Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Latsdragaren drar i kablar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 maj, 2006 at 21:44 #964109Anonym anvandareMember
hahah hur greppade din kompis dig?
kanske borde anamma
28 maj, 2006 at 22:31 #964110Anonym anvandareMemberhaha ja vårat party-trix maxade tungt!
kör hårt i veckan så ses vi efter onsdag!29 maj, 2006 at 21:54 #964111Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah hur greppade din kompis dig?kanske borde anamma
Det tycker jag du borde!! Se hur många reps du kan göra med din tyngsta kompis! Klockrent!
Såhär utförs tricket (Bilden är dock gammal!!):
29 maj, 2006 at 22:02 #964112Anonym anvandareMemberLatsdragaren wrote:Det tycker jag du borde!! Se hur många reps du kan göra med din tyngsta kompis! Klockrent!Såhär utförs tricket (Bilden är dock gammal!!):
hahaha okej ..klockrent
jobbigt för polaren om han väger över 100kg och skall hålla emot med armen : )
29 maj, 2006 at 22:09 #964113Anonym anvandareMemberMåndag:
Pigg och fräsch som en sommarkväll () skuttade jag iväg till gymet på förmiddagen! Stark var jag ju inte direkt, men härlig pump och härligt sällskap gjorde passet till ett väldigt trevligt ett ändå!
Fm:
Uppvärm:
rodd 4min
Dips-maraton (djupa) (15-20sek vila mellan varje set):
10st + 6st + 5st + 4st + 4st
Dipsmaskin:
med hjälp: 13st
16st
Hantelpress:
12-14st x 5set
French press:
16-18st x 4 set
Drag mot hakan, axlar, z-stång:
12-13st x 4 set
Hantellyft, axlar:
12-16st x 5set
Triceps-maskin:
4set
Flies-maskin:
2 setSedan drog jag hem för att äta lunch och fixa med en massa ’att-göra’-grejer som legat på kö. Skönt!
Laddade om till nytt pass!Em:
Kondition:
Body Combat 50min (toksvettigt o jobbigt!)
Förbränning:
cykel 35min (puls 136-142 under 30min, puls 120 under 5 min)Övrigt: Idag har jag anmält mig till PT-school!!! Men reserv, så nu blir det till att hålla tummarna!
Fick även reda på att jag fått Stipendium för att plugga kost i Spanien vt-07!!Grym dag! :up:
29 maj, 2006 at 22:11 #964114Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahaha okej ..klockrentjobbigt för polaren om han väger över 100kg och skall hålla emot med armen : )
Hehe, sant i o för sig, men då verkar han svagare än dig, så du blir ju en vinnare hur som helst!
29 maj, 2006 at 22:58 #964115Anonym anvandareMembergrattis till stipendiet!!! blir lite avis….
är det du som ”hänger” i din kompis på bilden?? ser ”bitig” ut!!
30 maj, 2006 at 19:56 #964116Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:grattis till stipendiet!!! blir lite avis….är det du som ”hänger” i din kompis på bilden?? ser ”bitig” ut!!
Tack!! Det ska bli så roligt! Måste bara finslipa spanskan lite….
Hehe, jo det är jag som agerar stång! Men bitig är jag knappast…. Men vad bra om det ser ut så!! Har lagt på mig sedan bilden i alla fall!
30 maj, 2006 at 20:33 #964117Anonym anvandareMemberTisdag:
Känns fortfarande bra i kroppen men börjar känna av en liten nergång i energi, så nu blir det aktiv vilodag redan imorgon! Ovanligt, men tror det passar mig bra, så att jag åter kan köra för fullt med dubbelpass på torsdag igen!
Fm:
Förbränning:
Rask promenad 90minJag har varit väldigt hungrig idag! Har klarat hungern ganska bra på de 2400kcal jag äter men idag har det varit lite tyngre på den fronten. Mycket vitkål har det blivit, liksom Ekströms osockrade kräm!
Em:
Uppvärm:
Rodd 4 min
Chins:
7st (:evil: )
6st
Chins + latsdrag:
5st + 8reps
Latsdrag:
12-14st x 4set
Rodd:
10-12st x 5set
Baksida axel maskin:
12-15st x 5set
Baksida axel i cc:
12st
Biceps flex i cc:
12-14st x 3set
Biceps i maskin:
12-14st x 5set
Ländrygg på balansboll:
3set
Baksida axel m hantel:
3set
Mage på balansboll:
1 set på vardera sidaChinsen kändes ju riktigt dåliga men upptäckte att ljuset var riktigt fördelaktigt vid en ny rodd! :up:
Övrigt: 2 småkillar tog sig in på gymet igår via bakvägen och utan kort och sa att de ”glömt sin klocka uppe vid chinsräcket”.
Jag fortsatte träna men sedan såg jag samma killar pumpandes vid bänkpressen och jag fick horn i pannan! Hatar när folk ska gratisträna! Det kostar pengar för att vi ska kunna få ett så bra gym som möjligt, inte för att de ska gå dit o slita på våra bänkar! 👿Jag stegade dit och gav dem onda ögat och frågade var de hade klockan. ”Eh, här..” mumlade den ena killen o darrade upp en klocka ur fickan. ”Vi skulle bara testa lite…” ”Ni har testat färdigt nu” sa jag (de var ju max 16år, så de var inte så skräckingivande direkt!). Kände mig mycket nöjd när de lunkade ut!
Skönt att få utöva lite makt någon gång!
30 maj, 2006 at 23:34 #964118Anonym anvandareMemberDu, jag skulle nog också krypa ut om du kom med onda ögat o horn i pannan;) Du är ju inte liten direkt…
Näe, men helt rätt! Gillar verkligen inte heller när folk ska gratisträna, som du säger så kostar det faktiskt en del o driva ett bra gym!
Dagens goda gärning:up:31 maj, 2006 at 22:21 #964119Anonym anvandareMemberLalla wrote:Du, jag skulle nog också krypa ut om du kom med onda ögat o horn i pannan;) Du är ju inte liten direkt…Näe, men helt rätt! Gillar verkligen inte heller när folk ska gratisträna, som du säger så kostar det faktiskt en del o driva ett bra gym!
Dagens goda gärning:up:Jo, liten…men som ska bli stor!!
Nä, det gäller att säga till så de inte gör det till rutin!
31 maj, 2006 at 22:28 #964120Anonym anvandareMemberOnsdag:
Aktiv vilodag.
Promenad 75min (med två hundar o ösregn…)
Promenad 30min x 2
1 juni, 2006 at 12:45 #964121Anonym anvandareMemberkikar förbi kollar in dina chins :emo-thumb mitt mål är att klara mer än 2 st själv haha innan året är slut
ha d gött!!1 juni, 2006 at 21:25 #964122Anonym anvandareMemberpucca wrote:kikar förbi kollar in dina chins :emo-thumb mitt mål är att klara mer än 2 st själv haha innan året är slut
ha d gött!!Halloj! Tack för det!!
Ja, kör hårt med chinsen! När du deffar sedan kommer de säkert öka!
1 juni, 2006 at 21:25 #964123Anonym anvandareMembertror du d? happy happy då kanske jag når mitt mål hehe
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.