Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › liddell tränningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 december, 2006 at 11:11 #892407Anonym anvandareMemberLajn wrote:Liddell – varför ifrågasätta? Det är bara ett gott tecken att ”julgranen” kan ditt namn. Fortsätt som du gör nu, ska du se sina drömmar gå i uppfyllelse angående att en dag stå på scén!
En vis fitness girl vid namn ”susan” viskade i mitt öra – du kommer gå långt. Det är du som är mannen-myten-legenden. Ta åt dig. Sverige är i behov av starka 15-åringar som dig hampe!okej tack nu vill man bara tränna mer när man läser att folk tror på en.
26 december, 2006 at 19:35 #892408Anonym anvandareMemberär sjukt sugen på att träna nu men gymet var stängt idag så det blir ett pass imorgon.är sjukt sugen.
26 december, 2006 at 19:43 #892409Anonym anvandareMemberliddell wrote:är sjukt sugen på att träna nu men gymet var stängt idag så det blir ett pass imorgon.är sjukt sugen.På ”mitt” gym slipper alla in som har månads- eller årskort fastän gymet är stängt, så man kan träna mellan 6-24 varje dag om man vill Skönt att träna då det nästan är tomt där. Inga planer på att flytta till Finland?
Lycka till med träningen!
26 december, 2006 at 19:45 #892410Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:På ”mitt” gym slipper alla in som har månads- eller årskort fastän gymet är stängt, så man kan träna mellan 6-24 varje dag om man vill Skönt att träna då det nästan är tomt där. Inga planer på att flytta till Finland?Lycka till med träningen!
f*n vad skönt och kunna tränna 6-24 varje dag.nä stanar här i sverige.även om det hade varit skönt att ha det som på ditt gym.
26 december, 2006 at 19:47 #892411Anonym anvandareMemberjulgranen wrote:Susan told me. Och du ville bara säga att du verkar vara lika hård som Susan beskrev dig.God jul på dig hampe da legend!
:what: Hmmm,jag har aldrig snackat med någon som kallar sig julgranen,eller Lajn vad yrar dom om?Jag säger alltid direkt till människan/människor vad jag tycker,inte genom andra!
Till liddell,Då kommer du vara rejält uppladdad på gymmet imorgon,:up: Det är bra!Kör på bara!!!//S*
26 december, 2006 at 19:51 #892412Anonym anvandareMemberSUSAN wrote::what: Hmmm,jag har aldrig snackat med någon som kallar sig julgranen,vad yrar han om?Till liddell,Då kommer du vara rejält uppladdad på gymmet imorgon,:up: Det är bra!Kör på bara!!!//S*
ja det kommer jag har aldrig varit så här sugen på att träna.så kan nästa lova ett PB.
26 december, 2006 at 20:26 #892413Anonym anvandareMemberSUSAN wrote::what: Hmmm,jag har aldrig snackat med någon som kallar sig julgranen,eller Lajn vad yrar dom om?Jag säger alltid direkt till människan/människor vad jag tycker,inte genom andra!Till liddell,Då kommer du vara rejält uppladdad på gymmet imorgon,:up: Det är bra!Kör på bara!!!//S*
Susan så lät det inte igår kväll!
Hoppas du har ätit rejällt med julmat nu hampe så det rullar in PB:n !!!
26 december, 2006 at 20:29 #892414Anonym anvandareMemberjulgranen wrote:Susan så lät det inte igår kväll!Hoppas du har ätit rejällt med julmat nu hampe så det rullar in PB:n !!!
jadå e så sjukt sugen på att träna nu så det kommer komma PB.
26 december, 2006 at 20:38 #892415Anonym anvandareMemberjulgranen wrote:Susan så lät det inte igår kväll!
Att du bara orkar att fjanta!!!Jag var inte ens hemma igår/kväll!Det här är en träningsjournal om du inte visste det,du behöver ej hålla på och larva dig,och hitta på en massa skit här inne:rtfm: VÄX UPP:frust: //S*……..!!Hoppas du har ätit rejällt med julmat nu hampe så det rullar in PB:n !!!
……………….
26 december, 2006 at 20:41 #892416Anonym anvandareMemberJulgranen om du bara ljuger så behöver du inte skriva i min träningsjournal
27 december, 2006 at 19:39 #892417Anonym anvandareMemberBröst,biceps,vader
Bröst
bröstpress 15,9kgPB
snedvänkpress i smith 12×4 30kg
hantelpress 12×4 10kgBiceps
biceps med rep 12×4 10kg
bicepscurl med ez-stång 12×4 10kgVader
vadepress i benpress 12×4 70kg
sående vappress i smith 12×4 40kg27 december, 2006 at 20:44 #892418Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Jag var inte ens hemma igår/kväll!Klart du inte var du vart ju hemma hoss mig! Btw vi saknar dig på Feelgood kom tillbaks
28 december, 2006 at 11:50 #892419Anonym anvandareMemberjulgranen wrote:Klart du inte var du vart ju hemma hoss mig! Btw vi saknar dig på Feelgood kom tillbaksasså lägg av nu.min journal om min träningen inget annat
28 december, 2006 at 12:02 #892420Anonym anvandareMemberjulgranen wrote:Klart du inte var du vart ju hemma hoss mig! Btw vi saknar dig på Feelgood kom tillbaksVar hos min Mor & far!Så du har nog tagit fel på person!Lägg Ner För Fan`!!:frust:
Grattis liddell,nytt PB,Bra jobbat!Kör på bara !:aggresiv: //S*
28 december, 2006 at 12:07 #892421Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Var hos min Mor & far!Så du har nog tagit fel på person!Lägg Ner För Fan`!!:frust:Grattis liddell,nytt PB,Bra jobbat!Kör på bara !:aggresiv: //S*
ja jag ska se om jag kan ta något/några PB idag med.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.