Linda på G

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 775 total)
  • Author

God Jul sötnos [/b]

Eva-Lotta wrote:
    God Jul sötnos [/b]

God jul tjejen :bb3:

Hauskaa Joulua ja Hyvää Uutta Vuotta [/b] :)

Hoppas tomten kommer med många julklappar till mitt favvo mumintroll ;)

Stor kram från mig

Godis_monstret wrote:
    Hauskaa Joulua ja Hyvää Uutta Vuotta [/b] :)

Hoppas tomten kommer med många julklappar till mitt favvo mumintroll ;)

Stor kram från mig

Nä fan va bra, då behöver jag ju inte översätta:)
    Jag säger samma som ovan, fast jag vill nog ha pepsi till:whistle:

Hauskaa Joulua ja Hyvää Uutta Vuotta (Joulua var typ det ända jag förstod)

Vi ses om ca sex månader:friends: :yahoo:

TACK alla ;)

SheeBa, Tess, Lottis, LiMi: God jul p

Skall inte bli l

Linda G wrote:
    Så kul – och jag VANN! :yahoo: Men nej, ingen bil, ingen resa, inte mat för 50.000…. utan… *fanfar* en ny lott :nerd-tb: :D

´

alla vinster är bra, och vet vem, du kanske tar hem rubbet på den nya lotten! :D

Tjena tjena!!

Hoppas helgen varit till belåtenhet :) Själv frossade jag bla i mig nästan en halv form kålrotslåda…. :emo-thumb

Tasmanien sa du…. Det låter spännande. Hur länge blir du borta??

trevlig fortsättning tjejen!!….

Grattis till ny lott…vann jag med i helgen..fast på Triss :D :D :nerd:

Karro: Mjo, alla vinster är ju bra, men det är ju en viss skillnad på en bil och en ny lott :whistle: Dessutom ser jag inte Sveriges 4:an här hemma i Åbo, så jag kan inte ens spela på min nya lott :( :D

Sara: Jo, helgen har definitivt varit till belåtenhet… rapport följer snart ;) Och visst ska det helt kul att åka till Tasmanien, men är en massa grejs att fixa före det. Det är alltså en arbetsresa, skall och presentera en artikel på en konferens där och delta i en workshop. Kommer bli sex mycket intensiva dagar, men efter det skall jag vila upp mig fyra dar i Melbourne innan jag kommer hem igen :emo-thumb

Tess: En ny Triss-lott låter ändå bättre i mina öron än en Bingolott… har typ spelat uppesittarbingo med familjen nu i X antal år, med vinstsaldot 2 nya lotter och 100 kronor ;) :D

I’m back![/b]

Hej, hej alla glada. Nu är jag tillbaka hemma i Åbo efter en helt underbar julhelg uppe hos föräldrarna. Hade gärna haft några dagar ledigt till, men med tanke på min allmänhälsa och mina jeans är det nog bra att julfirandet ”bara” räckte i fem dagar. Har nog aldrig käkat så mycket choklad i mitt liv 😮 :p Men gott var det! På juldagsmorgonen var jag ute och lunkade med brorsan före frukost, och i går tog jag en morgonpromenad. Annars har helgen mest gått i festandets tecken… ;)

Jobb i dag igen som vanligt, och efter det tog jag en sväng via gymmet. Körde axlar och biceps före jag slappnade av i solariet.

Sittande press bakom nacke i Smith
    12 @ stången
    8 @ 10 kg + stången
    8 @ 15 kg + stången
    6,5 @ 17,5 kg + stången PB
    8 @ 10 kg + stången

Sittande hantelpress
    8 @ 11 kg
    2×8 @ 13,5 kg

Stående sidolyft
    10 @ 5 kg
    8,7 @ 7 kg
    8 @ 6 kg
    8 @ 6 kg + 4 @ 5 kg + 4 @ 4 kg + 4 @ 3 kg
    15 @ 4 kg :(

Sidolyft på sned bänk (baksida axlar)
    10 @ 3 kg
    8 @ 4 kg
    8 @ 5 kg

Framåtlutat sidolyft (baksida axlar)
    3×8 @ 4 kg

Sittande bicepscurl på lutande bänk (45 grader)
    8 @ 7 kg
    6,4 @ 9 kg PB
    8 @ 8 kg

Stående alternerande hantelcurl
    8 @ 11 kg (allt annat än strikt :p)
    8 @ 10 kg
    6 @ 10 kg + 3 @ 9 kg + 3 @ 8 kg + 3 @ 7 kg

Kändes som en bra comeback… Nu är det hårdkörning i två veckor som gäller. Efter det tar jag en två veckors paus under resan, för att sedan komma igen med fullt ös igen 8) Nästa års mål, förväntningar och planer skall fås klara den här veckan. I’ll keep you posted :nerd-tb:

Kristian wrote:
    fast du borde ha mer energi efter all mat(l

Kär hårt nu Linda….blir det nått Stockholm i sommar? :D :D

Lite julhumor, få inte glömma att träna skratt musklerna:D

Tess:Yes mam, ska köra så hårt jag bara kan :devil: Och visst blir det Stholm i sommar… så om vi inte ses tidigare, kommer jag iaf stå och gapa vid löpspåret den 3:e juni :emo-thumb

Fever: :D Sambon ligger sjuk i soffan, men tom han blev uppmuntrad av bilden. Skrattmusklerna måste vårdas… håller med. Men nu tror jag inte det blir tortillas hemma på ett tag ;) :p

Har världens träningsvärk i axlarna och biccarna i dag. Skönt! Skulle egentligen ha kört ben i dag, men eftersom jag fick hem en sjuk sambo bestämde jag mig för att ta på mig sjuksköterskehatten och ta hand om honom i stället. Blev en del cardio i stället… en morgonpromenad innan min rykande gröttallrik och sedan en kort kvällslunk. Härligt ;)

Som vanligt den här tiden på kvällen håller jag på att planera vårens dietschema… Hoppas ni alla har en massa kommentarer att komma med sen då det är klart :happy:

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 775 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.