Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Linda på G
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 februari, 2006 at 20:53 #953232Anonym anvandareMember
Ajajaj, utfall….
Stackars dig Linda. Beklagar din träningsvärk i förskott, åtminstone får jag det. Brukar inte kunna sätta mig utan handtag….15 februari, 2006 at 20:53 #953233Anonym anvandareMemberyo go girl:P
16 februari, 2006 at 10:27 #953234Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Nää, vad kul! Jag bor ju också i Åbo. När flyttade du härifrån? Bara att hojta till om du är på väg hit någon gång, så kanske vi kan ses över en kopp kaffe eller ett träningspass :emo-thumbVilket gym tränar du på?
16 februari, 2006 at 16:41 #953235Anonym anvandareMemberKör du även knäböj fritt?
16 februari, 2006 at 18:50 #953236Anonym anvandareMemberLalla och Milia: Mmm… det känns i dag skall jag säga er. Mina skinkor är inte vänligt sinnade, men det gör inget. Känns ju att man gjort nåt
Silvia: Kollade in din hemsida, och såg att du studerat franska vid akademin. Världen är allt bra liten… jag blev klar med min magistersexamen sommaren 2003, och nu är jag kvar som forskare där. Tränar på SATS.
Isabella: Jo, jag kör allt fritt.
—
Aaah, i kväll var det dags för den ultimata kombinationen – Pilates och Combat. Pilatesen blir tyngre och tyngre för varje gång, så jag antar att jag börjar komma in i tekniken allt mer :emo-thumb
I just love my life! Allt känns så på topp just nu :kicking:
16 februari, 2006 at 19:55 #953237Anonym anvandareMembercooolt!:emo-thumb
Jag har lite svårt att gå ner djupt med stång så jag håller mig till smith men funderar på att börja köra utfall fritt i alla fall.
16 februari, 2006 at 19:56 #953238Anonym anvandareMemberVi har alltså pluggat på ÅA samtidigt! Vad pluggade du? SATS fanns inte då jag bodde där, vad hette stället innan? Du har möjligtvis inte gått på något av mina pass? M&M, Jumppala, Caribia? Jag livnärde mig i princip på att köra pass då…
16 februari, 2006 at 20:02 #953239Anonym anvandareMemberisabella wrote:cooolt!:emo-thumbJag har lite svårt att gå ner djupt med stång så jag håller mig till smith men funderar på att börja köra utfall fritt i alla fall.
Jag körde också utfall i Smith först, även fast jag körde böjarna fritt. Böjarna kräver liksom inte lika mycket balans som utfallen Men, jag tycker ändå du definitivt skall testa att köra utfallen fritt – det är bara att börja med låga vikter, öva in tekniken och ösa på mer vikter allt eftersom.
Lycka till! Och berätta gärna hur det går.
16 februari, 2006 at 20:06 #953240Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Vi har alltså pluggat på ÅA samtidigt! Vad pluggade du? SATS fanns inte då jag bodde där, vad hette stället innan? Du har möjligtvis inte gått på något av mina pass? M&M, Jumppala, Caribia? Jag livnärde mig i princip på att köra pass då…Jag pluggade informationsbehandling, datanörd som man är Jag har tränat på det här gymmet i knappa tre år, och då jag började hette det Wellness Trivium – ligger rätt nära Datacity där jag jobbar. Wellness-kedjan blev uppköpt av SATS just då jag började där.
Men ja, jag tränade en del på M&M tidigare, då det ännu fanns på Eriksgatan… Främst styrka, men körde nog en del pass också, iaf step, och kanske nåt annat också – minnet sviker. Oberoende kan det gott vara att jag gått på nåt av dina pass också
16 februari, 2006 at 20:26 #953241Anonym anvandareMemberHar varit på det gymet någon gång bara. SATS har verkligen växt…
Du borde nog komma ihåg mig ifall du gått på något av mina pass, (hade dock inga step-pass) jag höll ju dem på engelska och eftersom finnarna sätter egna finska namn på steg istället för att ha kvar den engelska benämningen så sa jag namnen på stegen på finska!!! Så här kunde det kunde låta:
ASKEL POLVI, VASEN, KANTA PEPPU… :p
Med andra ord så måste jag ha låtit ganska pinsam på mina pass men det bjuder jag på
Bör tilläggas att jag inte talade finska för övrigt, men förstår en hel del. Jag umgicks mest med finlandssvenskar och när jag väl försökte säga något på finska så blev det aldrig rätt, man måste ju böja vartenda damn ord!:evil:
Ja, världen är liten…
17 februari, 2006 at 05:57 #953242Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Jag körde också utfall i Smith först, även fast jag körde böjarna fritt. Böjarna kräver liksom inte lika mycket balans som utfallen Men, jag tycker ändå du definitivt skall testa att köra utfallen fritt – det är bara att börja med låga vikter, öva in tekniken och ösa på mer vikter allt eftersom.Lycka till! Och berätta gärna hur det går.
Nu när mitt knä börjar bli bättre så måste jag ta det lugnt och då såg jag min chans till att testa fritt då jag ändå inte kan köra tugnt. Så jaga passar på att öva mig på fritt. Självklart ska berätta hur det går:D
17 februari, 2006 at 19:41 #953243Anonym anvandareMemberSilvia: Ja du, världen är verkligen allt bra liten. Men nu då jag tänkt mer på saken tror jag inte att jag haft dig i nåt pass, för jag gick nog bara på Step-passen. Minns att hon vi oftast hade ofta låg ute på taket och solade Hon klättrade ut genom fönstret från gymdelen, och så låg hon där i all sköns ro
De finska stegnamnen är verkligen skrattretande ibland. Och jag fattar helt att du inte lärde dig finska på de få åren du bodde här – det är verkligen inte helt lätt att få koll på alla ändelser :nerd:
Hör av dig om du kommer på återbesök nån gång som sagt – jag kan ju alltid bjuda dig på ett SATS-pass
Isabella: Fint! Ta det försiktigt bara.
17 februari, 2006 at 19:56 #953244Anonym anvandareMemberBlev ett högeffektivt pass i dag. Kom till gymmet 45 minuter innan de skulle stänga, så det var fullt ös från första sekund för att hinna med allt. Gjorde ett kärt återseende med bänken efter några månaders paus.
Bänk
10 @ 20 kg
8 @ 30 kg
6 @ 40 kg
2×5 @ 45 kg
6 @ 40 kgKändes riktigt kul, och framför allt – inget ont!!! Ska köra på 45 kg några veckor ännu, innan jag ger mig på att öka igen.
Sned bänk i Smith
10 @ 17,5 kg (Tack Lisa för stånginfon :worship: )
8 @ 27,5 kg
8 @ 32,5 kg
6 @ 37,5 kg
2 @ 42,5 kg PB
6 @ 37,5 kgCrossover cable
8 @ 5 kg
8 @ 6,25 kg
2×8 @ 7,5 kgPushdowns
2×10 @ 20 kg
2×8 @ 25 kg
10 @ 20 kg
8 @ 20 kg + 6 @ 15 kg + 6 @ 10 kgPhui, med en minut kvar till stängningsdags, sprang jag till omklädningsrummet, kastade mig över mina grejer och stack iväg. Måste komma ihåg att stretcha lite hemma nu då… as if that would happen
Och så till dieten… Vikten har varierat massor de senaste dagarna, månatlig kvinnogrej ni vet. Men, som jag redan skrev i början kommer jag inte hålla den som den ultimata riktlinjen, eftersom den kan ändra från dag till dag beroende på en massa olika orsaker. Fast det kan ju ändå vara kul att följa upp lite iaf. För två veckor sedan låg vikten på 55,5 och i dag visade vågen 54,8. Liten minskning iaf. Måtten var ännu i stort sätt oförändrade, förutom på magen, som visade en minskning på 1,5 cm Accumeasuren ligger på 14 mm, men då har jag bara mätt på ett ställe – då jag har tid skall jag sätta mig in i trepunktsmätningen.
Ska fundera på att ev. lägga i en ny växel fr.o.m. måndag… Men nu skall jag inte surfa mer i kväll. Sambon åker bort i morn, så nu skall jag ägna honom lite extra tid. Ha det gött alla, återkommer!
17 februari, 2006 at 20:00 #953245Anonym anvandareMemberDet låter bra det där!:emo-thumb Viktnedgång samt minskat midjemått trots ”tjejgrejjer”. Grymt! You go girl!
18 februari, 2006 at 09:04 #953246Anonym anvandareMemberShit, du hinner verkligen med många set på så kort tid!! Bra jobb, inge slötid där inte! :bb:
Hoppas du inte får ont av bänken nu! Alltid illa m skador!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.