Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Linda på G
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 december, 2005 at 22:56 #952992Anonym anvandareMember
Du har sån härlig träningsglädje Linda :emo-thumb
Bara att köra på i samma stil!!6 december, 2005 at 14:19 #952993Anonym anvandareMemberFever: L
7 december, 2005 at 09:01 #952994Anonym anvandareMemberUnderbart! du tränar på sååå bra!! :worship:
du har verkligen tagit mig på orden och kör för mig med :bb2: :bb3:..vilka axlar vi (?? 😮 ) kommer få!!! :whistle:
Tack!
å tack för alla goda råd igår!
du är bäst guru :emo-thumb7 december, 2005 at 10:41 #952995Anonym anvandareMemberser bra ut tjejen..
förresten har du några mål med din träning?
Mvh Tess
7 december, 2005 at 13:17 #952996Anonym anvandareMemberFrida: Jajamen, här körs det för fullt. Ska snart iväg och köra lite ben… skall ta några set för dig också :p Hoppas nu du får en finfin resa, om den blir av dvs. Tänk på dig själv och njut för din egen skull :friends:
Tess: Tack tjejen! Tidigare var mitt mest konkreta mål att ta 50 kg i bänkpressen, och nu då jag klarat det i förtid är nästa mål att klara en chin på egen hand 😮 För övrigt är målen rätt flummiga, främst att bygga på mig lite mer axlar, biceps och ben. Vad ”lite” är i det här sammanhanget är rätt vagt Men har nog inte för avsikt att bli SÅ mycket större… haha, som om det vore så enkelt att man bara kunde uppnå det av att ha den avsikten.
Har som plan att köra en minidiet efter jul (start 1.2 tror jag) för att se vad som finns under det mjuka man har på kroppen + att se om jag s.a.s. have what it takes för att genomföra en diet. Kommer att ta det mycket försiktigt dock… vill inte se skymten av några ätstörningstankar ens :nono:
Har börjat läsa en bra träningsbok, och i den börjar författaren med att poängtera hur viktigt det är att sätta upp – och skriva ner – mål. Så, funderar nog rätt aktivt nu på vilka mina mål är – både på kort och lång sikt. Skall skriva ner dem på en lapp att ha på kylskåpsdörren och datorskärmen sen.
7 december, 2005 at 13:24 #952997Anonym anvandareMemberKanon linda…….det är bra mål……du tävlar mot dig själv och det gör du rätt i :worship: vem vet vad du har för mål om ett par år…..
7 december, 2005 at 16:29 #952998Anonym anvandareMemberTess: Måste tävla mot sig själv först för att ens kunna tävla mot andra nån gång Tycker jag i alla fall. Fast just nu trivs jag bra med det motståndet (jag själv alltså)… men som sagt, vem vet vad som händer om ett par år… :emo-thumb
Kom just tillbaks från gymmet, fick in dagens benpass så här på eftermiddagen. Jobbade lite i går fast det var ledigt, så jag tyckte gott jag kunde ta ut en timme för att träna.
Benpress
10 @ 60 kg
10 @ 100 kg
8 @ 120 kg
6 @ 140 kg PB
2 @ 150 kg PB
6 @ 140 kg
8 @ 130 kg
8 @ 120 kg + 4 @ 100 kg + 4 @ 80 kg + 4 @ 60 kgUtfall (Fri stång för första gången)
2×10 @ 20 kg ”Få in tekniken”-set
2×10 @ 30 kg Mera ”få in tekniken”
8 @ 40 kg OK, fick räcka här.. kändes sådär passligt skoj i skinkornaTror jag skippar Mr Smith framöver… helt klart kul övning att köra fritt!
Raka mark
15 @ 20 kg
2×12 @ 40 kg
2×10 @ 50 kgLåga vikter, men kändes ändå. Fegar pga ryggen.
Sittande legcurl
12 @ 25 kg
4 @ 40 kg
10 @ 35 kg
4 @ 40 kg + 4 @ 35 kg + 4 @ 30 kg + 4 @ 25 kgOch lite mage till sist: crunches på core-bräda, benlyft och sneda crunches. Åker upp till landet i helgen, och borde hinna med alla pass före det… vilket innebär att jag måste köra styrka i morgon också, fast jag har combaten på kvällen Måste fundera på saken, hinner jag inte, så hinner jag inte. That’s life.
8 december, 2005 at 08:47 #952999Anonym anvandareMemberJag borde bli lika grym och seriös med mina benpass som du…:worship: …..jag slarvar helst med benen….men nä får nog passa mig för det
8 december, 2005 at 12:51 #953000Anonym anvandareMemberKristian: Ja du, nu k
8 december, 2005 at 13:00 #953001Anonym anvandareMemberDå jag vaknade i morse var jag fast besluten att köra både styrka och combat i dag. Med lite planering funkar allt Såå… pallrade iväg till gymmet för att köra styrka på lunchpausen.
Bänkpress
8 @ 20 kg
6 x 3 @ 45 kgJapp, håller mig till planen ännu.. Nästa vecka blir det (konstigt nog) 6 set med 2 reps på 45 kg… dvs. samma vikt, men färre reps.
Sneda hantelpressar
15 @ 13,5 kg Hoppsan…
3×8 @ 16 kg
12 @ 11 kgPushdowns
10 @ 20 kg
6,8,8 @ 25 kg
5 @ 20 kg + 4 @ 15 kg + 4 @ 10 kgSå där ja! Känns SÅÅ bra nu att jag stack iväg.. annars hade jag suttit här och muttrat resten av dagen Nää, knappast, men känns ändå finfint!
Nu har jag några timmar på mig att jobba och ladda upp mig igen till kvällens combatpass :emo-thumb
8 december, 2005 at 19:51 #953002Anonym anvandareMemberSå var det färdigt combaterat för i kväll. Underbart pass igen. Fast muscle-toning-låten var lika hemsk igen… om inte värre Böjar i olika varianter plus både smal och bred armhävning… och vem tränade ben igår och bröst + triceps idag? Japp, lilla moi Men klarade det hela utan större bekymmer, hoppas bara jag kan röra mig normalt i morn. Ska på doktorsdisputation… för andra gången den här veckan
8 december, 2005 at 19:57 #953003Anonym anvandareMemberKul att det finns tjejer som satsar, lycka till nu Linda kommer att följa din utveckling med spänning.
Lycka till och kör hårt.Har själv kört ett härligt bröst O triceps pass med min Magnus.
Vi satsar på fullt nu på att va i vår bästa form 2006.Kör hårt vi kanske ses på scen…
8 december, 2005 at 20:05 #953004Anonym anvandareMembermariaahlberg wrote:Kul att det finns tjejer som satsar, lycka till nu Linda kommer att f8 december, 2005 at 20:12 #953005Anonym anvandareMemberJag har ju t
8 december, 2005 at 21:18 #953006Anonym anvandareMembermariaahlberg wrote:Jag har ju tävlat en del, läs mer i body nr 11 om du är nyfiken.
Visst är det härligt att dela sitt intresse med den man lever med det underlättar.
Mannen med stort M har tävlad men det va 1998 sista gången, kom då 4:a i -90.
Han är idag bättre förutsättningar, eftersom vi båda jobbar som PT och har mer erfarhet än då.Imorgon börjar den hårda helgen(fitness festivalen) med massor med jobb, men super kul.
Ska du ditt?
Oj, du/ni har minsann erfarenhet då. Coolt! Skulle verkligen vilja till Götet i helgen, men bor ju i Finland (helt kul annars, jag klagar inte) så det blir inte av nu. Men nästa år skall jag minsann se till att jag tar mig över viken för att få vara på någon tävling… I publiken då alltså.
Du får ta och njuta lite av stämningen för min del också den här gången
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.