Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Linda på G
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 december, 2005 at 22:47 #953082Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Som vanligt den här tiden på kvällen håller jag på att planera vårens dietschema… Hoppas ni alla har en massa kommentarer att komma med sen då det är klart :happy:
Va spännande :happy:
Jag älskar kostprogram upp med planerna nu. Nyfiken
(…är jag galen eller är det bara som det verkar )
[img=http://img275.imageshack.us/img275/7302/matschema9xi.jpg]
29 december, 2005 at 20:37 #953083Anonym anvandareMemberLiMi: Jod
30 december, 2005 at 08:33 #953084Anonym anvandareMemberLinda G wrote:LiMi: Jodå, det kommer… Bara lugn Jag kanske t.o.m. konsulterar dig via pm först och allt, vem vetI kväll blev det ett kort benpass följt av en härlig återförening med combaten Missade ju gårdagens benpass, så fick ta igen det i dag i stället. Gick helt bra att köra combaten efteråt, energin var på topp. Tog en prottedrink före passet och en hel del kolisar direkt efter combaten.
Knäböj
15 @ 20 kg
8 @ 60 kg
2×8 @ 80 kg
8 @ 70 kg
12 @ 60 kg Mina lår grät…Sittande legcurl + leg extension (i superset)
10 @ 25 kg + 10 @ 30 kg
8 @ 35 kg + 10 @ 40 kg
8 @ 40 kg + 8 @ 50 kg
6 @ 40 kg + 6 @ 50 kgSen var det dags att sticka in i aerobicssalen och börja kicka. Me löööv it :emo-thumb
Asså jag tycker du kör ben varje gång jag kommer in här…eller så är jag yr ………Gott nytt år vännen!
Kram Tess
30 december, 2005 at 09:21 #953085Anonym anvandareMemberTess wrote:Asså jag tycker du kör ben varje gång jag kommer in här…eller så är jag yr ………Gott nytt år vännen!Kram Tess
Tror nog det är du som är yr… har inte kört ben på över en vecka. Gott nytt år till dig också – en massa nya mål att se fram emot och kämpa för – både för dig och mig :emo-thumb
:friends:
30 december, 2005 at 19:57 #953086Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Tror nog det är du som är yr… har inte kört ben på över en vecka. Gott nytt år till dig också – en massa nya mål att se fram emot och kämpa för – både för dig och mig :emo-thumb:friends:
Tror jag me 😮
Gott nytt år vännen!!….hoppas vi ses till våren :worship: :bb3:
30 december, 2005 at 22:27 #953087Anonym anvandareMember:fun: Gott Nytt År Linda[/b] :fun:
Lycka till med alla dina planer och mål :bb2: 2006 kommer bli kanon :emo-thumb
[img=http://img522.imageshack.us/img522/5976/linda13uu.jpg]
31 december, 2005 at 16:22 #953088Anonym anvandareMemberTack det samma tjejer! År 2006 kommer att bli helt suveränt – bara att bestämma sig för det så kan det inte bli annat :friends:
Håller på att fixa käk nu, och efter det skall vi iväg på fest till ett par kompisar. Vi ska vara 13 pers i en liten tvåa *screwy* Men finns det hjärterum så finns det stjärterum… antar jag
En kort rapport av årets sista gympass: Bröst, rygg och triceps. Hade tänkt köra rygg och vader i morgon, men då jag fick veta att gymmet är stängt i morn *grimaserar argt* fick det bli ett mixpass i dag.
Bänk
12 @ 20 kg
6 @ 40 kg
2,1 @ 47,5 kg 👿
6,4 @ 45 kg
8,4 @ 40 kgJ*vla skit! Tror det är nåt strul med min teknik… precis som förra veckan fick jag jätteont i musklerna mellan halsen och bröstet. Känns som om jag spänner axlarna alltför mycket, kör upp dem mot öronen, vilket gör att jag spänner just de där mellanmusklerna. Inte bra. Testade att verkligen fokusera på att slappna av där, men gick inget vidare. Kanske ligger för långt fram på bänken? Jaaa… vem vet. Bänkinspirationen är hur som helst rätt låg just nu… Men den kommer tillbaks! Allt har sin tid… och efter Tasmanien-resan ska minsann bänken få se på andra bullar :devil:
Sneda hantelpressar
8 @ 13,5 kg
6,3 @ 18,5 kg PB 6 reps
8 @ 16 kg
12 @ 11 kgChins (assisterade)
6 @ 10 kg
2 x ½ fritt!! (Synd att det inte blir en hel… )
2×4 @ 5 kgDe fria gick ändå bättre än förra veckan, så jag tror inte en helt egenhändigt avklarad chin är alltför långt borta :emo-thumb
Pullups (assisterade)
3×4 @ 5 kgStående skivstångsrodd
12 @ 20 kg
10 @ 30 kg
8 @ 40 kg
8 @ 30 kgFortsätter på ”krossa knäckebrödet”-linjen.
Franskpress
12 @ 10 kg
10,8 @ 20 kg
12 @ 15 kgEnergin var inte på topp, så det blev väl ett helt OK pass med tanke på det.
Från mig lilla till er alla…
Gott Nytt År!
31 december, 2005 at 17:09 #953089Anonym anvandareMemberLinda G wrote:J*vla skit! Tror det är nåt strul med min teknik… precis som förra veckan fick jag jätteont i musklerna mellan halsen och bröstet. Känns som om jag spänner axlarna alltför mycket, kör upp dem mot öronen, vilket gör att jag spänner just de där mellanmusklerna. Inte bra. Testade att verkligen fokusera på att slappna av där, men gick inget vidare. Kanske ligger för långt fram på bänken? Jaaa… vem vet. Bänkinspirationen är hur som helst rätt låg just nu… Men den kommer tillbaks! Allt har sin tid… och efter Tasmanien-resan ska minsann bänken få se på andra bullar :devil:Detta har hänt mig med. Tyvärr tar det ett tag innan det läker 👿 Vad det är som händer just där mellan hals och bröst vet jag ej :what: Hoppa över pressövningar för bröst till efter resan tycker jag så att det får en chans att läka :friends: Må väl och ha en trevlig kväll :fun:
1 januari, 2006 at 16:48 #953090Anonym anvandareMemberupp med biccebilden från kolo som avtar!! ascoool :up:
1 januari, 2006 at 16:52 #953091Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Detta har hänt mig med. Tyvärr tar det ett tag innan det läker 👿 Vad det är som händer just där mellan hals och bröst vet jag ej :what: Hoppa över pressövningar för bröst till efter resan tycker jag så att det får en chans att läka :friends: Må väl och ha en trevlig kväll :fun:Aj då, låter inget vidare. Skall nog följa ditt råd och köra alternativa bröstpass nu tills jag kommer hem igen. Blir det inte bättre då får jag väl ta mig en funderare igen. Kanske köra på riktigt låga vikter ett tag eller nåt…
Skönt att höra att nån annan har haft samma problem. Tack för att du berättade :friends:
1 januari, 2006 at 16:53 #953092Anonym anvandareMemberTess wrote:upp med biccebilden från kolo som avtar!! ascoool :up:Haha, du är allt bra snabb du Tänkte nog lite på att kanske göra det… Får se. Gillar den jag har också, men vore nog helt bra med lite förnyelse så här inpå det nya året.
1 januari, 2006 at 18:03 #953093Anonym anvandareMemberGott nytt år Linda!!
Kram!
1 januari, 2006 at 18:41 #953094Anonym anvandareMemberTack det samma Lina :friends:
1 januari, 2006 at 18:45 #953095Anonym anvandareMemberM
1 januari, 2006 at 18:51 #953096Anonym anvandareMemberHej Linda,
Vilka bra m
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.