Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Linda på G
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 januari, 2006 at 20:28 #953112Anonym anvandareMember
Hej hopp!!
Kör du mest själv eller tränar du med nån? Du verkar stark! :emo-thumb
5 januari, 2006 at 00:00 #953113Anonym anvandareMemberT
5 januari, 2006 at 14:44 #953114Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:Att jag inte tänkt på det förut..landar ju i Åbo daaaah…
Måste erkänna att jag inte kan någon finska, men pappas fru kan däremot. Så jag kan få en del insider tips från henneSka absolut tänka på att komma och våldgästa dig nästa gång jag kommer iväg..när det nu blir.
Våldsgästning a’la monsterstyle… Kan ju knappt vänta :happy: Bara att höra av dig då du är på väg, så börjar jag rulla ut röda mattan :worship:
5 januari, 2006 at 14:46 #953115Anonym anvandareMembersnusan wrote:Hej hopp!!Kör du mest själv eller tränar du med nån? Du verkar stark! :emo-thumb
Hej själv du Och tack för kommentaren… stark och stark, ja allt är ju relativt Men jämför man med hur svag jag var för ett par år sedan så är jag väl nog rätt stark nu :bb3:
Tränar ofta med min bättre hälft, dvs. min sambo , men nu har han varit krasslig ett tag så han tar det lugnt på den fronten. Dessutom jobbar han som programmerare, vilket gör att han ibland kan sitta 12-15 timmar på jobb, och då brukar det bli rätt lite tid över för träning 👿
5 januari, 2006 at 14:47 #953116Anonym anvandareMemberLina wrote:Tänkte ge dig ett annat nötfärs-tips som jag käkade en hel del av i höstas. Riktigt mumsigt
Gör en köttfärssås så som du vill ha den och häll i en burk sojabönor :emo-thumb Krydda ordentligt! Gott att äta precis som det är!!Och du, supernajs avatar!!!
Tack för tipset! Har bönor på min inköpslista, så vem vet vad sambon blir bjuden på ikväll
5 januari, 2006 at 14:52 #953117Anonym anvandareMemberHmm… det där med att cykla intaget. Det här är min fjärde låga dag, men jag höjde redan efter den första dagen intaget från 1700 till 1900. Kör fortsättningsvis med fördelningen 45/30/25 (p/k/f), men alltså på en högre totalnivå än vad som var tänkt från början. Dessutom kommer jag att ha två högdagar nu emellan, ist för bara en som jag hade planerat. Känner mig lite krasslig, och känner att jag måste äta mer för att bekämpa alla dumma bacilusker [img=http://cheesebuerger.de/images/midi/boese/a032.gif]Annars är orken och motivationen på topp – skulle SÅÅ gärna gå och combata ikväll, men låter bli för säkerhets skull. Hellre ett överhoppat pass än en vecka i sjuksängen :nerd-tb:
5 januari, 2006 at 16:32 #953118Anonym anvandareMemberEehh.. ja nu fick jag ju ett litet tips.. Det går ju att skriva plana eller sneda hantelpressar istället för att krångla in sig i konstiga beskrivningar om bänkens lutning eller annat konstigt.. 😮 Är nog inte många som hajar nåt i min journal!
Bra kört tjejen!! Du inspirerar mig till att köra hårt också!!!
5 januari, 2006 at 16:36 #953119Anonym anvandareMembersnusan wrote:Eehh.. ja nu fick jag ju ett litet tips.. Det g5 januari, 2006 at 18:03 #953120Anonym anvandareMemberHar upprepa du dig inte Duktigt *klappa på*
Krya på dig, jag vill ha 60 i bänk innan avresa
5 januari, 2006 at 18:16 #953121Anonym anvandareMembermela wrote:Har upprepa du dig inte Duktigt *klappa p5 januari, 2006 at 22:20 #953122Anonym anvandareMemberLauantai den 3 kesä är det dags för Stockholmi marathonii:D
Och då ses vi va:emo-thumb5 januari, 2006 at 22:41 #953123Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Lauantai den 3 kes5 januari, 2006 at 22:58 #953124Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Har just en plåt mycket onyttiga blåbärsmuffins i ugnen, och jag tror de kommer göra susen mot förkylningsmonstren :whistle: Så jo, jag kör en högdag idag. Har lovat mig själv att lyssna till kroppen, och såna löften måste man hålla :emo-thumbKyllä, muffini on hyvää vastaan vilustuminen!
5 januari, 2006 at 23:20 #953125Anonym anvandareMembersnusan wrote:Kyllä, muffini on hyvää vastaan vilustuminen!Nää, nu får ni väl ge er Tre här på forumet nu som häver ur sig finska lite nu som då Har du också nån släkting här i landet? Isf vet du väl om att man inte får överstiga gränsen utan att ta en tur via Åbo och hälsa på lilla moi :whistle:
6 januari, 2006 at 09:49 #953126Anonym anvandareMemberMin sambo är finne! Själv förstår jag inte mycket av språket.. än! *S* Men det blir väl till att lära sig!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.