Linda på G

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 775 total)
  • Author

Har blivit massa gott nu under jul- och ny

LiMi: Oj, h

Håller med LiMi, bra mål :up:

Intressant med cyklingen av kolhydrater. Ska bli spännande att se hur det går!!

Ha en skön kväll :)

Tess wrote:
    upp med biccebilden från kolo som avtar!! ascoool :D :up:

Antar att du följt Tess uppmaning….. :) Håller med, ascool bild :up:

Snygg Avatar Vännen! :emo-thumb

önskar dig en god fortsättning

Thanx Sara och Lottis! :worship:

Somnade först vid halv tre i natt ;) så jag försov mig nästan till jobbet. Urgh, hatar att ligga och vrida och vända mig inpå småtimmarna. Händer iofs rätt sällan, men ändå. Har hur som helst varit lite småseg hela dan, men glad i hågen gick jag iväg till gymmet i vanlig tid för att få combata lite. Bara för att få höra att det inte blev nån combat 👿 Hade visst provtimme för SATS Box i dag, och jag hade ju helt glömt att anmäla mig… Suck! Men, bestämde mig snabbt för att köra lite axlar i stället :emo-thumb

Sittande press bakom nacken (i Smith)
    8 @ stången
    8 @ 10 kg + + stången
    2×8 @ 15 kg + stången
    8 @ 17,5 kg + stången PB (antal reps, tror jag iaf)

Sittande hantelpress
    10 @ 11 kg
    8 @ 13,5 kg

Röd som en kräfta efter sista repen där :D

Sidolyft med hantlar
    10 @ 5 kg
    8 @ 6 kg
    2×8 @ 7 kg
    8 @ 6 kg + 4 @ 5 kg + 4 @ 4 kg + 4 @ 3 kg

Sittande framåtlutat hantellyft (baksida axlar)
    10 @ 6 kg
    10 @ 7 kg
    2×8 @ 9 kg

Och så en massa mage (allt är ju relativt, men det var iaf en hel del jämfört med min tidigare icke-befintliga magträning) efter det!

Nu har jag just fixat ett stort lass med ugnsrostade kålrötter och morötter. Mumma Helt perfekt att äta med mycket kött om dagarna :emo-thumb Men, tillbaka till TV-soffan. Vi sitter som klistrade framför den tredje säsongen av 24… lånade DVD-boxen i lördags, så nu kommer vi spendera alla kvällar framför dumburken.

Skitsnygg bild Linda :emo-thumb

I just ;) your avatar :p

Ni

Linda G wrote:
    Ni är bara för söta tjejer ;)

Har just varit och tagit blodprov och fått min andra Havrix-spruta. Urgh – var tvungen att vara oäten i 10-12 timmar före blodprovet. 12 timmar! Men nu har jag äntligen fått käka upp min medhavna frukost med Fazers Real, massa skinka och tomat

Egentligen skulle jag tränat axlar och biceps i dag, men eftersom axlarna redan är avklarade, funderade jag på att köra ben i kväll i stället. Och om inte armen blir helt öm och klen av vaccinet, blir det kanske lite bicce också :bb3:

Vad blev det nu för nått då??

12 timmar…jag hade dött :D

Tess: Det var inte lätt kan jag säga, men vad gör man. Är man kallad till hälsogranskning från jobbet, så är man :D Jag gick direkt till provtagningen hemifrån i rätt rask takt, så när sjuksystern stack in nålen började det bokstavligen pumpa ut blod 8) Har aldrig sett två provrör fyllas så snabbt :D Nästa torsdag blir det dags för den andra delen av granskningen… då ska jag tillbaks för att diskutera resultaten, göra en massa mätningar och gå igenom ett par blanketter jag måste fylla i innan. Omständigt, men riktigt bra ändå… går ju typ aldrig och kollar upp nåt om jag inte blir kallad :whistle:

Forumet var nere i går då jag skulle rapportera gårdagens benpass 👿 Men gör det nu ist. Blev bara ben då i går kväll, lät armarna vila efter allt blodsugande och vaccinerande. Hade tänkte köra nåt annat än böj för en gångs skull, vilket resulterade i… en massa böjar och raka marklyft :D Efter 45 minuter av de två var benen passligt möra för att stretcha, stoppa i sig godis, sticka hem, lägga sig i soffan och glo på 24 resten av kvällen :D

Knäböj
    15 @ 20 kg
    10 @ 60 kg
    3×8 @ 80 kg
    8 @ 70 kg
    2×10 @ 60 kg

Raka mark
    15 @ 20 kg
    10 @ 40 kg
    6,8,6 @ 60 kg
    12 @ 40 kg

Hall

Godis_monstret wrote:
    Hallå lilla mumin, längesen jag tittade in här men du ser ut att sköta dig ivanlig ordning. Så det blir inget smisk på rumpan i dag heller hihi..synd va? Har ni mycket snö nu? Min pappa bor ju på Korpo men glömt att fråga honom..kan tänka mig att det verkligen måste vara vackert på ön när snön tittat fram. Man ser spår efter alla tänkbara djur lo, mårdhundar, älg, räv, rådjur..mm..Faktiskt tänkt att åka och hälsa på min pappa rätt snart, var ett tag sedan jag var där.

Näää, va skoj! Äntligen fick jag veta hur du kan finska 8) Korpo är ju typ såå nära Åbo, så om du åker måste vi ju försöka träffas. Skulle vara SÅÅ kul ju :yahoo: Har massa snö här, och lovar spara en snöboll i frysen som jag kan kasta på dig :whistle:

S

Linda G wrote:
    Näää, va skoj! Äntligen fick jag veta hur du kan finska 8) Korpo är ju typ såå nära Åbo, så om du åker måste vi ju försöka träffas. Skulle vara SÅÅ kul ju :yahoo: Har massa snö här, och lovar spara en snöboll i frysen som jag kan kasta på dig :whistle:

Att jag inte tänkt på det förut..landar ju i Åbo daaaah…
    Måste erkänna att jag inte kan någon finska, men pappas fru kan däremot. Så jag kan få en del insider tips från henne :)

Ska absolut tänka på att komma och våldgästa dig nästa gång jag kommer iväg..när det nu blir.

Prutt prutt ;)

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 775 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.