Linda på G

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 775 total)
  • Author

Tjena Linda – du använde natten väl?!? 8)

Chins och pull ups – vad är skillnaden mot kg och plattor?

Lina wrote:
    Shit tjejen!!
    Du kör verkligen på för fulla muggar :up: :worship:
    Lovar att jag ska titta in här oftare sen när jag kommit hem från resan! Börjar du också dieta i januari?

Kram och God Jul så länge!

Tja, fulla muggar vet jag då inte – fulla shakers kanske :D Åker ju down under för två veckor i januari, så har tänkt börja med dieten först i februari. Tror inte det blir nån hit att försöka sköta en diet på konferensen… bävar redan för hur kosten kommer att se ut de veckorna :whistle: Fast jag har beställt hem 1½ låda bars, och en hel del av dem kommer åka med i resväskan :D Vore ju så mycket smidigare med proteinpulver, men vete fasen om man vågar försöka ta nåt sånt med sig på planet. Kan ju bli anklagad för vad som helst då ju… ;)

SheeBa wrote:
    Tjena Linda – du anv
    Linda G wrote:
    Mmm, har t
    SheeBa wrote:
    Tror att det

Tjenare tjejen!!![/b]
    Tjohoooo! :D

Jag vaknade precis och satte mig framför datorn, började läsa din journal och kom till sida 7.
    Hoppas inte det gör nått att jag hoppar över resten och kliver in här *gnuggar sig i ögonen*
    Grattis till ditt pb i Bänkpress och jag tycker absolut det ser ut som du har gjort framsteg på dina bilder girl :worship:

Du har fått bättre ben (kommer ihåg att dom var som två pinnar ;), nu är det två grenar, kanske kan det bli ett helt träd:bb2: )
    Du har fått till ryggen bättre, den har blivit bättre och så har du lärt dig fälla ut den lite bättre, härligt med framsteg.
    Å så har du en fin rump, ta vara på den.

Nu kommer höra nått du inte vill höra :)
    jag med betoning på jag…. hehe tycker att du tränar för mycket för att göra några super muskulära framgångar, men som du skrivit innan så har det väl varit ännu mer så det är ju bra att du trappat ner iallafall och sålänge man mår bra.
    Du gör ju framsteg med stykan, det är skönt att höra.
    Har du tid för annat också? låter du träningen gå före mycket annat?

Hur känner du inför det nu?
    Vad har du för tänk?

Jag kommer vara här inne och smiska dig ibland, i know u like it :friends:

kämpa på, kramkram

Whoopidoo, Lottis in da hous!!! :yahoo:

Eva-Lotta wrote:
    Jag vaknade precis och satte mig framför datorn, började läsa din journal och kom till sida 7.
    Hoppas inte det gör nått att jag hoppar över resten och kliver in här *gnuggar sig i ögonen*

Mmm… okej, du är förlåten :p Nää men seriöst, tror min journal är lite som en såpa på TV… gör inte nåt fast man missar X antal avsnitt emellan… man hänger liksom alltid med då man hoppar in på nytt sen =)

Quote:
    Grattis till ditt pb i Bänkpress och jag tycker absolut det ser ut som du har gjort framsteg på dina bilder girl

Du har fått bättre ben (kommer ihåg att dom var som två pinnar, nu är det två grenar, kanske kan det bli ett helt träd)
    Du har fått till ryggen bättre, den har blivit bättre och så har du lärt dig fälla ut den lite bättre, härligt med framsteg.
    Å så har du en fin rump, ta vara på den.

Härligt att få kommentarer av dig, uppskattas alltid som du vet. TACK, väldigt uppmuntrande – speciellt då jag faktiskt litar på att du säger vad du tycker och som det är :worship:

Eva-Lotta wrote:
    Nu kommer höra nått du inte vill höra
    jag med betoning på jag…. hehe tycker att du tränar för mycket för att göra några super muskulära framgångar, men som du skrivit innan så har det väl varit ännu mer så det är ju bra att du trappat ner iallafall och sålänge man mår bra.

Oj, det här var faktiskt lite överraskande ;) Har typ aldrig ens tänkt tanken att det jag gör nu är för mycket ;) Och känns definitivt inte som om det är det… För 4-5 år sedan kunde jag ju köra 3-4 timmar cardio VARJE dag, och det slutade ju som det gjorde =( Men efter det, har jag lärt mig att lyssna på vad andra säger, utan att avfärda det direkt. Man kan ju faktiskt bli hemmablind sas. Sååå, dags att analysera :nerd-tb:

Eva-Lotta wrote:
    Du gör ju framsteg med stykan, det är skönt att höra.
    Har du tid för annat också? låter du träningen gå före mycket annat?

Hur känner du inför det nu?
    Vad har du för tänk?

Jag känner mig helt tillfreds med allt just nu faktiskt… balanserad och så. Haha, vad vuxet det där lät då :D Skulle aldrig falla mig in att t.ex. skippa träffa kompisar pga träningen eller nåt annat liknande… aldrig. Fast i stället försöker jag nog få in träningen före eller efter, ifall det är en styrkedag. På min ”vad gör livet värt att leva”-lista finns sambo, vänner, familj, forskning, musik, slappande framför TV:n, surfande (no shit =), musik,… ja en massa grejs. Och visst finns träningen med som en viktig del, men den är inte på något sätt den viktigaste.

Vad tycker du är för mycket? Styrkan? Combaten?

Eva-Lotta wrote:
    Jag kommer vara här inne och smiska dig ibland, i know u like it

Japp, japp – I lööööööv it :D Och jag kommer nog trakassera dig på MSN nån dag =)

Kramis – och tack igen!

HAhaha! jag blir såå glaaad, du verkar må som en prinsessa juhh!!! :yahoo:
    El det kankse är jag som börjar bli mig själv, så jag tolkar raderna mer positivt?
    nä det låter som du mår kalas ., bättre än innan, har du mindre på jobbet el halvinbillar jag mig ;)

Klart jag säger som jag tycker, det hoppas jag att alla gör med mig också, bra och dålig kritik ska man kunna ta.
    Tycker att om du tränar sex dagar i veckan och går promenader el joggar så är det snäppet för mycket..
    Kanske kunde typ läga cardio efter nått styrkepass istället och inte så långt? el kanske köra body combaten efter nån muskelgrupp… men då får du se till att inte köra typ en timma styrketräning innan, utan kanske en halv timma… annars blir det samma grej ju.
    Kroppen måste få återhämta sig för att kunna växa och ta åt sig träningen, om man tränar på elitnivå tränar man ju supermycket, men då äter man ju efter det också…

Tycker det är kanon att du lagt ner dina tre och fyra timmars träningsdagar…

kämpa på nu och lägg lite extra energi på axlar och armar, kör så det brinner, ha nån som passar och skriker åt dig att fixa det där sista repset.

Ser fram emot att se mer framsteg, för det vet jag att du kommer göra, massor!!!

Kraam :bb2:

Linda G wrote:
    Whoopidoo, Lottis in da hous!!!

Mmm… okej, du är förlåten :p Nää men seriöst, tror min journal är lite som en såpa på TV… gör inte nåt fast man missar X antal avsnitt emellan… man hänger liksom alltid med då man hoppar in på nytt sen

Härligt att få kommentarer av dig, uppskattas alltid som du vet. TACK, väldigt uppmuntrande – speciellt då jag faktiskt litar på att du säger vad du tycker och som det är :worship:

Oj, det här var faktiskt lite överraskande Har typ aldrig ens tänkt tanken att det jag gör nu är för mycket ;) Och känns definitivt inte som om det är det… För 4-5 år sedan kunde jag ju köra 3-4 timmar cardio VARJE dag, och det slutade ju som det gjorde Men efter det, har jag lärt mig att lyssna på vad andra säger, utan att avfärda det direkt. Man kan ju faktiskt bli hemmablind sas. Sååå, dags att analysera :nerd-tb:

Jag känner mig helt tillfreds med allt just nu faktiskt… balanserad och så. Haha, vad vuxet det där lät då Skulle aldrig falla mig in att t.ex. skippa träffa kompisar pga träningen eller nåt annat liknande… aldrig. Fast i stället försöker jag nog få in träningen före eller efter, ifall det är en styrkedag. På min ”vad gör livet värt att leva”-lista finns sambo, vänner, familj, forskning, musik, slappande framför TV:n, surfande (no shit =), musik,… ja en massa grejs. Och visst finns träningen med som en viktig del, men den är inte på något sätt den viktigaste.

Vad tycker du är för mycket? Styrkan? Combaten?

Japp, japp – I lööööööv it :D Och jag kommer nog trakassera dig på MSN nån dag

Kramis – och tack igen!

Eva-Lotta wrote:
    HAhaha! jag blir såå glaaad, du verkar må som en prinsessa juhh!!!
    […]
    nä det låter som du mår kalas ., bättre än innan, har du mindre på jobbet el halvinbillar jag mig ;)

:yahoo: :kicking: Jajamen, kalas mår jag! Tar det väl lite lugnare på jobbet nu, det går i perioder liksom. De enda gångerna det är stressigt är typ då man har nån deadline till nån konferens eller så.

Har vilodag i dag – må musklerna växa och bli stora :bb2: :D Jag har firat det hela med att sova till kl. 10, gå en extra långsam promenad i 14 graders kyla och se snön gnistra i solen, göra linsgeggamoja till lunch och nu har jag just städat en timma… får snart besök.

Eva-Lotta wrote:
    Klart jag säger som jag tycker, det hoppas jag att alla gör med mig också, bra och dålig kritik ska man kunna ta.

Mmm, håller med. Om man inte tål kritik passar kanske inte den här ”branschen” speciellt bra.

Eva-Lotta wrote:
    Tycker att om du tränar sex dagar i veckan och går promenader el joggar så är det snäppet för mycket..
    Kanske kunde typ läga cardio efter nått styrkepass istället och inte så långt? el kanske köra body combaten efter nån muskelgrupp… men då får du se till att inte köra typ en timma styrketräning innan, utan kanske en halv timma… annars blir det samma grej ju.
    Kroppen måste få återhämta sig för att kunna växa och ta åt sig träningen, om man tränar på elitnivå tränar man ju supermycket, men då äter man ju efter det också…

Tränade faktiskt armarna före combaten ett tag, men ändrade sen igen. Jag vill häva i mig prottedrinken typ genast jag satt ner sista hanteln för passet, och definitivt inte vänta till efter combaten. Och gillar inte ha en massa skvalpande i magen då jag kickar och slåss – annat än vatten då alltså. Men ska fundera på saken då jag gör upp mitt nya schema efter jul… kanske vore värt att testa att t.ex. köra nån liten muskelgrupp före combaten. Och i värsta fall får jag väl ge upp ena combatpasset – musklerna går före aggressionsutsläppen… och jag kan ju alltid ta ut mina aggressioner över stackars sambon här hemma :whistle: =)

Eva-Lotta wrote:
    Tycker det är kanon att du lagt ner dina tre och fyra timmars träningsdagar…

Jadu, jag fattar ju ärligt talat inte hur jag orkade med det… och hur jag ens hade tid. Fast å andra sidan gjorde jag väl typ inget annat på den tiden heller … sov, tränade och studerade :|

Eva-Lotta wrote:
    kämpa på nu och lägg lite extra energi på axlar och armar, kör så det brinner, ha nån som passar och skriker åt dig att fixa det där sista repset.

Ser fram emot att se mer framsteg, för det vet jag att du kommer göra, massor!!!

Fasen alltså att du kan få mig på toppenhumör tjejen! TACK!!! Kämpar som en dåre med axlarna redan nu, och kommer inte ge upp innan de ger med sig. Jag SKA få dem att växa!

Kramixar!

Fasen vad kallt det är ute nu alltså… härligt! Vintern rockar fett :kicking: Värmde upp mig med ett combatpass i kväll och drog ner pulsen med ett Pilatespass efter det. I morn blir det tandläkarbesök, intervju, tentkorrigerande och möten :O Lagom lugnt :p

Har förresten (nästan) bestämt mig för att skippa crosstrainer-inköpet. Tror inte det är nån bra lösning i längden att ha den stående i bastun… jobbigt värre att dra den fram och tillbaka.

Nu ska jag fortsätta se på Hajen 1 med sambon!

Kristian: Bra idé :emo-thumb Måste väl fundera lite till då…

Ikväll har jag kört axlar och biceps :bb3:

Sittande press bakom nacken i Smith
    8 @ stången
    8 @ 10 kg + stången
    8,6 @ 15 + stången
    8 @ 10 + stången

Sidolyft
    10 @ 5 kg
    8 @ 6 kg
    8 @ 7 kg
    8 @ 6 kg
    6 @ 6 kg + 4 @ 5 kg + 4 @ 4 kg + 4 @ 3 kg

Liggande sidolyft för baksida axlar
    8 @ 3 kg
    2×8 @ 4 kg
    8 @ 5 kg

Skivstångscurl
    8 @ 20 kg
    3,2 @ 25 kg
    2×8 @ 20 kg

Inte så många övningar, men kändes som om det räckte. Var tillräckligt trött efteråt… så pass trött att jag lyxade till kvällen med 12 minuter i solariet ;) SÅÅÅ härligt. Tänkte sola några ggr nu innan jag sticker till Tasmanien… vill ju inte att infödingarna skall tro att jag är ett spöke eller nåt :D

Nu ska här bastas!

Linda G wrote:
    Kristian: Bra idé :emo-thumb Måste väl fundera lite till då…

Ikväll har jag kört axlar och biceps :bb3:

Sittande press bakom nacken i Smith
    8 @ stången
    8 @ 10 kg + stången
    8,6 @ 15 + stången
    8 @ 10 + stången

Sidolyft
    10 @ 5 kg
    8 @ 6 kg
    8 @ 7 kg
    8 @ 6 kg
    6 @ 6 kg + 4 @ 5 kg + 4 @ 4 kg + 4 @ 3 kg

Liggande sidolyft för baksida axlar
    8 @ 3 kg
    2×8 @ 4 kg
    8 @ 5 kg

Skivstångscurl
    8 @ 20 kg
    3,2 @ 25 kg
    2×8 @ 20 kg

Inte så många övningar, men kändes som om det räckte. Var tillräckligt trött efteråt… så pass trött att jag lyxade till kvällen med 12 minuter i solariet ;) SÅÅÅ härligt. Tänkte sola några ggr nu innan jag sticker till Tasmanien… vill ju inte att infödingarna skall tro att jag är ett spöke eller nåt :D

Nu ska här bastas!

loooking goood girl :emo-thumb

visst är solning skönt, speciellt nu på vintern när det är kallt…brrr :|

Tess wrote:
    loooking goood girl :emo-thumb

visst

Quote:
    Jag vill häva i mig prottedrinken typ genast jag satt ner sista hanteln för passet, och definitivt inte vänta till efter combaten. Och gillar inte ha en massa skvalpande i magen då jag kickar och slåss

Dem dagarna du kör combat efter styrkan så kan du ju byta ut drinken mot en powerbar istället ..den skvalpar nog inte så mycket :emo-thumb

Sam jr wrote:
    Dem dagarna du k
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 775 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.