Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lady21 – Leker med vikterna
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 maj, 2006 at 20:19 #999314Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Ursnygg! :up:
Tackar :emo-thumb Hoppas på fint väder i helgen så jag kan ta med den ut och dansa lite (klänningen alltså!)
9 maj, 2006 at 21:01 #999315Anonym anvandareMemberLady21 wrote:Nej, det är inte jag på bilden. Men det hade inte varit fel att ha den brännan redan nu :pJo, jag kämpar på. Tar en dag i taget :up: Jag blev lite striktare i kosten för bara några dagar sen och jag känner redan skillnad. Det ska bli kul att se vad jag får för resultat vägning på måndag igen men jag längtar till veckan därpå då jag ska göra en mätning till. Flyter det på så här så tror jag det kommer att synas lite resultat ialla fall!
Är målet att gå ned i vikt?
mvh
9 maj, 2006 at 21:15 #999316Anonym anvandareMembergoldeneagle wrote:Är målet att gå ned i vikt?mvh
Nja, inte direkt. Själva målet är väl att bli lite ”tigthare” till sommaren. Minska i omkrets och få fram lite synligare muskler.
10 maj, 2006 at 13:30 #999317Anonym anvandareMemberHär kommer dagens pass[/b] :bb3:
Bröst[/b]
Bröst press (hantlar): 10/10reps, 10/10reps, 8/10reps
Pec dec (cabel cross): 1/10reps, 1/10reps, 2/8repsBiceps[/b]
Biceps curl m. stång: 7,5kg(15)/10reps, 15kg/10reps, 15kg/8reps
Bicep curl maskin: 25/10reps, 25/10reps, 25/8repsMage[/b]
Crunshes: -/15reps, -/15repsKondition[/b]
Intervall: 7,9km/h i 3min, fyra ”toppar” 9,3km/h 2min på varje, fyra ”dalar” 7,9km/h 1minut på varje.
Sträcka: 2,2km
Calorier: 158
Tid: 15min
Nedvarvning: 10min promenadDet kändes bra idag. Det börjar kännas lätt att springa nu vilket tyder på att min kondition är bättre :up: Jag borde nog öka intensiteten på bandet som jag skrev senast. Nu ökade jag med en, men det får nog bli två nästa gång.
10 maj, 2006 at 13:55 #999318Anonym anvandareMemberLady21 wrote:Jag har precis varit och hämtat min klänning på posten Jag var bara tvungen att lägga upp bilden här! Den sitter som gjuten. En klar favorit på de kommande festerna och andra happenings. :up:Vart har du köpt den?
10 maj, 2006 at 13:58 #999319Anonym anvandareMemberkuul o se handbollsbryyydar hur gammal är du och vilket lag spelade du i?
hur fastnade du för styrketräningen?`/Dessan
10 maj, 2006 at 14:10 #999320Anonym anvandareMemberFrida G wrote:Vart har du köpt den?[www.asos.com]
Det finns jätte mycket snyggt där :emo-thumb klicka på den svenska flaggan så får du fram priserna i kronor. Tänk på att Engelska storlekar är något mindre än de Svenska så beställ en storlek större!
10 maj, 2006 at 14:14 #999321Anonym anvandareMemberDessan wrote:kuul o se handbollsbryyydar hur gammal är du och vilket lag spelade du i?
hur fastnade du för styrketräningen?`/Dessan
Jasså du är handbollstjej du också! Vad trevligt :emo-thumb Jag är 21år och jag spelar tyvärr inte handboll längre. Jag flyttade när jag gick ut gymnasiet och började jobba lite lustiga tider så det gick inte ihop sig. Tränar du handboll nu? Var? Jag började styrketräna i början av gymnasiet, de hade tjejkvällar en gång i veckan. Jag gick dit och testade och fastnade för det. Själv då?
10 maj, 2006 at 14:26 #999322Anonym anvandareMemberLady21 wrote:Jasså du är handbollstjej du också! Vad trevligt :emo-thumb Jag är 21år och jag spelar tyvärr inte handboll längre. Jag flyttade när jag gick ut gymnasiet och började jobba lite lustiga tider så det gick inte ihop sig. Tränar du handboll nu? Var? Jag började styrketräna i början av gymnasiet, de hade tjejkvällar en gång i veckan. Jag gick dit och testade och fastnade för det. Själv då?jaha okej, jo tiden kan bli ganska tajt, speciellt om laget satsar. Jag spelar inte längre, spelade i 11 år på elitnivå.
det är många som fastnar genom tex någon sport som kompletterar träningen med styrketräning och på så sätt fastnar dom. Men jag har alltid älskat styrketräning Vilket lag spelade du i?10 maj, 2006 at 14:31 #999323Anonym anvandareMemberDessan wrote:jaha okej, jo tiden kan bli ganska tajt, speciellt om laget satsar. Jag spelar inte längre, spelade i 11 år på elitnivå.
det är många som fastnar genom tex någon sport som kompletterar träningen med styrketräning och på så sätt fastnar dom. Men jag har alltid älskat styrketräning Vilket lag spelade du i?Ett litet lag i småland, knappast något att skryta med. Men vi hade fruktansvärt kul tillsammans :p Kanske lite för kul med tanke på våra resultat Kul med elitnivå, hur kommer det sig att du la av?
10 maj, 2006 at 15:40 #999324Anonym anvandareMemberLady21 wrote:Ett litet lag i småland, QUOTE]har man inte kul kan man likagärna sluta det är nog sammanhållningen i laget som gör framgången. Vi hade helt sjukt roligt och alla kände varandra, då var vi bland de bästa i Sverige och bäst i stockholm, men sen bytte vi tränare och då föll laget helt. Jag la av ett år och engagerade mig mer i skolan, (hade inte så mycket tid då vi tränade 5 dagar i veckan och 2 matcher) sen så gick skolan jättebra och sen började jag spela 1 år till i ett annat lag, men jag la av sen för jag hade inte så mycket intresse kvar då gymmet blev min passion så nu kör jag 4-5 dar i veckan på gymmet istället sen drog man på sig ett par skador då man tränade så mycket och knappt vilade, knäna, ryggen och sen axeln. Det har man ju fått betala för nu efteråt.
Vad hette laget då? *nyfiken*
10 maj, 2006 at 16:06 #999325Anonym anvandareMemberQuote:Jag spelar inte längre, spelade i 11 år på elitnivå.fan e inte du bara 17…elitnivå vid sex e grymt hahaha
10 maj, 2006 at 16:08 #999326Anonym anvandareMemberSam jr wrote:fan e inte du bara 17…elitnivå vid sex e grymt hahahadock inte sen jag var sex, men sen jag var 13-14 typ
10 maj, 2006 at 16:53 #999327Anonym anvandareMemberLady21 wrote:Nja, inte direkt. Själva målet är väl att bli lite ”tigthare” till sommaren. Minska i omkrets och få fram lite synligare muskler.Det är bara att kämpa på, resultaten kommer med tiden. Men du verkar vara en person som tar träningen seriöst, så jag tror att det kommer att gå väldigt bra!
:up:
mvh
10 maj, 2006 at 17:11 #999328Anonym anvandareMemberDessan wrote:Lady21 wrote:Ett litet lag i småland, QUOTE]har man inte kul kan man likagärna sluta det är nog sammanhållningen i laget som gör framgången. Vi hade helt sjukt roligt och alla kände varandra, då var vi bland de bästa i Sverige och bäst i stockholm, men sen bytte vi tränare och då föll laget helt. Jag la av ett år och engagerade mig mer i skolan, (hade inte så mycket tid då vi tränade 5 dagar i veckan och 2 matcher) sen så gick skolan jättebra och sen började jag spela 1 år till i ett annat lag, men jag la av sen för jag hade inte så mycket intresse kvar då gymmet blev min passion så nu kör jag 4-5 dar i veckan på gymmet istället sen drog man på sig ett par skador då man tränade så mycket och knappt vilade, knäna, ryggen och sen axeln. Det har man ju fått betala för nu efteråt.
Vad hette laget då? *nyfiken*
Ajaj, det där med skador är ju inte så kul direkt. Om inte annat så lär man sig att ta stryk när man spelar handboll så det är bara att bita ihop. Jag spelade i Vaggeryds Handbolls Klubb. Jag nämnde inte det innan för det säger dig antagligen ingen ting.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.