Linda på G

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 775 total)
  • Author
    Linda G wrote:
    Tack för tipset! Har just X antal bars som väntar på mig i ett paket på posten :D Dessutom har jag nu gått över till att ta proteinet före och bara kolisar efter styrkan, och då borde det ju funka hur bra som helst.

Tycker du också att det är för mycket med 4 dagar styrka och 2 dagar combat? Har iofs inte känt mig sliten alls än, men sånt kan ju komma som ett brev på posten nån dag Så, jag tar gärna emot alla råd jag bara kan få… Måste ju ändå knåpa ihop ett nytt schema till det nya året :nerd-tb:

hahah jag är inte rätt person att fråga : ) ag tränar själv ganska mycket …

Jag anser att det ligger till så här ..äter man ordentligt och mår bra och åtminstone har en HEL vilodag i veckan så är det ingen fara att träna 5-6pass. men det bästa hade som sagt vart att försöka lägga åtminstone ett styrkepass i veckan innan combaten så att du får en extra vilodag

Men i slutändan handlar det helt enkelt om vad du trivs med bäst själv. Tycker du att kroppen svarar bra så e det nog ingen fara :emo-thumb

Linda G wrote:
    Tack för tipset! Har just X antal bars som väntar på mig i ett paket på posten :D Dessutom har jag nu gått över till att ta proteinet före och bara kolisar efter styrkan, och då borde det ju funka hur bra som helst.

Tycker du också att det är för mycket med 4 dagar styrka och 2 dagar combat? Har iofs inte känt mig sliten alls än, men sånt kan ju komma som ett brev på posten nån dag Så, jag tar gärna emot alla råd jag bara kan få… Måste ju ändå knåpa ihop ett nytt schema till det nya året :nerd-tb:

Hej Linda,

Ju mer man tränar desto viktigare är det med maten. Får du i dig tillräckligt med energi från mat som ger dig rätt kolhydrater, rätt fett samt protein? Om inte så kan träning i stor dos vara nedbrytande.

Men ger du kroppen förutsättninger för att återhämta sig och bygga upp sig genom mat, vila och sömn så kan du absolut köra dina 4 + 2 pass.

Tänk även på att stress är en nedbrytande faktor. Har du ett stressigt liv så tål du inte lika stor träningsdos.

Lycka till Linda med nya mål! Vi kommer att stötta varandra i mat och träning efter nyår :emo-thumb

Kram från din namne ;)

Sam jr wrote:
    hahah jag
    LiMi wrote:
    Ju mer man tr

AAAAJJJ![/b]:p

Kom just hem från veckans benpass.. och jag säger bara AJ. Mina lår, skinkor och min korsrygg kommer inte vara vänligt sinnade i morgon :devil:

Raka mark
    12 @ 20 kg
    10 @ 40 kg
    8 @ 60 kg
    3,5,3 @ 70 kg PB
    10 @ 40 kg

Utfall med skivstång
    8 @ 20 kg
    8 @ 40 kg
    8 @ 50 kg PB
    6 @ 55 kg PB
    6 @ 60 kg PB

Knäböj
    8 @ 60 kg
    8 @ 70 kg

Efter den sista repen vägrade min korsrygg samarbeta mer… och benen började också säga ifrån :D Men lite legcurl orkar man ju alltid med…

Sittande legcurl
    10 @ 30 kg
    4 @ 40 kg Där sa det stopp
    8 @ 35 kg
    6 @ 35 kg + 4 @ 30 kg + 4 @ 25 kg + 4 @ 20 kg

Nu ska jag öppna paketet jag just hämtade på posten… en massa bars väntar ;) Dessutom har vi hämtat hem en ny familjemedlem i dag – en ny TV :p – så vi ska fira med att äta bars och se på film.

Undra om inte du kunde komma över i sommar.
    Då menar jag närmare bestämt Stockholm marathon.
    Det är ju ruskigt många finnar, som åker över under den helgen.
    Kanske kanske tillochmed delta:whistle:
    Hursom helst blir vi ett jättegäng från forumet, så du kommer att känna dig hemma (och även gubben din).

FEVER wrote:
    Undra om inte du kunde komma
    Linda G wrote:
    Hmm… varför inte? Skulle ju vara jättekul! :yahoo: Fast delta lovar jag då inte… skall springa mitt livs första halvmara med brorsan i juli, så jag tror jag väntar med det :p Men det behövs ju folk i hejaklacken också.. eller? Fasen vilken bra idé du – måste ta mig en ordentlig funderare på det :emo-thumb

Låter suuuuuper bra:D
    Det är planerat att äta både före och efter loppet och vi blir en hel del.
    Jag har nog närmare 10 pers med mig och sedan finns det ett gäng härifrån också, så det kan ju bli riktigt kul:drunk:

Hallå hej!!

Hur känns det i kroppen idag då, efter gårdagens superpass menar jag.. :|

Hoppas TV:n funkade som den skulle, och att bars´en smakade mums

Håller för övrigt med Fever, klart du ska komma till Sthlm Marathon. Iaf JAG behöver så många påhejare jag bara kan få… :|

Ha en fin dag!!

Jajamen Fever och Sara – planeringen är redan i full gång. Ska försöka få sambon medlockad också… men det är just den helgen skolorna har sin avslutning här, och hans band brukar alltid ha en spelning då. Har liksom blivit en tradition. Men annars kommer jag säkert ensam :whistle: :kicking:

Dagens första tanke då jag steg ur sängen var inte ”Det är snart jul” utan ”Aaaaj, vad det gör ont i arslet” :D Så jo Sara, träningsvärken har kommit med besked.

Linda G wrote:
    Hmm… varför inte? Skulle ju vara jättekul! :yahoo: Fast delta lovar jag då inte… skall springa mitt livs första halvmara med brorsan i juli, så jag tror jag väntar med det :p Men det behövs ju folk i hejaklacken också.. eller? Fasen vilken bra idé du – måste ta mig en ordentlig funderare på det :emo-thumb

klart du ska delta tjejen!! :worship:

Tess… You wish :D

:yahoo: Julledigt!!! Hade sista m

Halloooo!!!

Vad härligt med julledigt :up: Är du ledig i mellandagarna oxå?? Själv jobbar jag på som vanligt, förutom på måndag då… Men, om två veckor lyfter planet till Thailand!!! Tjohooooo :yahoo:

Ha en underbar julhelg :friends:

Hej Linda!
    Tänkte bara säga ’God Jul’ innan allt julfirande taröverhand här.

Stor Kram och passa på att njuta av ledigheten.

GOD JUL Linda[/b] :yahoo:

Jag ser fram emot det nya året med massvis av motivation och träningslust. Vi får stötta varandra i våra små och stora projekt :D

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 775 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.