Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › liddell tränningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 december, 2006 at 19:36 #892377Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Vad är problemet?Vad var syftet med ditt inlägg?!!!Begriper mig inte på människor ibland!:evil:
Antingen komenterar man träningen/journalen på ett sätt som hjälper/puschar/berömer,ja på ett vettigt/moget sätt eller glid bara förbi om man inte orkar lägga ner energi!//
Bra jobbat liddell,lycka till med din träning…Kör hårt:aggresiv: S*ja det var ett dumt inlägg av han.ja min tränning funkar as bra nu kan höja vikten nästan varje pass.så det e härligt.
17 december, 2006 at 23:04 #892378Anonym anvandareMemberibland står det att du ökr ett sett och ibland två..satsa på 3-4 sett x6-10..då bygger du riktiga grejer=)) 4-6 övningar per muskelgrupp också
17 december, 2006 at 23:13 #892379Anonym anvandareMemberSaintropez wrote:ibland står det att du ökr ett sett och ibland två..satsa på 3-4 sett x6-10..då bygger du riktiga grejer=)) 4-6 övningar per muskelgrupp ocksåVad är det där för uttalande? Om du försöker ge grabben tips, bör du läsa på lite till. 3-4set/övning * 4-6övningar. Det blir som mest 24set/muskelgrupp. Låter inte det väldigt mycket? När du sedan rekomenderar honom att köra 6reps på det blir jag riktigt irriterad. Hur bra återhämtningsförmåga har du?
Nej låt grabben köra på som han gör. Han har tydligen lagt upp sitt schema och allt runt om det som det fungerar bäst för honom.
Fortsätt kämpa på liddell, hoppas att träningen går bra för dig! :up:
18 december, 2006 at 08:34 #892380Anonym anvandareMemberJocke89 wrote:Vad är det där för uttalande? Om du försöker ge grabben tips, bör du läsa på lite till. 3-4set/övning * 4-6övningar. Det blir som mest 24set/muskelgrupp. Låter inte det väldigt mycket? När du sedan rekomenderar honom att köra 6reps på det blir jag riktigt irriterad. Hur bra återhämtningsförmåga har du?Nej låt grabben köra på som han gör. Han har tydligen lagt upp sitt schema och allt runt om det som det fungerar bäst för honom.
Fortsätt kämpa på liddell, hoppas att träningen går bra för dig! :up:
träningen går perfekt just nu.kan bara öka vikterna för varje pass.
18 december, 2006 at 08:35 #892381Anonym anvandareMemberSaintropez wrote:ibland står det att du ökr ett sett och ibland två..satsa på 3-4 sett x6-10..då bygger du riktiga grejer=)) 4-6 övningar per muskelgrupp ocksåjag kör jämn vecka 12 reps 4 set ojämn vecka 8 reps 4 set.sen har jag ca 3 övningar per muskelgrupp.
18 december, 2006 at 08:35 #892382Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Och du vet hur man bygger riktiga grejer eller? Låt han köra på som han tycker passar bäst för han. Sjyst jobbat liddelltack kul att lite folk äntligen skriver i min journal.
18 december, 2006 at 11:33 #892383Anonym anvandareMemberliddell wrote:träningen går perfekt just nu.kan bara öka vikterna för varje pass.Det är ju utmärkt. Mitt tips till dig blir att försöka att antingen höja vikterna varje pass. Och om det nu inte skulle gå så försök gör någon extra repetition för att sedan kanske höja vikten passet efter de. Det är bara att kämpa på så kommer det blir bra tillslut. Det brukar gå fort i början. :up:
18 december, 2006 at 11:36 #892384Anonym anvandareMemberJocke89 wrote:Det är ju utmärkt. Mitt tips till dig blir att försöka att antingen höja vikterna varje pass. Och om det nu inte skulle gå så försök gör någon extra repetition för att sedan kanske höja vikten passet efter de. Det är bara att kämpa på så kommer det blir bra tillslut. Det brukar gå fort i början. :up:okej ska testa som du sa.ska iväg och träna ben triceps mage sen ska testa det då.
18 december, 2006 at 14:23 #892385Anonym anvandareMemberVad är det där för uttalande? Om du försöker ge grabben tips, bör du läsa på lite till. 3-4set/övning * 4-6övningar. Det blir som mest 24set/muskelgrupp. Låter inte det väldigt mycket? När du sedan rekomenderar honom att köra 6reps på det blir jag riktigt irriterad. Hur bra återhämtningsförmåga har du?
En muskelgrupp i veckan, 3-4 sett 4-6 övningar dvs: upp till 24 sett, 12 som minst. man bygger muskler 6-10 reps. eller hur bygger du? man ser klart och tydligt dina resultat”inte”..bygg och ät så blir du kanske större..saintropez_ msn, om du vill försöka övertyga mig att du har rätt!!
18 december, 2006 at 14:23 #892386Anonym anvandareMemberVad är det där för uttalande? Om du försöker ge grabben tips, bör du läsa på lite till. 3-4set/övning * 4-6övningar. Det blir som mest 24set/muskelgrupp. Låter inte det väldigt mycket? När du sedan rekomenderar honom att köra 6reps på det blir jag riktigt irriterad. Hur bra återhämtningsförmåga har du?
En muskelgrupp i veckan, 3-4 sett 4-6 övningar dvs: upp till 24 sett, 12 som minst. man bygger muskler 6-10 reps. eller hur bygger du? man ser klart och tydligt dina resultat”inte”..bygg och ät så blir du kanske större..saintropez_ msn, om du vill försöka övertyga mig att du har rätt!!
18 december, 2006 at 14:42 #892387Anonym anvandareMembertydligt dina resultat”inte”..bygg och ät så blir du kanske större.. om den meningen är till så är det ju inte lönt du skriver i min journal.
18 december, 2006 at 17:24 #892388Anonym anvandareMemberSaintropez wrote:En muskelgrupp i veckan, 3-4 sett 4-6 övningar dvs: upp till 24 sett, 12 som minst. man bygger muskler 6-10 reps. eller hur bygger du? man ser klart och tydligt dina resultat”inte”..bygg och ät så blir du kanske större..saintropez_ msn, om du vill försöka övertyga mig att du har rätt!!Va den till mig eller till Liddell? Klart jag vet om att man bygger muskler vid 6-10 repetitioner. Men förklara för mig varför 12 repetitioner skulle bygga sämre. Mina resultat kanske vi inte bör ta upp i den här journalen. Men du är välkommen att diskutera dom i min journal. [http://forum.body.se/showthread.php?t=8252]
Om detta nu var skrivet till Liddell vill jag bara påminna dig om att han nyss har kommit igång med sin träning. Kanske lite dumt att rekomendera honom 24set*6reps då?
MVH
18 december, 2006 at 17:58 #892389Anonym anvandareMemberidag blev det ben,triceps,mage
Ben
Benpress 8×4 60kgPB
knäböj 8×4 30kg PB
benspark 8×4 25kgPBTriceps
en arms pushdowns 8×4 10kgPB
triceps med rep 8×4 15kgMage
crunches i maskin 8×4 50kgPB
sit ups 8×4
sen en magmaskin som jag inte vet vad den heter 8×4 31,7kgkänndes ganska bra kunnde kanske lastat på mer vikt
18 december, 2006 at 18:01 #892390Anonym anvandareMemberNämen titta, blev en j*vla massa pbn. Bra gjort! Men om du kan lassa på mer. Gör det då:emo-thumb.
Kämpa vidare!
18 december, 2006 at 18:03 #892391Anonym anvandareMemberJocke89 wrote:Nämen titta, blev en j*vla massa pbn. Bra gjort! Men om du kan lassa på mer. Gör det då:emo-thumb.Kämpa vidare!
ja jag vet att jag skulle lastat på mer.men brukar inte känna det fören sista set.ja jag vet inte vad det är som händer blir en del PB men det e ju bara bra
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.