Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Leias träning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 december, 2005 at 23:30 #1043389Anonym anvandareMember
passen denna veckan har genomf
17 december, 2005 at 21:51 #1043390Anonym anvandareMemberBenträningen idag gick helt ok.
Crosstrainer som uppvärmning…sak se ill å få foton på mig själv, blir ju en annan syn på sig själv då än mot i spegeln. Men att jag behöver lägga på mig vet jag. Kanske kan något proffs bedöma å säga vad jag bör lägga lite extra energi på.
Söker faktikt efter någon som kan hjällpa mig så har ni förslag på GBG:are eller boråsare så e dt bara at pm:a
Knäböjen var det som kändes lite segt .
Benpressen ökade jag i kändes lite läskigt med knäna idag på 150kg men klarade ju 8 reps där…
körde både liggande å sitande lårcurl fick go kontakt i den sittande ida faktiskt.
Bensparken bara brände som fan så det ble 5 repsare där på lite tyngre vikter.
Imorgon blir det axlar och vader är tanken…
Sak plugga matte nu tenta på tisdag ska bli gött å släppa skolan nu under julen å koncentrera mer på kul..kosten idag var bra fram till kinamaten..friterad fisk och friterade räkor med sötsur sås. jordnötssåsen kna jag inte rekomendera. kesella til nattamat.
Imorgon ska jag även ta mig upp ut i kylan med en egen liten promenad med gammel vovven (11år)Ta hand om Er
Leia18 december, 2005 at 20:10 #1043391Anonym anvandareMemberDrag till hakan, hantelpress, axellyft åt sidan, rotator grejs….
gick grymt med axlarna idag. körde ett set hantelpress med 20 kg hantlarna idag gick ok tror det blev ca 6 reps ialla fall med hjälp…15kg var lätta å 17,5 orna rätt ok att köra med så ytterlligare ett pass med bra ökningar.
Triceps gick bra men ingen direkt ökning vad jag vet men kontakten var bra.
Sedan bjöd mor å far på middag…kyckling med ris ..mumsigt.vila imorgon för att plugga inför tentan.*harkel*
19 december, 2005 at 09:13 #1043392Anonym anvandareMemberLeia wrote:Drag till hakan, hantelpress, axellyft åt sidan, rotator grejs….
gick grymt med axlarna idag. körde ett set hantelpress med 20 kg hantlarna idag gick ok tror det blev ca 6 reps ialla fall med hjälp…15kg var lätta å 17,5 orna rätt ok att köra med så ytterlligare ett pass med bra ökningar.
Triceps gick bra men ingen direkt ökning vad jag vet men kontakten var bra.
Sedan bjöd mor å far på middag…kyckling med ris ..mumsigt.vila imorgon för att plugga inför tentan.*harkel*
ser ut att gå bra här tjejen..lägg ut lite bilder vetja! :emo-thumb
22 december, 2005 at 10:40 #1043393Anonym anvandareMembervar dags för rygg igår gick segt …rygg passen har inte längre samma go i sig som innan …det som är så kul!
måste hitta gnistan till ryggträningen igen så jag orkar köra det jag egentligen inte orkar…nu blir det bara det jag ska göra å inte mer….till nästa pass ska jag ladda mentalt ordentligt å gå igenom hur jag verkligen orkar..
nu ska jga ut å gå med hundarna innan det bär av till träningen för att köra ben inkl. vader
ska ta hjälp av en kolllega för att peta på tekniken i fria knäböjen där jg tycker att jag tappat kontakten ..den är inte vad den borde vara hoppas att det ger ngt.ta hand om er
Leia2 januari, 2006 at 08:09 #1043394Anonym anvandareMember30/12
Triceps3 januari, 2006 at 10:34 #1043395Anonym anvandareMemberlatsdrag 3 set med 50 kg som mest och 9 reps
rodd blev det sedan 4 set av för att sedan avsluta med marklyft somjag aldrig kör annars så där var det inte mkt vikt att prata om men god kontakt och det känns verkligen i hela ryggen idag.
definitivt en öv ning jag kommer köra mer men i början av passet för det snurrade lite mkt i bollen.idag är taken att det ska bli ben men jag har så jla ont i hälen…hoppas det går över..
3 januari, 2006 at 12:29 #1043396Anonym anvandareMemberKom precis hem från ett hårt ben pass, så imorgon har man verk i 2 dagar framåt.
Jag kör mycket knäböj o utfall.
Hoppas du fick ett bra ben pass själv?
Ska du tävla i år?Kör hårt från en som ska tävla så mycket det går i höst.:nerd-tb:
3 januari, 2006 at 13:48 #1043397Anonym anvandareMembermaria: vad som h
13 januari, 2006 at 12:32 #1043398Anonym anvandareMemberaxlar ig
13 januari, 2006 at 12:48 #1043399Anonym anvandareMemberÅh vad jobbigt att ha ont i hälen! Aldrig kul när nåt strular och så vill man köra järnet! Hoppas det bättrar sig snabbt! :emo-thumb
13 januari, 2006 at 15:41 #1043400Anonym anvandareMember16 januari, 2006 at 09:36 #1043401Anonym anvandareMemberBentr
19 januari, 2006 at 21:17 #1043402Anonym anvandareMemberbr
3 februari, 2006 at 19:18 #1043403Anonym anvandareMemberrygg å biceps idag.
gick helt ok ökade i biceps hantelcurl….
va på ett nytt ställe med smarta speglar vid silverhantlarna var det en spegel som man såg gansla normal ut i medans i deet andra rummet bland de tyngre hantlarna var det en pegel som tom jag blev biff i…
har gått upp under veckan… de andra passen har varit ok benpasset gick lite segt….men genomfördes lite bättre än sistmaten har ökats på under veckan ständigt mätt
se mo det ger lite extra under passen -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.