Leias träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author

passen denna veckan har genomf

Benträningen idag gick helt ok.
    Crosstrainer som uppvärmning…sak se ill å få foton på mig själv, blir ju en annan syn på sig själv då än mot i spegeln. Men att jag behöver lägga på mig vet jag. Kanske kan något proffs bedöma å säga vad jag bör lägga lite extra energi på.
    Söker faktikt efter någon som kan hjällpa mig så har ni förslag på GBG:are eller boråsare så e dt bara at pm:a
    Knäböjen var det som kändes lite segt .:(
    Benpressen ökade jag i kändes lite läskigt med knäna idag på 150kg men klarade ju 8 reps där…
    körde både liggande å sitande lårcurl fick go kontakt i den sittande ida faktiskt.
    Bensparken bara brände som fan så det ble 5 repsare där på lite tyngre vikter.
    Imorgon blir det axlar och vader är tanken…
    Sak plugga matte nu tenta på tisdag ska bli gött å släppa skolan nu under julen å koncentrera mer på kul..

kosten idag var bra fram till kinamaten..friterad fisk och friterade räkor med sötsur sås. jordnötssåsen kna jag inte rekomendera. kesella til nattamat.
    Imorgon ska jag även ta mig upp ut i kylan med en egen liten promenad med gammel vovven (11år)

Ta hand om Er
    Leia

Drag till hakan, hantelpress, axellyft åt sidan, rotator grejs….
    gick grymt med axlarna idag. körde ett set hantelpress med 20 kg hantlarna idag gick ok tror det blev ca 6 reps ialla fall med hjälp…15kg var lätta å 17,5 orna rätt ok att köra med så ytterlligare ett pass med bra ökningar.
    Triceps gick bra men ingen direkt ökning vad jag vet men kontakten var bra.
    Sedan bjöd mor å far på middag…kyckling med ris ..mumsigt.

vila imorgon för att plugga inför tentan.*harkel*:|

Leia wrote:
    Drag till hakan, hantelpress, axellyft åt sidan, rotator grejs….
    gick grymt med axlarna idag. körde ett set hantelpress med 20 kg hantlarna idag gick ok tror det blev ca 6 reps ialla fall med hjälp…15kg var lätta å 17,5 orna rätt ok att köra med så ytterlligare ett pass med bra ökningar.
    Triceps gick bra men ingen direkt ökning vad jag vet men kontakten var bra.
    Sedan bjöd mor å far på middag…kyckling med ris ..mumsigt.

vila imorgon för att plugga inför tentan.*harkel*:|

ser ut att gå bra här tjejen..lägg ut lite bilder vetja! 8) :emo-thumb

var dags för rygg igår gick segt …rygg passen har inte längre samma go i sig som innan …det som är så kul!
    måste hitta gnistan till ryggträningen igen så jag orkar köra det jag egentligen inte orkar…nu blir det bara det jag ska göra å inte mer….till nästa pass ska jag ladda mentalt ordentligt å gå igenom hur jag verkligen orkar..
    nu ska jga ut å gå med hundarna innan det bär av till träningen för att köra ben inkl. vader
    ska ta hjälp av en kolllega för att peta på tekniken i fria knäböjen där jg tycker att jag tappat kontakten ..den är inte vad den borde vara hoppas att det ger ngt.

ta hand om er
    Leia

30/12
    Triceps

latsdrag 3 set med 50 kg som mest och 9 reps
    rodd blev det sedan 4 set av för att sedan avsluta med marklyft somjag aldrig kör annars så där var det inte mkt vikt att prata om men god kontakt och det känns verkligen i hela ryggen idag.
    definitivt en öv ning jag kommer köra mer men i början av passet för det snurrade lite mkt i bollen.

idag är taken att det ska bli ben men jag har så jla ont i hälen…hoppas det går över..

Kom precis hem från ett hårt ben pass, så imorgon har man verk i 2 dagar framåt.
    Jag kör mycket knäböj o utfall.
    Hoppas du fick ett bra ben pass själv?
    Ska du tävla i år?

Kör hårt från en som ska tävla så mycket det går i höst.:nerd-tb:

maria: vad som h

axlar ig

Åh vad jobbigt att ha ont i hälen! Aldrig kul när nåt strular och så vill man köra järnet! Hoppas det bättrar sig snabbt! :emo-thumb

Bentr

br

rygg å biceps idag.
    gick helt ok ökade i biceps hantelcurl….
    va på ett nytt ställe med smarta speglar vid silverhantlarna var det en spegel som man såg gansla normal ut i medans i deet andra rummet bland de tyngre hantlarna var det en pegel som tom jag blev biff i…
    har gått upp under veckan… de andra passen har varit ok benpasset gick lite segt….men genomfördes lite bättre än sist

maten har ökats på under veckan ständigt mätt
    se mo det ger lite extra under passen

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.