Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Linda på G
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2006 at 11:57 #953127Anonym anvandareMembersnusan wrote:Min sambo6 januari, 2006 at 14:21 #953128Anonym anvandareMemberLinda G wrote::yahoo: Har du hittat nu med! Wiihaa, dubbeljournal för dig också kanske?
60 i bänk… [img=http://cheesebuerger.de/images/midi/froehlich/a050.gif]…på knappa en vecka…[img=http://cheesebuerger.de/images/midi/froehlich/a068.gif]…samtidigt som jag vilar i den…[img=http://cheesebuerger.de/images/midi/froehlich/a055.gif]Du är inte bara lite rolig du inte
:friends:
klenis
SKa nog starta en deffjournal här sedan8 januari, 2006 at 17:28 #953129Anonym anvandareMemberMela: Who are you calling Klenis? Dubbelklenis Kul med deffjournal, kommer vaka över den som en hök :nerd-tb:
—
Har vilat som en gris de senaste dagarna… och ätit som en också Hade föräldrarna på besök fredag-lördag, och shoppingrundan i går var väl inte det bästa för förkylningen. Men konstigt nog började jag känna mig bättre i går efter det Ännu lite snuvig och kraxig, men gjorde en kort återförening med gymmet i dag tillsammans med sambon och brorsan. Inga maffiga vikter, tog det lugnt som en filbunke… blev rygg och biceps.
Och så nåt som är sorgligt men sant – jag kommer inte hinna med nåt combatpass innan resan 👿 Argh, det innebär en paus på en månad totalt från combaten. Men, det lär inte vara smart att gå och svettas på ett pass redan imorn, och nästa pass är på torsdag då jag redan åkt iväg. Så nu måste jag hålla in aggressioner tills jag kommer tillbaks Ska försöka hinna med lite styrka i början av veckan, men kan bli lite tight i schemat för att hinna surfa speciellt mycket. Har MASSOR att göra än innan jag hoppar på planet.
Hur som helst – ha det bäst alla! Och så hörs vi då vi hörs :friends:
8 januari, 2006 at 17:33 #953130Anonym anvandareMemberär biffigare än dig lillen
men gött att du börjar bli bättre
shopping är den bästa medicinen :emo-thumb
kanske ska ta en runda imorn så jag blir frisk också?
lär ha varit du som smittat mig 👿9 januari, 2006 at 19:05 #953131Anonym anvandareMembermela wrote:9 januari, 2006 at 19:11 #953132Anonym anvandareMemberTänkte ju inte skriva mer innan jag åker nu, men man har ju fasen blivit beroende av den här sidan Så, skall väl ge en kort rapport av hälsan om inte annat. Tränade ju igår, lugnt och sansat, men borde nog ha låtit bli helt. Kände mig helt borta i går kväll, och somnade t.o.m. på bio Sånt gör jag bara inte…
Hade varit bäst om jag hade kunnat jobba hemma i dag, men hade tandläkartid på morgonen och då var det ju lika bra att gå till jobbet efter det. På tal om tandläkaren… helt perfekt att ligga där och få tänderna skrapade med världens irritationshosta, som gör att man måste hosta X antal gånger i minuten.
Så gott folk, det här är allt annat än en träningsjournal just nu. Men om inte förr så kommer Linda att vara på G onsdagen den 25.1… Då ni…
Och iofs sig… det är en liten tröst att tänka på att jag tränar musklerna i näsan, halsen och andra muskler av mer exotisk karaktär nu.Plus att det är perfekt greppträning att hålla på och snyta sig…
9 januari, 2006 at 19:37 #953133Anonym anvandareMemberÄr det på torsdag du åker?
Du får ha en riktigt skön resa och hoppas allt går bra!!Krya nu på dig och kom tillbaka med nya krafter :bb3: :emo-thumb
Kram kram
9 januari, 2006 at 20:18 #953134Anonym anvandareMemberKom hem med en 50cm biceps nu
9 januari, 2006 at 21:51 #953135Anonym anvandareMemberFår önska dig en superskön resa!!!
Hörs!9 januari, 2006 at 22:38 #953136Anonym anvandareMemberDu får ha en superskön resa med mycket :fun:
O krya på dig..:fever:10 januari, 2006 at 08:18 #953137Anonym anvandareMemberha d superbra gumman!! :friends:
10 januari, 2006 at 16:16 #953138Anonym anvandareMemberHei!
Mit14 januari, 2006 at 09:18 #953139Anonym anvandareMemberLäste just en bra artikel under Kost och Näringslära som heter Äta Mer – Väga Mindre :up: Mycket bra skriven. Läs den :emo-thumb
Kram Linda
16 januari, 2006 at 03:03 #953140Anonym anvandareMemberHej alla! Och halsningar fran Tasmanien.
Vad kul att se att jag fatt inlagg fast jag ar borta… Svarar er alla sen da jag ar hemma igen.
Forsta gangen vid en dator med internetuppkoppling nu, och kunde ju inte halla mig borta harifran Vi har lunchpaus just nu, sa jag sitter och avnjuter ett par smorgasar och en massa frukt… ahm, inte direkt proteinrika luncher pa det har stallet Men det ar gott iaf, och det ar huvudsaken. Energifordelningen ar ratt hog pa kolhydrater just nu :whistle: Skall inforskaffa lite bars till resten av veckan sa att jag klarar mig. Drack en ”breakfast drink” i morse… Superbt god. 20 g protein och low carb – nat att kopa hem kanske? Haha, ni skulle bara vaga kalla mig konstig eller freaky… Fast iofs har en man jag borjat umgas med har redan borjat kalla mig ”the fitness freak” – for att jag har pulsklockan pa mig :happy: men det har jag ju alltid, betyder ju inte direkt att jag har pa bandet ocksa. Svart att skriva har forresten – tangentbordet ar sa annorlunda an hemma.
Hotellet ar fint, och riktigt trevligt. Fast hotellgymmet ar ingen hojdare direkt… var och testade ”all in one”-maskinen i morse’ men den har nog inte anvants speciellt flitigt… rostig som bara den Sa, jag tror att mitt gymmande far vanta tills jag kommer hem – nojer mig med mina morgonjoggar tills dess. I morse joggade jag langs med kajen… sa otroligt vackert. Det gar faktiskt inte att beskriva.
Folk ar helt otroligt trevliga har. Kanns som om man kant halften av dem hur lange som helst redan. Har jobbat ratt intensivt pa workshopen i tva dagar med dem, men anda. Ett aldre par fran Melbourne som deltog i workshopen erbjod mig redan husrum for tiden jag kommer att vara dar. Fast jag har ju hotell redan, men i alla fall. Ingen i Finland skulle gora nat sant. Och just nu sitter en manlig phd student jag just traffade har och undrar om jag vill folja med upp till bergen har i Tasmanien med buss fore vi aker pa torsdag. Och om morgnarna sager alla man moter ”Good morning” och alla servicetyper i affarer, receptioner etc. fragar alltid hur man mar innan de borjar ta betalt eller nat.
Har inte behovt betala for nagot an – workshopen bjod pa frukost, lunch, mellanmal och middag. I lordags var vi pa restaurang och at trerattersmiddag. Jag at nan spannande australiensisk fisk – god som attans Dessutom delade jag ett fat friterade blackfiskringar med en kollega fran Sverige. Inte direkt finsk husmanskost inte I gar kvall hade vi en akta barbeque-fest. Stor grill, massa kott, gronsaker, roror, australiensiska viner, ostkaka, pavlova (jattegod australiensisk dessert) och jattetrevligt sallskap forstas.
Fotar massor, men det hela gor sig forstas inte helt bra pa bild. Blev kar i Tasmanien och Hobart genast vi landade – sa lugnt, mysigt och hemtrevligt – iaf jamfort med stressen och bradskan som verkade rada pa flygfaltet i Melbourne. Landskapet har ar otroligt, backigt som bara den. Rekommenderas starkt!
Trivs som fisken i vattnet har, och hoppas ni har det bra ni med. Kan inte direkt pasta att jag langtar efter vardagen och allt den innebar… :whistle: Men efter ett par veckor har tror jag det kommer kannas skont att komma in i sina vanliga rutiner igen!
Och Tess – om du laser det har – jag hinner inte ga in i din trad – men du ska veta att jag tanker pa dig och fystestet.
Kramisar till alla!
Linda – the Tasmanian devil
16 januari, 2006 at 08:46 #953141Anonym anvandareMemberOch Tess – om du laser det har – jag hinner inte ga in i din trad – men du ska veta att jag tanker pa dig och fystestet.
Du är bara för härlig tjejen…Tack
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.