+ & – Kritik Inför Debut

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only + & – Kritik Inför Debut

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 74 total)
  • Author

Nu känns kroppen väldigt bra. kanske lite trött men det tränas på som aldrig förr. o visst snart är det en vilo vecka.
    tyvärr är man inne i en period där kompisar fyller jämnt till höger och vänster. många tillställningar med en del som frestar. tufft men håller min diet ganska strikt. har sedan årsskiftet med kost o träning gått ner nästan 4 kg. o d känns som att man gått ner och förlorat på rätt sätt.

dagen ser ut som följande:

Frukost: müsli, yoghurt, fullkornsbröd med kalkon och gurka o 1 kokt ägg + prottedrink.

Mellanmål: Milbona/kanel och morot, vatten.

Lunch: pastasås med kassler, 2% creme fresh, vitlök, krydor, ärtor. pasta och vatten.

Mellanmål: Milbona/kanel, fullkornsbröd med kalkon och gurka och färskpressad juice.

Efter träning: Prottedrink med banan och havregryn och ägg

Middag: tonfiskpasta med grönsaker.

Försöker leva på denna kost med variation av lunch middag samt alternera frukost med antingen müsli/yohurt eller gröt/kanel. Milbona varieras med kanel eller funligt och ibland med russin i.

Träning denna dag blir rygg och triceps + cykling cirkus 35 min

Nu har jag varit väldigt dålig med att uppdatera min journal men det skall det bli ändring på.
    snart är det ju dags för 12 veckors deff inför debut.
    ser fram emot det och speciellt nu när formen, träningen, humöret och brännan gör att allt känns underbart.
    Dagsformen;

Vikt: 71,8 kg
    (förlorade lite då jag var sjuk i en vecka. hade feber och kunde inte äta, träna eller sova :( )

Kroppsfett; 8,4 %

Bilder kommer inom kort.. (dock tagna)
    Ny dator skall inskaffas då andra krascha och därmed kan inget läggas ut för bedömmning.

emiladrian wrote:
    Bilder kommer inom kort.. (dock tagna)

Nya bilderna ser vi fram emot!! Tappat en hel del fett nu då jämfört med dom tidigare bilderna och du har inte börjat deffen än? ;)

Kör hårt!!

060124: 78,6 kg Fettprocent: 13,7 % (Kroppssammansättning)
    060411: 74,7 kg
    060512: 73,6 kg
    060531: 72,8 kg Fettprocent: 9,6 % (kaliper)
    060704: 73,6 kg Fettprocent: 8,7 % -II-
    060804: 71,4 kg Fettprocent: 8,4 % -II-

Nästa vägning runt den 4 sept. dvs precis innan deffen skall påbörjas

du fastnade allt på brännbollen du! såg bra ut, du ser nästan redan klar ut ju =) kämpa på!
    det var annat än när det blev jordbävning bara nån minut senare:p[/b]

Paula wrote:
    du fastnade allt på brännbollen du! såg bra ut, du ser nästan redan klar ut ju =) kämpa på!
    det var annat än när det blev jordbävning bara nån minut senare:p[/b]

Tackar 😮
    Är i mitt livs form (hittills) men jag stannar inte där. kan iof ta det ganska lungt då jag kämpat hela året.
    men som sagt va, jag satsar inte på att komma i botten utan i toppen.
    så du får gärna piska på mig nån gång för det kan nog behövas om det skall bli ordning på mig.
    Ja visst fastna även du i kameran. (Tur att det finns widescreen :) )

hahaha:D
    jadu, pisk verkar det bli!!:devil: kör hårt så kollar jag dig :)

Ett steg i taget.
    Nu har en ny dator köpts. så efter min sistaminuten resa med avfärd till helgen så skall det fotas.
    sedan lovar jag att bilder skall komma.
    inte bara för mig själv utan för jag behöver alla råd man kan få och vill ju höra all negativ såsom positiv kritik.
    Allt för att jag skall kunna ge er i toppen en riktig match.
    Tills dess får jag kämpa på med vikterna……..

beacuse off there’s no dots in the languche i write down whats happening in english.
    here it’s 40 degres in daytime and 30 by night. sweting like a pig.
    i do have holiday here. but there is’nt so much left until i will get upp on stage so i cant rest. the weather doesn’t stopp me. sofar i have been on the gym 3 times and maybe a fourth. not much off a gym but so can always do something for your muscles. offcourse i gym with bare top so you can see your muscles working. i’ve have also trained in other ways, such as bungy jumping, jet ski, paragliding mm :buttrock: .
    but there is also time to try on off the world most party town. the camera goes hot and i’m sorry but some beer or drinks has gone down my throat. i blame the heat. but most i’ve been drinking non alkoholic drinks. the food here is very nice but you get chips to everything . i’ll try asking for rice but they can’t always help me. the sadess thing is that everthing here is exspensive but yopu only live once.
    i’ll living lik e a king and i’m very sun tand 8) and i don’t want to go back to the weather that sweden offers. but every story has and end and not always happy.

see you soon

Efter dagens kalipermätning ligger fett% på: 8,4.
    Dagens vikt (på morgonen): 72,9 kg.
    :bb:

Börjar ta sig :up: Blir det DC och Lucia då ?

Jimmy Jönsson wrote:
    Börjar ta sig :up: Blir det DC och Lucia då ?

Lucia är målet.

då var det dags att börja med morgonpromenaderna och mer strikt kost. behöver än så länge inte ta det på så fullt allvar då formen ligger bra till. men ser fram emot en kul tid med nya lärdomar och nya upptäckter under denna resa.
    träningen ser ut följandeunder september månad;

5 ggr på gymmet och 3 promenader i veckan.
    även poseringsträning då tid finns. måste även börja med att fixa för fria poseringen. ett måste

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 74 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.