liddell tränningsjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only liddell tränningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 318 total)
  • Author

lite fler bilder.skulle igentligen kört knäböj oxå men jag hade ont i knäna så va tvungen att skippa det.men det va skönt pass med pump i benen.

Ser bra ut, va ett grymt pass idag.

coffe_91 wrote:
    Ser bra ut, va ett grymt pass idag.

japp det va ett bra pass idag.

liddell wrote:
    japp det va ett bra pass idag.

Bra bilder+bra pass:up:
    Bra att du lyssnade på kroppen ang knäböjen:up:
    Har du provat att stå på platta/vikter när du kör marklyft?Tar som f** på baksida lår+Rumpa:P
    KÖR HÅRT//S*[/b]

SUSAN wrote:
    Bra bilder+bra pass:up:
    Bra att du lyssnade på kroppen ang knäböjen:up:
    Har du provat att stå på platta/vikter när du kör marklyft?Tar som f** på baksida lår+Rumpa:P
    KÖR HÅRT//S*[/b]

nä har inte testat det.ska kolla om jag kan testa det nästa pass.tack för tipset.

vila idag har mycket läxa.ni kan få bild på det med om ni vill.

blev bröst biceps axalr idag.har bilder på det och ska se om jag hinner slänga in det idag.blir ingen träning nästa vecka för jag kommer inte vara hemma.så vecka 9 börjar jag skriva ner passen igen.

här kommer bilder från passet.fick ingen blid på snenänkpress men det kommer senare

lite mer bilder

¨någon som kan berätta för mig hur jag lägger in filmer.har några filmer från passen i veckan.

Blev ju bra bilder. Va ett riktigt grymt bröstpass, men vi va lite tröta efter det hehe men vi körde på ändå. :up:

coffe_91 wrote:
    Blev ju bra bilder. Va ett riktigt grymt bröstpass, men vi va lite tröta efter det hehe men vi körde på ändå. :up:

japp bilderna blevbra och passet med.kommer se om jag har tid att slänga upp bilder idag på dagens pass.det blev traps och underarmar.sen körde jag 15min på en crosstrainer tror jag det heter.

här kommer fredagens pass.ska även nämna att nu trännar jag med coffe_91 så nu blir det hård träning.ska även försöka slänga in så mkt bilder på träningspassen och formen.så jag kan lova mkt mer bilder i journalen.

Du kör hårt ser jag!Kul att du och coffe_91 tränar ihop:up:
    Ni gör det bra!!Kul med bilder:up:
    KÖR HÅRT![/b]//S*

SUSAN wrote:
    Du kör hårt ser jag!Kul att du och coffe_91 tränar ihop:up:
    Ni gör det bra!!Kul med bilder:up:
    KÖR HÅRT![/b]//S*

japp hårt e det som gäller inget annat.ja det är roligare och tränna med en som också vill tävla det blir en helt annan stämning.bilder kommer det komma mycket mer av.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 318 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.