Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lilla italienskan gör bf debut!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 februari, 2006 at 08:34 #1000274Anonym anvandareMember
Du är så grym tjejen!
Se nu till att ha riktigt kul i helgen:D
Vi måste ta ett pass ihop snart…
Kram Linda4 februari, 2006 at 10:05 #1000275Anonym anvandareMemberHej tjejen!!
Lycka till med dina tävlingsplaner!!…det är bara att köra på så det ryker:emo-thumb …..målet du har är tufft men du verkar vara en tuff tjej så Rock on
6 februari, 2006 at 21:45 #1000276Anonym anvandareMemberHar haft en helt underbar helg i stockholm med jobbet!
Tränat,gått på föreläsningar och så världens fest på Lördagen!:emo-thumb
Känndes ändå skönt att komma hem igen till alla rutiner och ”min” mat!Idag blev det axlar och mage,helt ok!
Ska försöka slänga upp lite bilder snart,ska bara fota lite först…
Ha det gott där ute!
sandra
7 februari, 2006 at 21:39 #1000277Anonym anvandareMemberSå var det dax idag för ben och vader.
Gick trögt och kunde inte köra lika tungt som vanligt,kämpade mig igenom i alla fall och känner mig nu ändå nöjd…Beställde ett par skor från skobutiken för ca en månad sen,som jag betalde in i förskott och ännu har jag inte hört något från dom.
Har skickat 4 mail och ändå inga besked om leverans dag etc…skumt!
Någon som råkat ut för samma sak?
Har ju hört att det kan ta sin lilla tid att få sina skor,men ändå..Längtar efter dom!!!
Ska även börja kolla efter lite tyger snart,är ju alltid bra att vara ute i god tid.
Fick tips från MM på en tjej som tydligen är jätte duktig på att sy tävlings dräkter ska nog ringa henne nån dag och kolla priser och sånt.Ska lägga mig nu och ladda för imorgon.
Ny dag,nya möjligheter!
Här ska byggas!sandra:bb:
9 februari, 2006 at 21:36 #1000278Anonym anvandareMemberYEEEES vilket bra pass jag fick till idag.:emo-thumb
Körde bröst+triceps och det känndes kanon!Var riktigt seg i morse och visste inte riktigt hur jag skulle palla mig igenom denna dag,men väl framme på gymet så hände något och jag blev super pigg!
Fredag imorgon och vila,eventuellt lite kondition…..
Helgen blir aktiv med ridning, pyssel som städning,handla och laga lunch lådor för kommande vecka.
Gör det alltid på helgen så är man garanterad shyst mat hela veckan!Som så många andra här har jag funderat på att köpa hem en crosstrainer,kollat runt lite men inte hittat någon bra än…
Någon som har bra tips?
Må gott!
sandra:)9 februari, 2006 at 21:56 #1000279Anonym anvandareMemberköpte mina på harald nyborg för en billig peng (men ändå bra o stabil)
9 februari, 2006 at 22:04 #1000280Anonym anvandareMemberAlla har blivit crosstrainertokiga:p
Nu blir det ju dessutom snart vår:)9 februari, 2006 at 22:18 #1000281Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Alla har blivit crosstrainertokiga:p
Nu blir det ju dessutom snart vår:)Jadu, trodde det var influensan som gick nu…
Body har sin egna variant, tur man é vaccinerad.Vårkänslor på Body, ”Köp en crosstrainer och få en extra på köpet så kan du bjuda någon på en crosstrainerdate…” :whistle:
EDIT: Jag förstod Silvia, bara dummade mig lite…
9 februari, 2006 at 22:23 #1000282Anonym anvandareMemberJa, fast jag menade mera att man inte behöver en crossis för vem vill stå och svettas i vardagsrummet när fåglarna kvittrar:( … men visst är det många som drabbats av cross-sjukan:whistle:
11 februari, 2006 at 15:29 #1000283Anonym anvandareMemberSå har man fått lite frisk luft igen!
Har vart ute och ridit i skogen och det var kallt,men friskt…!
Längtar så till våren då man kan vara ute länge och inte riskera frost skador.På Måndag ska jag ut på stan och äta frukost med min coach,ska bli kul att bara prata ”min” träning och få nya tips och råd.
Hade tänkt att min sambo skulle fotat mig lite idag,men får nog låta stackarn ligga kvar på soffan och kurera sig. (SUPER INFLUENSA NÅNTING SJUK)
Ska laga lunch lådor nu för nästa vecka så har man det avklarat också…
sandra
11 februari, 2006 at 15:44 #1000284Anonym anvandareMemberskogstur med en häst är inte fel
ser ut att gå bra här girl :emo-thumb :friends:
11 februari, 2006 at 16:59 #1000285Anonym anvandareMemberHallå där..
Skobutikens leveranser kan ta lite tid, men de kommer!! Självklart trist när det tar sån lång tid men… Hur går det annars då?? Lite bilder skulle vara skoj!!! Kämpa på.. :bb:12 februari, 2006 at 09:49 #1000286Anonym anvandareMemberÅåå! Vad avundsjuk jag blir! Vädret igår var perfekt för en ridtur i skogen.
När jag är färdig med studierna ska jag skaffa häst , jag saknar det så mycket.
Ha nu en underbar söndag och se till att vila lite också…:friends:
12 februari, 2006 at 15:22 #1000287Anonym anvandareMemberCrosstrainer….lägg dom pengarna på ett par nya joggingskor och en ny overall …för vad går upp mot en morgonpromenad i klarblå himmel och kvittrande fåglar och city 107 i lurarna :emo-thumb Våren e snart här
12 februari, 2006 at 18:42 #1000288Anonym anvandareMemberJimmy Jönsson wrote:Crosstrainer….lägg dom pengarna på ett par nya joggingskor och en ny overall …för vad går upp mot en morgonpromenad i klarblå himmel och kvittrande fåglar och city 107 i lurarna :emo-thumb Våren e snart här:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.