Linda på G

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 775 total)
  • Author
    Linda G wrote:
    SheeBa: Ja visst gör det :D

Har just käkat en stor tallrik kvarg blandad med mosad banan, ananaskross och mysli Gjorde susen för kropp och själ efter ett svettigt combatpass. Nu ska jag fortsätta jakten på den perfekta crosstrainern :emo-thumb

Du med?

Åå.. snälla berätta vad du hittar..

SheeBa wrote:
    Du med?
    Linda G wrote:
    Har hittat några kandidater, nu är frågan främst om jag kan köpa hem en eller inte. En crosstrainer tar ju faktiskt en del plats – man kan ju inte vika ihop den och gömma den under sängen direkt :) Sambon är med på noterna, men jag måste fundera lite till… En ministepper kunde man ju få under sängen, men frågan är hur spännande en sån är i längden :) :p

Ska ut på stan i morgon och ta en titt på de här mojängerna – får en klarare bild IRL än bara genom att se dem på skärmen.

Kettler Crosstrainer verso 100
    Reebok Powerbike crosstrainer
    Tunturi C60 (iofs rätt dyr jämfört med de andra)

I’ll keep you posted :emo-thumb

Jag var ute och tittade på en idag .. men den hade låst läge på pedalerna vilket gjorde den ganska ointressant då stegen blev väldigt ’grunda’.
    En prisfråga är det dock – liksom en utrymmesfråga.
    Jag har inte så stort,och barnen får redan nu trycka ihop sej.Att det står en gymmaskin i hallen,och att vi har en boxboll ovanför soffan har dom vant sej vid redan.. :D

Frågan är om de accepterar en crosstrainer i duschen?;)

Det

SheeBa wrote:
    Frågan är om de accepterar en crosstrainer i duschen?;)

Där sa du nåt :D Jag kan ju sätta in crosstrainern i bastun då jag inte använder den… Måste definitivt diskuteras med sambon då han kommer hem igen på söndag!

Fanns det förresten inte nåt som hette Orbitrek på TV-shop för ett tag sen? Den kunde man väl vika ihop…? :what:

Linda G wrote:
    Där sa du nåt :D Jag kan ju sätta in crosstrainern i bastun då jag inte använder den… Måste definitivt diskuteras med sambon då han kommer hem igen på söndag!

Fanns det förresten inte nåt som hette Orbitrek på TV-shop för ett tag sen? Den kunde man väl vika ihop…? :what:

Ha ha .. TVShop rockar fett!

8)

Vill nog ha något med djupare steg än fem-sex centimeter.. 😮

SheeBa wrote:
    Ha ha .. TVShop rockar fett!

8)

Vill nog ha n

Skriver du dagbok på ett Finsk forum också?
    Det blir ju en himla massa skrivande då:|

FEVER wrote:
    Skriver du dagbok på ett Finsk forum också?
    Det blir ju en himla massa skrivande då:|

Näää, inte vad jag vet om iaf :D Visst håller jag till på Pakkotoisto.com, men skriver inte dagbok där.

Shit förresten att vi inte får träffas förrän i sommar – tror några råd a’la Fever kunde göra susen nu då jag skall börja fundera på vårens upplägg och annat skoj. Tja, får väl göra så gott jag kan tills vi ses :emo-thumb

Linda G wrote:
    Näää, inte vad jag vet om iaf :D Visst håller jag till på Pakkotoisto.com, men skriver inte dagbok där.

Shit förresten att vi inte får träffas förrän i sommar – tror några råd a’la Fever kunde göra susen nu då jag skall börja fundera på vårens upplägg och annat skoj. Tja, får väl göra så gott jag kan tills vi ses :emo-thumb

Shit var snabb du är, springer du med en data framför näsan hela tiden:
    Hjälp kan man få, men man skall också kunna använda den till ens fördel.
    Tror nog du fixar det rätt bra, kanske är det jag som frågar dig om tips, när vi träffas:emo-thumb

”Åh, pappa, du har gjort en massa bra saker, men du är en väldigt gammal man och gamla människor är värdelösa.”

Citat från Simsons

FEVER wrote:
    Shit var snabb du är, springer du med en data framför näsan hela tiden

Ja, faktiskt gör jag det nu :D Fick äntligen hem ett WLAN-modem i torsdags :yahoo: så nu kan jag sitta och surfa på toaletten om jag så vill :D Farligt… I know :D

FEVER wrote:
    Hjälp kan man få, men man skall också kunna använda den till ens fördel.
    Tror nog du fixar det rätt bra, kanske är det jag som frågar dig om tips, när vi träffas

😮 Tack, det betyder mycket för det egna självförtroendet att veta att det finns folk som tror på en. Så härligt bara att det tom kan vara såna som man aldrig ens träffat IRL. Men vad gäller tipsen tror jag nog det kommer vara jag som frågar ut dig – om det inte gäller det finska språket då förstås :whistle: :D

FEVER wrote:
    ”Åh, pappa, du har gjort en massa bra saker, men du är en väldigt gammal man och gamla människor är värdelösa.”

Citat från Simsons

Man kan bli mycket klok av att se på Simpsons.

Linda G wrote:
    Ja, faktiskt gör jag det nu :D Fick äntligen hem ett WLAN-modem i torsdags :yahoo: så nu kan jag sitta och surfa på toaletten om jag så vill :D Farligt… I know :D

Shit pom fritt! Nu blire direktrapport från gymet antar jag ..

Har det jättemysigt i helgen och njut av din ledighet.Ät inte för många pepparkakor bara .. du är söt nog som du är :whistle:

SheeBa wrote:
    Shit pom fritt! Nu blire direktrapport från gymet antar jag ..

Nää, tyvärr, gymmet har inget WLAN 👿 Och även om det hade det hoppas jag att jag iaf kunde hålla mig från att dra ner datorn dit :D

SheeBa wrote:
    Har det jättemysigt i helgen och njut av din ledighet.Ät inte för många pepparkakor bara .. du är söt nog som du är :whistle:

Tack 😮 Och nej – nu blir det inga fler pepparkakor före uppesittarkvällen. Då blir det Bingolotto med familjen :D Min faster från Sverige importerar alltid lotter då hon kommer ”hem” till jul, och så sitter vi hos oss och spelar dan före dan. Men vi vinner ju typ aldrig nåt 👿 :p

Satt uppe till kl 5 i natt och surfade :nono: D

Shit tjejen!!
    Du kör verkligen på för fulla muggar :up: :worship:
    Lovar att jag ska titta in här oftare sen när jag kommit hem från resan! Börjar du också dieta i januari?

Kram och God Jul så länge!

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 775 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.