Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Kenneths provdeff…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 juni, 2006 at 14:48 #997241Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:ha en skön semester nu! det är du värd!!
kul att det börjat röra sig rejält på vågen!!! tror att en vilovecka med mer mat kan göra susen för dig! bli inte förfärad om du går upp flera kg under en vecka. man lägger lätt på sig 3-5 kg bara i glykogen o vätska. äter du bra böhöver du itne lägga på dig nämnvärt med fett. mitt tips skulle va att inte väga dig när du kommer hem, förrän du dietat ett par veckor igen. (om du är rädd för att bli nojjig alltså)
ha det gott nu!
Tack!
Nej jag blir nog inte nojig, jag räknar med att gå upp en del. Ska ändå försöka äta någorlunda vettigt iaf.13 juni, 2006 at 19:43 #997242Anonym anvandareMemberSådär då är det vardag igen, det har varit + o – med resan. Blev naturligtvis magsjuk för första gången i mitt liv, har inte varit det förut….och det var inte kul alls! Var bara riktigt dålig 1 dag iofs, fick dundermedicin på apoteket där så magen lugnade sig på 1 dag. Men hade ingen matlust på ett antal dagar sen, så det lilla tryck som fanns kvar i kroppen när jag åkte försvann helt. Syns knappt att jag tränar överhuvud taget nu tycker jag Plus däremot var att jag åkte på en båttur o gjorde 2 provdyk med tuber o det var helt fantastiskt där! Såg på dom två dyken vid ett korallrev bla en muräna, rocka, + en massa fisk i alla storlekar o färger, så nice! Blir nog kanske att ta certifikat i höst tror jag….
Vikten oförändrad iaf 74,7 kgBänk:
1 set 50 kg
2 set 55 kg
1 set 60 kg
Hantelpress på snedbänk:
4 set 21 kg
Drag uppifrån i cc:
4 set 5 plattor
14 juni, 2006 at 16:53 #997243Anonym anvandareMemberKändes ngt bättre idag med träningen, känns som det kommit tillbaka lite tryck i kroppen iaf. Vikten 74,3 kg nu har 9 kg försvunnit o ca:4 kg kvar innan målet jag hade satt upp.
Drag till bröstet med v-handtag:
1 set 9 plattor
3 set 10 plattor
Drag bakom nacken:
1 set 8 plattor
1 set 9 plattor
2 set 10 plattor
Sittande rodd i maskin:
1 set 8 plattor
3 set 9 plattor
15 juni, 2006 at 17:16 #997244Anonym anvandareMemberKändes helt ok idag med, vikten samma alltså 74,3 kg.
Hantelcurl:
3 set 16 kg
Skivstångscurl:
3 set 30 kg
Koncentrationscurl i cc:
3 set 5 plattor
Pushdown med rep:
3 set 4 plattor
Pushdown med rak stång:
3 set 5 plattor
Pushdown med vinklat grepp:
3 set 5 plattor
27 juni, 2006 at 19:53 #997245Anonym anvandareMemberSådär då är jag tillbaka i journalen igen, har haft en till vecka med träningsuppehåll mer eller mindre frivilligt. Åkte till Gotland några dagar över midsommar, men nu ska det bli normal träning ett par veckor till semestern.
Vikten neråt iaf, har skött kosten även om jag inte tränat så nu har 10,4 kg försvunnit 73,1 kg idag. Målet var ca: 70 kg o får se om jag hinner dit innan semestern, men för att bli i riktigt bra form så är det säkert ca: 7-8 kg till som ska bort….kanske fortsätter efter sem, får se då.Hantelcurl:
3 set 16 kg
Skivstångscurl:
3 set 30 kg
Konc.curl i cc:
3 set 5 plattor
Pushdown med rep:
3 set 4 plattor
Pushdown med rak stång:
3 set 5 plattor
Pushdown med vinklat grepp:
3 set 5 plattor
29 juni, 2006 at 17:54 #997246Anonym anvandareMemberHjälp….var tar den lilla volymen jag hade från början vägen? Blir ju inget kvar ju Nåja fettet försvinner ju iaf…vikten 72,7 kg idag o styrkan börjar försvinna nu…
Bänk:
1 set 50 kg
1 set 55 kg
2 set 60 kgHantelpress på snedbänk:
3 set 21 kg
Drag uppifrån i cc:
4 set 5 plattor
30 juni, 2006 at 17:51 #997247Anonym anvandareMemberVikt 72,7 kg, finns inte mycket att säga om passet. Helt trycklös nu o knappt synliga muskler? Eller så syns dom, men liten har jag blivit…
Drag till bröstet V-grepp:
4 set 10 plattor
Drag bakom nacken:
4 set 9 plattor
Rodd i maskin:
4 set 8 plattor
4 juli, 2006 at 21:00 #997248Anonym anvandareMemberBörjar närma sig slutet på den planerade deffen, tänkte ju hålla på till semestern v.30. Känner inte att jag har nån motivation o skriva i tråden längre, ser ju själv att den är ganska tråkig egentligen: Men återkommer vecka 29 o ska försöka ta några bilder då i avslutningen iaf. Vikten idag ligger på 73 kg så vi får se vad den slutar på sen. Skulle egentligen vilja ha bort en hel del fett utöver det som försvunnit men känns som jag vill börja äta lite mer efter sem. så det blir lite roligare på gymmet när vikterna går uppåt istället för nedåt
Tack till Athleticmia för tips o råd, lätt att följa såna från nån som vet vad som funkar :up: I`ll be back……:ph34r:5 juli, 2006 at 21:32 #997249Anonym anvandareMemberja man kan uppleva att man blir liten när man är i form….
man har oftast mer fett på kroppen än man tror tyvärr
ta en välförtjänt paus från dietandet nu o njut lite mer av sommaren!!
lycka till med viktökandet i gymet!6 juli, 2006 at 20:46 #997250Anonym anvandareMemberJa men jag är inte i form än så jag blir ju ännu mindre än nu 😮
Skulle nog inte väga mer än 64-65 kg med i en form som skulle funka på en tävling gissar jag. Nu ska jag ju aldrig tävla men så mycket är det kvar tror jag:14 juli, 2006 at 20:42 #997251Anonym anvandareMemberLägger ut den här oxå då, dålig bild jag vet, ska be nån ta lite bättre o lägga ut om nån vecka när deffen är slut. Men så ser det ut nu iaf….nej jag har inga ben…nästan… 71,7 kg idag…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.