Linda på G

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 775 total)
  • Author

Jaha, så var man här då – flykten från Exhale verkar ha börjat ;)

Lite info… tjej, 26 år, 160 cm, 53-54 kg, finlandssvensk, bor i Åbo, älskar att träna och är väl lite småcrazy. Hah, jag i ett nötskal :p

Har tränat styrka rätt länge, men var nere i ”lite mat, massa aerobiskt”-träsket för 4-5 år sen, och det tog ett tag att ta sig upp därifrån. Skulle väl säga att jag tränat ”vettigt” i ca. 2 år, varav ”seriöst” i ungefär ett år. Att man inte fattade tidigare vad man fattar nu Nå, man lär så länge man lever. Så här ser en vanlig vecka ut:

Må: Bodycombat
    Ti: Bröst och biceps
    Ons: Ben
    To: Bodycombat
    Fre: Rygg och vader
    Lö: Axlar och triceps
    Sö: Vila

Till det här kommer en del promenader och joggingrundor då jag har lust. Har inga tävlingsplaner, men drömmar finns… just nu är jag nöjd med att bara vara en glad amatör, och målet är att bygga och se hur långt jag kan komma. Plus att ta 50 kg i bänk före årets slut – annars blir det ingen nyårsskumpa ;) 45 kg börjar kännas relativt lätt, så det ska inte vara omöjligt!

Hmm, vad annat, blir väl att ta nya bilder nästa vecka då det är ny månad igen, så känns onödigt att kasta upp några gamla :whistle:

Kul att vara här :drinks:

Hej Linda G !

Jag kommer f

frida wrote:
    Hej Linda G !

Jag kommer följa dig även här!
    Kul med ngn som är ungefär lika stor (hmm…menar liten och smärt ;) ), liknande bakgrund och liknande mål! :)
    vem vet – kanske vågar jag med upp med en journal framöver !?!

Nu kör vi hårt och lever livet!

Hej du! Nää.. stor låter mycket bättre än liten :D Men kul att höra att vi har lite likadana planer du och jag. Upp med en journal nu [img=http://www.cheesebuerger.de/images/midi/boese/a054.gif]

Blev ett lunchpass i dag igen – bröst och biceps. Och nu har jag kört igång med ”50 ska upp”-projektet i bänken.. Kommer köra utgående från ett program jag hittade i en finsk Body… börjar med en massa set på 35 kg, och efter 7 veckor ska 50 kg upp! Inget tjafs! Men måste erkänna att det kändes lite skumt att ligga och köra på 35 kg hur länge som helst i dag. Ville SÅÅ åtminstone köra ett set på 45, men lyckades hålla mig. Kan ju inte börja bryta mot mitt fina program redan första passet heller 8)

Bänkpress
    8 @ 20 kg
    6 @ 6×35 kg

Sned bänk i Smith
    8 @ stången
    8 @ 10 kg + stången
    8 @ 20 kg + stången
    2×4 @ 25 kg + stången

Pecdec
    8 @ 30 kg
    5 @ 35 kg PB!

Bicepscurl med hantlar i Scott
    8 @ 8 kg
    8 @ 9 kg
    Hatar scotten 👿

Stående alternerande bicepscurl
    3×6 @ 11 kg

Ville köra lite cablecurl också, men var redan sen till ett möte. Så, biceps-träningen blev lite lidande i dag… annars ok!

okej – låt gå för det –

:bb3: ”STOR” :bb3:

…men då får vi tänka bort mina minimala axlar :(
    jobbar på dem. kanske skulle växa snabbare med journal ? :

Kul att se dig här Linda,,,

kör på nu :emo-thumb

Då kör vi vidare här istället nu då :bb3:

Kram på dej!

Tack tjejer! Och Lina – ursnygga bilder :emo-thumb Gillar avataren bäst!

Wiiihaa! Kom iv

Kristian wrote:
    Tjena tjejen…håller koll på dig även här…glöm inte det :D
    Passet verkar ju riktigt skapligt :up:

/Kristian

Skapligt? 👿 ;)

Haha, tack för det du!

Kristian wrote:
    Förlåt 😮 :D
    Jag menar förstås…VILKET JÄVLA SUPERPASS :bb2: :emo-thumb

/Kristian

Haha, du är allt bra snäll du. Men jag skämtade ju nog bara tidigare. Är absolut inte ute efter något extra skryt – ärlighet varar längst! :emo-thumb

Linda G wrote:
    Haha, du är allt bra snäll du. Men jag skämtade ju nog bara tidigare. Är absolut inte ute efter något extra skryt – ärlighet varar längst! :emo-thumb

Du rockar ju hur fett som helst. Shit jag kommer ligga i lä när vi ska köra! ;)
    Måste få bukt med min hälskada snart så jag också kan köra knäböj!!

Öppnar egen tråd inom kort…

Aroha wrote:
    Du rockar ju hur fett som helst. Shit jag kommer ligga i lä när vi ska köra! ;)
    Måste få bukt med min hälskada snart så jag också kan köra knäböj!!

Öppnar egen tråd inom kort…

Tack du! Får se vad vi vågar köra då på gymmet – kanske underarmscurls och lite crunches? :p Haha, jag menar, dips och chins är ju uteslutet för min del… :) Såg att du öppnat din lilla hörna här nu med… Naaajs!

Jaha, inte mycket träning här inte. I går var jag hög på allt vaccin snälla tant sjuksyster gav mig, och jag fick inte gå på nån combat. Så, gårdagens träningsfacit blev – håll i er – en halv timmes promenad 8) Det bygger inga muskler direkt, I know, men det var ack så skönt att vara ute och gå i halkan, snöfrosten och kylan ;)

Sjuktanten varnade mig för att stelkrampsvaccinet kunde göra så att man fick ont i axeln ett par dagar, inte kunde ligga på den osv. Hah, tänkte jag, vadå ont… lite måste man väl tåla. Men jag säger er

J******KLA SK******T!!

Kan ju knappt röra armen i dag utan att det ska skära till i den. Och jag som skall köra rygg i dag och axlar i morn 👿 Yeah right, säger jag till det. Grrr… det ska gå, på nåt sätt! Bara jag klarar ryggpasset i kväll skjuter jag upp axlarna tills på söndag. Inget fusk här inte. Som sagt… man måste ju tåla lite :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 775 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.