft roligare stunder i livet….
    Bilder hoppas jag på många iaf, hade velat åka till Västerås o titta men det får bli nån annan tävling istället. Skönt att veta att jag har en trogen besökare iaf…:emo-thumb

Hantelpress på snedbänk:

1 set 21 kg
    1 set 24 kg
    1 set 26 kg

Bänk:

1 set 50 kg
    3 set 55 kg

Drag uppifrån i cc:

4 set 5 plattor

Vikt 77,5 kg

Träningen kändes bra idag av nån anledning, trots att jag missade en del ätande igår. Kunde inte få i mig nåt, mår inte så bra. Vikten 76,9 kg, ner 0,6 sen igår, bästa defftipset är alltså att må dåligt o inte kunna äta…;)

Latsdrag med v-grepp:

4 set 5 plattor

Drag bakom nacken:

4 set 5 plattor

Rodd i maskin:

4 set 9 plattor

Vikten ner ytterligare under helgen 76,3 kg nu…

Axelpress med hantlar:

3 set 18 kg

Liggande kryssdrag:

3 set 5 plattor

Enhands sidolyft i cc:

3 set 3 plattor

Shrugs:

2 set 28 kg

Äntligen känns det som inflammationen är på väg bort, känner bara väldigt lite av den nu. Vågar nog inte börja kardion riktigt än iaf, väntar nog till nästa vecka o ser om det är helt smärtfritt. Vikten ner sen igår igen 76 kg nu, 7,5 kg totalt iaf, ska försöka få bort 4-5 kg till o se hur det ser ut då. Kanske blir en veckas uppehåll med dieten om 2 veckor, lite planer på en sistaminuten
    resa. Skulle vara skönt att komma bort lite….

Hantelcurl:

3 set 16 kg

Curl med rak stång:

3 set 30 kg

Konc.curl i cc:

3 set 5 plattor

Pushdown med rep:

3 set 4 plattor

Pushdown med rak stång:

3 set 5 plattor

Pushdown med vinklat grepp:

3 set 5 plattor

Tränade på Fryshuset idag, är ju ledig från jobbet så då kommer jag inte in där och träna, men det är kul med lite omväxling. Kul oxå med några fler bröstövningar som jag inte kan köra på jobbet.

Hantelpress på snedbänk:

4 set 23 kg

Bänk:

1 set 50 kg
    2 set 55 kg
    1 set 60 kg

Flyes i maskin:

4 set 25 el. 30 kg kommer inte ihåg

Sittande press uppåt/inåt i nån friviktsmaskin:

4 set 15 kg på varje sida

Tillbaka på jobbet idag, kändes tråkigare att gå ner till vårat gym efter träningen på Fryshuset igår. Kanske ska byta o träna där istället från i höst, ska fundera på det iaf. Vikten 75,7 kg idag.

Drag till bröstet med v- grepp:

4 set 10 plattor

Drag bakom nacken:

2 set 9 plattor
    2 set 10 plattor

Sittande rodd i maskin:

4 set 8 plattor

Idag beställdes resa :) Blev till Hurghada/Egypten. Åker på måndag o blir borta 1 vecka så det blir ett uppehåll i deffen då, lite trist eftersom det händer lite med vikten nu. Men det gör väl inte så mycket, har ju ingen tidsplan egentligen men hade hoppats på en ok form till semestern i Aug. iaf. Vikten 75,3 kg, går neråt ganska stadigt nu verkar det som.

Axepress med hantlar:

3 set 18 kg

Liggande kryssdrag:

3 set 5 plattor

Enhands sidolyft i cc:

3 set 3 plattor

Shrugs med hantlar:

3 set 31 kg

Mage 2 set

Armar idag, kände mig inte så inspirerad, vill bara åka iväg nu! Får se hur mycket kroppen suger åt sig när jag kommer äta mer kolisar på semestern. Tänker inte tokäta utan hålla en ok kost iaf, vill inte gå upp så mycket nu när jag börjar se att det händer saker o att slutet är inom synhåll. Men jag ska naturligtvis slappna av iaf,men behöver ju inte äta bara för att….:|
    Vikt 75,1 kg.. Ser fram lite tills i höst när jag ska börja äta mer igen, borde kunna göra en del ökningar då med tanke på att jag inte tappat nåt i styrka direkt under deffen.

Hantelcurl:

3 set 16 kg

Skivstångscurl:

3 set 30 kg

Konc.curl i cc:

3 set 5 plattor

Pushdown med rep:

3 set 4 plattor

Pushdown med rakt handtag:

3 set 5 plattor

Pushdown med vinklat handtag:

3 set 5 plattor

Näst sista passet idag innan semestern, svårt att slappna av nu, vill ju bara iväg. Såg på vädret i Hurghada att det ska vara 39 grader på måndag när vi kommer dit o 27 i vattnet…8) Vikten 75,1 kg

Hantelpress på snedbänk:

2 set 21 kg

2 set 24 kg

Bänk:

1 set 50 kg

3 set 55 kg

Drag uppifrån i cc:

4 set 5 plattor

Sista passet på en vecka, känns både skönt o lite trist med tanke på att vikten går neråt hela tiden nu. Men jag vet att det kan vara bra med en vilovecka med lite påfyllning i kroppen. Får väl se om jag får tillbaka lite tryck under tiden. Vikt 74,7 kg……..Blir alltså 1 veckas uppehåll från tråden nu.

Drag till bröstet med v- grepp:

4 set 10 plattor

Drag bakom nacken:

1 set 9 plattor
    3 set 10 plattor

Sittande rodd i maskin:

3 set 9 plattor

Har inte läst alla sidor här men tänkte bara passa på att tipsa ang grönsaker, ha en morot tillgänglig så kan du tugga i dig den medan du värmer/fixar maten och blanda i lite paprika t ex när maten lagas så känns det inte så krångligt, om man är lite slö, bättre än inget alls i a f…

CamEne78 wrote:
    Har inte läst alla sidor här men tänkte bara passa på att tipsa ang grönsaker, ha en morot tillgänglig så kan du tugga i dig den medan du värmer/fixar maten och blanda i lite paprika t ex när maten lagas så känns det inte så krångligt, om man är lite slö, bättre än inget alls i a f…

Hej…
    Jag antar att du menar nåt inlägg i början av journalen, kan väl erkänna att jag är lika slö än när det gäller grönsakerna. Men nu tror jag att jag börjar få lite koll på hur min kropp reagerar o nu går det neråt även utan grönsaker så jag fortsätter nog att vara slö i det fallet. Men tipset är bra i vilket fall som helst:emo-thumb . Kul med nytt besök i tråden oxå…

ha en skön semester nu! det är du värd!! :)

kul att det börjat röra sig rejält på vågen!!! tror att en vilovecka med mer mat kan göra susen för dig! bli inte förfärad om du går upp flera kg under en vecka. man lägger lätt på sig 3-5 kg bara i glykogen o vätska. äter du bra böhöver du itne lägga på dig nämnvärt med fett. mitt tips skulle va att inte väga dig när du kommer hem, förrän du dietat ett par veckor igen. (om du är rädd för att bli nojjig alltså)

ha det gott nu!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 131 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.