liddell tränningsjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only liddell tränningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 318 total)
  • Author
    liddell wrote:
    bröst
    flyes 12×4 7,5kg
    snedbänk i smith 12×4 35kg
    hantelpress 12×4 10kg i varje hand

biceps
    biceps med rep 12×4 16.5kg
    bicepscurl med ez 12×412,5kg
    växlande hantelcurl 12×4 7,5kg

vader
    vadpress i benpress 12×4 70kg
    stående vadpress i smith 12×4 70kg

sänkte vikten på några övningar för att förböttra utförandet.motivationen ligger inte på topp just nu heller så det suger.

Bra pass. :up: Hoppas du hittar motivationen nu så vi kan köra ett hårt benpass nästa vecka.

coffe_91 wrote:
    Bra pass. :up: Hoppas du hittar motivationen nu så vi kan köra ett hårt benpass nästa vecka.

ja det hoppas jag med.jag kör hela veckan hos dig så det blir en hård vecka.sen blir det ingen träning idag för mig mår inte riktigt bra.

har inte varit någon träning denna veckan har varit sjuk.men imon blir det rygg och traps.motivationen på topp!!

liddell wrote:
    har inte varit någon träning denna veckan har varit sjuk.men imon blir det rygg och traps.motivationen på topp!!

Låter inte bra!Jobbigt/tråkigt att du varit sjuk i veckan:( Hoppas du har vilat ordentligt!:rtfm:
    Hoppas du kan köra ditt ryggpass idag som du antagligen sett fram emot!:P Skynda Långsamt!
    LYCKA TILL IADAG![/b]
    (om du fortfarande är sjuk,så krya på dig)……//S*

SUSAN wrote:
    Låter inte bra!Jobbigt/tråkigt att du varit sjuk i veckan:( Hoppas du har vilat ordentligt!:rtfm:
    Hoppas du kan köra ditt ryggpass idag som du antagligen sett fram emot!:P Skynda Långsamt!
    LYCKA TILL IADAG![/b]
    (om du fortfarande är sjuk,så krya på dig)……//S*

tack nä det blev inget rygg pass.börjar igen på mån.och då kommer det antagligen tränningsbilder.

blir ingen träning imorgon e riktigt förkyld och har feber.e riktigt sugen på att tränna men men.skulle inte tro att det blir någon träning alls denna veckan och det eriktigt synd.e riktigt tränings sugen.

Bättre att vila ut sig så att man e pigg och kry för att sen kunna ge järnet igen =)
    Annars kan det bli mkt värre.

Ha det gött!:up:

Dan_The_Man wrote:
    Bättre att vila ut sig så att man e pigg och kry för att sen kunna ge järnet igen =)
    Annars kan det bli mkt värre.

Ha det gött!:up:

ja jag ska vila veckan ut.sen ska jag se hur jag mår.

Lite färska bilder på g liddell?

Lajn wrote:
    Lite färska bilder på g liddell?

ska fixa träningsbilder så fort jag e frisk.sen bilder på formen kan jag oxå fixa när jag e frisk.men det är inte stor skillnad på dem förra bilderna och nu.men jag fixar så fort jag e frisk.

ja det blev mått och bilder nu ändå.

avslappnad spänd
    11/2 Midja 88
    11/2 biceps 30 33,5
    11/2 Vikt 67,7
    11/2 vader 37 38,5
    11/2 bröst 91 96
    11/2 ben 55 57

sen lite gammla mått.på dem gammla e när jag spänner.

1/9 Midja 82cm
    1/9 biceps 31cm
    1/9 vikt 63,3
    1/10 midja 82
    1/10 biceps 31cm
    1/10 vikt 63.7kg
    1/10 vader 36cm

jag kan inte posera men har försökt.tycker inte bilderna blev bra själv.men här e dem.

liddell wrote:
    jag kan inte posera men har försökt.tycker inte bilderna blev bra själv.men här e dem.

Ser ju bra ut, perseringen sitter inte direkt det krävs lite träning. Men det e bara till att testa framför spegeln så kommer det bli bättre.

coffe_91 wrote:
    Ser ju bra ut, perseringen sitter inte direkt det krävs lite träning. Men det e bara till att testa framför spegeln så kommer det bli bättre.

tack.ja jag sak öva posering så fort jag har ork till det.

liddell wrote:
    bicepscurl med ez 12×412,5kg

schyssta vikter :O hehe

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 318 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.