Linda på G

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 775 total)
  • Author

Säger som Lisan; Curlsen på lutande bänk är GRYM :bb2: Det är den bicepsövning jag får absolut bäst kontakt i… Men, man känner ju sig rätt svag jämfört med när man kör dom stående… :whistle:

Bra pass förresten :up:

Gomorron Linda.
    Härliga pass hos dej.Och alltid roligt att läsa om folks utvärderingar av sina möder.
    Jag fick tips om framåtlutande bicepscurls av en snubbe på gymet.Man står framför smitten och lutar mot stången.. sedan så kör man.
    ’Snutövningar’ fnös min manlige vän.. men jag tycker att den är kul xom omväxling.Biccarna är ganska känsliga för att köra samma övning för mycket har jag läst..?

Lisa: Ins

Trots att jag inte är så stark i benen, så har ju ändå lyckats springa 16,5 mil på 24 h.
    Så lite kan du ta åt dig, men inte för mycket, du måste ju bli bättre eller hur;)

FEVER wrote:
    Trots att jag inte är så stark i benen, så har ju ändå lyckats springa 16,5 mil på 24 h.
    Så lite kan du ta åt dig, men inte för mycket, du måste ju bli bättre eller hur;)

Exakt! Bara bra att få lite press på mig, älskar att ha nåt att kämpa för. Och som du säger, man gör ju det här för att bli bättre 8) Fast jag inte ser mig själv springa 16,5 mil på ett dygn (Respect!!!)

Fy 17 s

Linda G wrote:
    Men i kväll hade hon valt ut en annan låt – en som innehöll en hel del böjar *chock* Typiskt. Ni kan tänka mig hur det kändes i mina lår… hade ju redan världens träningsvärk i benen efter gårdagens benpass :( Men jag gav inte upp – man måste ju tåla lite :emo-thumb

He he… Kan tänka mig chocken :whistle:

Men visst är det kul när man blir överraskad så där :emo-thumb Dessutom är det ju alltid intressant att se hur mycket man verkligen kan pressa sina gränser.

Bra jobbat :up:

Ser bra ut Linda…….gillar att läsa din journal, full av energi och glädje!!:worship:

Kram Tess

Sara: Hmm… jo, visst gillar jag överraskningar, men har lite svårt att avgöra om just den var speciellt kul eller inte ;) Men definitivt tufft att tänja på gränserna lite :devil:

Tess: Tack tjejen! Du är alltid lika peppande :happy: Hoppas du har fått igång crossisen nu :D

Hade tänkt lyfta lite skrot i går, men gymmet hann typ stänga innan vi kom hem från jobbet 👿 Så, blev bara en lugn promenix i stället. Hade en liten myskväll hemma i soffan med film, julljus, smågodis och nachos. Bakade också ”riktiga” muffins för en gångs skull, med vetemjöl, olja och hela faderullan… Hara bara blivit prottevarianter på den senaste tiden, men måste ju erkänna att de här var goda de med :D :P

Svärföräldrarna är på väg hit i dag för att hälsa på, så vi steg upp tidigt (redan 9.30 :D) för att hinna till gymmet innan. Blev bröst och biceps.

Bänk
    10 @ 20 kg
    6×3 @ 42,5 kg

Allt enligt planerna… Nästa vecka blir det 6×3 @ 45 kg!

Sned hantelpress
    12 @ 11 kg
    12 @ 13,5 kg
    8,6 @ 16 kg
    12 @ 11 kg

Körde extra långsamt tempo i det sista settet och gosh så det brände. Totalt slut i pecsen… Sambon fick hjälpa mig ta ner hantlarna efter den sista repen :devil:

Stående tricepspress bakom huvudet med hantel
    8 @ 13,5 kg
    8 @ 16 kg
    8 @ 18,5 kg

Pushdowns
    8 @ 20 kg
    6 @ 25 kg
    6 @ 22,5 kg

Hmm… har inte känt mig så här svag i tricepsen på länge… Bröstträningen tröttade väl ut dem lite på förhand. Hoppas jag… Vägrar ha blivit svagare :p

Japp, så det var det! I morn blir det rygg och vader. Ha en finfin lördag alla bodyiter!

Linda G wrote:
    Blev bröst och biceps.

Öhm… Tyckte nog jag körde triceps och INTE biceps :p

Kristian: Haha, nää skulle nog inte tro det. Du behöver inte vara orolig…

Dags för rapport av gårdagens rygg- och vadpass.

Chins (assisterade)
    8 @ 20 kg
    8 @ 15 kg
    6,3,2 @ 5 kg
    6 @ 10 kg

Pullups (assisterade)
    8 @ 10 kg
    6,5 @ 5 kg

Stående skivstångsrodd
    10 @ 20 kg
    10 @ 30 kg
    2×8 @ 40 kg
    10,8 @ 30 kg

Rullande ryggresningar
    2×15

Upper back (maskin)
    8 @ 20 kg
    8 @ 25 kg
    8 @ 30 kg

Kanske ett set till på 35… kommer inte ihåg

Sittande vadpress (i benpress)
    10 @ 100 kg
    8 @ 110 kg
    8 @ 120 kg
    8 @ 130 kg
    6 @ 140 kg PB
    8 @ 120 kg + 4 @ 100 kg + 4 @ 80 kg + 4 @ 60 kg

Det brände så där skönt i vaderna efter dropsetet :emo-thumb I kväll blir det ett combat-pass, men före det är det jobb för hela slanten.

Combat måste vara grymt bra träning och kul va 8) jag gick på det innan men jag tröttnar så fort på att gå på pass…älskar att kunna styrka över min egna träning :D

Kämpa på tjaaajen!! :emo-thumb

Men Tess d

Såg Findus och Pettersson med Liza igår och den fanns även med finsk tal:D
    Så jag kanske kan ett och annat ord när jag kommer och hälsa på;)

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 775 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.