Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Latsdragaren drar i kablar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 juni, 2006 at 15:54 #964139Anonym anvandareMember
bump…blev det inga fler bilder eller?
6 juli, 2006 at 01:09 #964140Anonym anvandareMembersaknar dig lats! hur går träningen??
25 augusti, 2006 at 09:40 #964141Anonym anvandareMemberLatsdragaren wrote:Fredag:Sov gott och länge men vaknade less på diet! Jag hade tänkt att gymma på förmiddag men kände mig totslt trycklös efter frukost så jag bestämde mig för att koppla bort träningen ett tag och packa, städa och fixa med annat i lägenheten. Och så var det ju strålande sol så det blev lunch o kaffe ute i värmen i 2h….
Men det blev en bra uppladdning! Körde sedan ett riktigt bra pass på gymet!
Em:
Uppvärm:
rodd 4min
Dips:
8st
Dips med hjälp:
17st
18st
14st
16st
Flies-maskin:
10-14st x 5set
French-press:
14-16st x 5set
Drag mot hakan, z-stång:
12st x 5set
Triceps-maskin:
12-16st x 3set
Axel i cc:
12-14st x 5set
Axel-maskin:
2set
Smala armhävningar:
3setOki, det blev lite fototagning för nu ska jag inte satsa för att gå ner något mer i vikt. Men övriga bilder blev ej något bra. Ska kanske bli fotad imorgon av kompis, det är svårt när man ska fota själv!
Ska hålla denna form tills tors då jag ska till PT men kommer hålla samma kcal som innan fast lite mindre förbränning (eller bara köra så som kroppen känner sig sugen på!). Usch, man blir ju så liten… Särskilt benen är ju skrattretande! Men, men, det ger ännu mer motivation att köra dem ännu hårdare!7,5v har jag dietat, med 3 långhelger på resande fot då jag inte haft så stor koll på kosten.
63,4kg __________________________61,4kg ____________________59,6kg (-3,8kg)
Midja: 72cm _____________________69cm _____________________68cm (-4cm)Riktigt bra framsteg
25 augusti, 2006 at 22:58 #964142Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Riktigt bra framstegOj, så denna har kommit upp! Låt den vila i fred!
Tack föresten! Fast jag hade ju vägt mig lite fel så det blev faktiskt 6kg på de ca 8v jag dietade. Lite mycket tyckte jag, muskler ryker ju lätt då oxå.
25 augusti, 2006 at 23:02 #964143Anonym anvandareMemberSam jr o Fluffomaniac:
Allt stannade av när jag åkte hem över sommaren… Jaja, kommer nog en ny diet någon gång i framtiden som jag får dokumentera! Nu är det byggning och inget annat än det som gäller! Peace!11 oktober, 2006 at 09:49 #964144Anonym anvandareMemberLatsdragaren wrote:ReNeGaDe: Tack så mycket!! Jag ska fortsätta till jag stupar!Lalla: Ja, gärna presentkort! Blir lycklig varje gång jag köpt ägg av någon konstig anledning, och det känns alltid som om jag ska ramla med cykeln när jag har 30 små rackare liggandes där i sina kartonger! Vore inte skoj m krasch då!
athleticmia: Oj, vad glad jag blev av att höra det!! Känns nämnligen inte som om jag har anlag för det, och AF som är min stora dröm… Men jag kör efter schema nu med AF tävling i sikte och sedan får vi se hur det går! Jag är inte någon som tävlar om jag inte tror att jag kan placera mig bra.
Och tack för armen! 😮 Mer bilder kommer snart!
Jaa! Älskar att proteinbaka, både fika och bröd! Jag är väldigt intresserad av annorlunda dieter och gör det både i protein-byggarsyfte, som för t.ex. glutenintoleranta eller diabetiker som inte bör äta vitt bröd.
Jag ska nog bjuda på några recept…. Visar en till bild så länge: mandelkubbar och 3 olika sorters chokladkaka!önskar jag med kunde backa,, men e en novis i köket.. kyckling o ris e typ vad jag klarar av att göra!!
11 oktober, 2006 at 09:55 #964145Anonym anvandareMemberLatsdragaren wrote:Lite jämförelse: Vänstra bilderna är för 3 veckor sedan och högra idag.Viktskillnad: 63,4kg 61,4kg ( -2kg)
Midjeskillnad: 72cm 69cm ( -3cm)grym skillnad… att jag missat denna tråden.. keep up the good work!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.