Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › + & – Kritik Inför Debut
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 november, 2006 at 13:42 #935340Anonym anvandareMember26 november, 2006 at 09:53 #935341Anonym anvandareMember
endast 2 veckor kvar. nästan i mål. (äntligen)
dagsformen känns helt ok och visst känner man sig smal som aldrig förr men det känns som benen väger flera ton.
Börjar känna av lite av blodsocker blues nu pga kaloriintaget. ställer jag mig snabbt upp så känns det nästan som man ska svimma.
Kanske beror på spa dagen igår? helkroppsmassage och örtbad. helt färdig efter detta och precis vad jag behövde. men skit var det snurra efteråt.
skall nu även få lite hjälp av tobias på gymet som själv ska tävla :up: .
idag blir det enbart cardio 1-2 h samt poseringsträning annars VILA.
Imorgon blir det vägning och test av färg.
snart skall jag även ta och fettmätta mig för att få ett kvitto på fett%27 november, 2006 at 10:39 #935342Anonym anvandareMemberDagens matchvikt; 67,5 kg (-11,1kg sen start)
Formen känns bra och ser fram emot att tävla.
humöret och psyket går dock upp och ner från dag till dag. Ibland känns det som det inte är lång tid kvar medans det ibland käns som jag skulle behöva mer tid.
Ju bättre form man kommer i desto mer självkritisk blir jag.
Nu är jag dock ledig från jobbet fram till tävlingen och det känns skönt. Bara fokus på maten, sömnen och träningen.28 november, 2006 at 16:22 #935343Anonym anvandareMemberDå var det dags för min coach att testa med färgen på min redan bruna kropp. Färg som sedan inte ville torka? Borde nog ha dushat inan jag lade mig för att sova. lakanen och kuddarna blev bruna.
litet smakprov iaf på form och färg;:bb:
28 november, 2006 at 17:57 #935344Anonym anvandareMemberJävlar mannen!! strongt jobbat!!!
28 november, 2006 at 18:22 #935345Anonym anvandareMemberSer snyggt ut! Lycka till:) Jag håller tummarna för dig!
29 november, 2006 at 10:51 #935346Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:Ser snyggt ut! Lycka till:) Jag håller tummarna för dig!kingkong666: Jävlar mannen!! strongt jobbat!!!
Jag tackar och bugar. lovar att jag skall göra mitt bästa och lite därtill.
29 november, 2006 at 11:42 #935347Anonym anvandareMemberWow!:emo-thumb
Ser grymt bra ut!Bra jobbat//S*:up:29 november, 2006 at 19:57 #935348Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Wow!:emo-thumb
Ser grymt bra ut!Bra jobbat//S*:up:Tackar. Alla snälla ord behövs när det känns tungt som det gör ibland.
30 november, 2006 at 13:44 #935349Anonym anvandareMemberDagens vikt: 67,8 kg. (+ 0,2)
Fett% (enligt 4 punktsmetoden. rygg, biceps, triceps och mage): 5,7 % (- 1,2)Fettvikt: 3,6 kg
Muskelvikt: 38,1 kg
Fettfrivikt: 64 kgCardion har gett resultat och känner mig våldigt hård i kroppen vilket är bra.
Har nu fixat ihop ett program och nu är det bara att fortsätta att öva på fria och på poseringen.() = sen senaste mätning eller vägning.
3 december, 2006 at 16:43 #935350Anonym anvandareMemberJa 1 vecka till dagen D.
Just nu känns det som det kan gå bra. Bara man överlever allt vattendrickande och får bort/in allt.
Känner mig som en hund då allt vatten som man dricker gör än galen :frust:
Annars är man fast i sin borg då man behöver vara nära maten, toan, speglarna och musiken.
Slit och släp men jag ska allt visa konkurenterna lite motstånd på söndag.
Ser fram emot att ladda . är7 december, 2006 at 13:36 #935351Anonym anvandareMemberPuh idag kan jag äntligen dra ner lite på vattnet. Började i Fre med vatten och saltning.
Har nu i 3 dagar (inkl idag) haft tömning. Saknar kolhydrater må jag säga . Inte bara i magen utan även för att orka träna.
Idag gör jag även min sista träningsdag inör tävlingen. Gick 65 min, skall sedan cykla i 35 min för att sedan gymma i cirkus 90 min.
Sen är det bara att vila och öva posering :bb: . Sen ÄTA!!!
För då börjar laddingen i 2 dagar.Har tappat yttreligare i vikt men hoppas kunna äta upp då jag har lite marginal till maxvikt. Hoppas bara att det görs rätt och drar in de sista vattnet.
Går dock hela tiden och är lite orolig för att bli sjuk då flickvännen varit sjuk nu i 1 1/2 vecka, men än så länge har jag klarat mig.
Imorgon Fre blir det mätning och mått skall kollas. Mått över kroppen skall tas nu efter deffen. Detta gjordes även innan start så det blir kul och se hur mycket i cm som jag har gått ner.
Hoppas ge alla in min klass en riktig fight :wazzup:
7 december, 2006 at 15:50 #935352Anonym anvandareMemberLycka till…vi ses på scenen!!
Du slutar med vatten väldigt tidigt…. jag drar ner på vattnet på lördag för att sen strypa vattnet helt på lördag kväll….
12 december, 2006 at 13:37 #935353Anonym anvandareMemberJa då var debuten gjord. kom 11 av 14. Nöjd med min fysik men lite missnöjd med placeringen. Men är ingen dålig förlorare utan ser det som en sporre samt erfarenhet. Man lär sig och av misstag men kul hade jag.
Tills nästa gång för jag håller dörren öppen så skall jag lära mig att inte gå ner så mycket. tappade alltför mycket. Under resans gång gick jag ner från 78,6 till tävlingsdagen 65,2 kg.
Sedan kanske jag skall nog satsa på bb – 70 eller 75. känns kanske mer rättvist då jag i CBB kan möta motstånadare med upp till 12 kg mer muskler än vad jag får ha.
Trevligt folk backstage och vill bara säga att det var värt hela resan.
Kommer nu snart starta en ny tråd om min träning.
men tills dess så skall jag lägga på mig ett lager så man överlever vintern.
mat äter jag och det i massor. MMMmmmmLite bilder från tävlingen;
[http://www.muscle.se/gallery/index.php?gallery_submenu=323]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.