Lady21 – Leker med vikterna

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lady21 – Leker med vikterna

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 91 through 99 (of 99 total)
  • Author

Se det positivt, vågen är inte att lita på och skönt att du e frisk i alla fall.
    Eller hur!

Hahaha, fler än jag som hade en tung helg ser jag!:p Men roligt är det i alla fall.

Lalla – Tack så mycket. Jag tar det inte så hårt faktiskt, det hade varit värre om jag varit nöjd med veckan och sen gått upp 2kg. Känns bra att du håller koll på mig! Kör hårt!!

Dagens träning[/b]:bb3:

Uppvärmning: Promenad 10min

Rygg[/b]
    Latsdrag: 5/10reps, 5/10reps, 5/8reps
    Enhands rodd: 5/10reps, 6/10reps, 6/10reps
    Marklyft: 15kg/10reps, 25kg/10reps, 30kg/8reps

Triceps[/b]
    Triceps press m. rep: 4/10reps, 5/10reps, 5/8reps
    Triceps press maskin: 25/10reps, 25/10reps, 37,5/6reps

Kondition[/b]
    Intervall: 8,1km/h i 3min, fyra toppar 9,6km/h 2min på varje, fyra dalar 8,1km/h 1min på varje.
    Sträcka: 2,28km
    Kalorier: 166
    Tid: 15min
    Nedvarvning: Promenad 10min

Det var jätte segt att gå upp i morse (vet inte om det hade något med min helg att göra :drunk: ). Jag var inte långt ifrån till att gå och lägga mig igen, men när jag väl kom till gymmet var det kanon. Styrkan känndes jätte bra! Konditionen var jobbig, det var kvavt i lokalen men jag kämpade på och genomförde passet ändå. Jag har precis fått reda på att jag är kallad till intervju på bosön i stockholm :yahoo: Om det går bra så kommer jag antagligen att plugga där till hösten, jag har inte riktigt bestämt mig än. Jag har ju min pojke här ju ;) inte lätt att åka ifrån honom!

Hej
    Vad händer Lady21, lagt ned träningen?

I alla fall glad midsommar!

mvh

goldeneagle wrote:
    Hej
    Vad händer Lady21, lagt ned träningen?

I alla fall glad midsommar!

mvh

Nejdå, jag tränar fortfarande (när jag hinner). Det har varit så mycket annat att fixa med så jag har inte hunnit träna lika mycket och så har jag inte fyllt i träningsjournalen på länge. :( Jag och min pojkvän driver två videobutiker. Vi har gjort om lite i den ena butiken och så ska vi stänga ner den andra inom kort så det har varit en hel del att pyssla med här. Till hösten så ska jag till stockholm och läsa till Idrottskonsulent :yahoo: så då blir det massa tid över till träning och då blir det nog en ny träningsjournal också!

GLAD MIDSOMMAR!!!!
    [/b]
    HEJA SVERGIE!!!!![/b]

Håll höjd!//Malin

Lady21 wrote:
    Nejdå, jag tränar fortfarande (när jag hinner). Det har varit så mycket annat att fixa med så jag har inte hunnit träna lika mycket och så har jag inte fyllt i träningsjournalen på länge. :( Jag och min pojkvän driver två videobutiker. Vi har gjort om lite i den ena butiken och så ska vi stänga ner den andra inom kort så det har varit en hel del att pyssla med här. Till hösten så ska jag till stockholm och läsa till Idrottskonsulent :yahoo: så då blir det massa tid över till träning och då blir det nog en ny träningsjournal också!

GLAD MIDSOMMAR!!!!
    [/b]
    HEJA SVERGIE!!!!![/b]

Håll höjd!//Malin

Kul att du fortsätter med träningen. Lycka till med studierna i höst.

HEJA SVERIGE!

joje67 wrote:
    Som sagt – snygga armar! Är resten i samma form typ tycker du? /Svårt att se på bilderna ju.. :up:

Tack! :) ja, det är inte någon bra kvalite på bilderna direkt. Jag är nog ganska så jämn över hela kroppen tror jag, lite mjukare än vanligt nu bara eftersom att jag inte har haft tid att träna som vanligt (och äter som vanligt :)). Det blir sarriösare till hösten igen. Jag har lite tur för kilona lägger sig på rätt ställen ialla fall :P

joje67 wrote:
    Trevligt – ska försöka kolla in dej å peppa mellan varven (skicka pm å påminn mej om ja glömmer :D )

Det låter bra, men det får bli till lite senare för jag kommer inte att redovisa min träning på ett tag nu. :ph34r: Jag har jobbat nästan varje dag nu i över ett halvår så nu ska jag njuta av sommaren och göra som jag känner för (vilket säkert blir endel träning ändå :| ).
    Kör hårt!!//Malin

Lady21 wrote:
    Imorgon ska jag tvätta och ta mig en joggingrunda runt sjön. Mmm, ska bli härligt (inte att tvätta tyvärr). Kanske till och med blir två varv :)

Kanske något jag missa(?)
    ungefär hur långt är det du springer? alltså ett varv runt sjön tänkte jag på då :what:

ser riktigt bra ut utav de jag läst, fortsätt så! :emo-thumb

danelli wrote:
    Kanske något jag missa(?)
    ungefär hur långt är det du springer? alltså ett varv runt sjön tänkte jag på då :what:

ser riktigt bra ut utav de jag läst, fortsätt så! :emo-thumb

Tack så mycket :up: Det är knappt 2 km runt sjön, det står någonstans i tråden… :| Brukar springa lite innan jag börjar jobba men som sagt så kommer jag inte att uppdatera här på ett tag. Det blir lite sarriösare igen efter sommaren. Ha det gott!!
    //Malin

Viewing 9 posts - 91 through 99 (of 99 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.