Linda på G

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 775 total)
  • Author

Ser ut att gå bra här tjejen…..keeup up the good work :emo-thumb

Kram Tess

frida wrote:
    Åh vad kul med kort! Verkligen! :p

Gör du så att du fotar varje månad? Struntar du i vikt/mått?

Inte funderat på att hanka Aroha inför nästa år?
    Jag känner ofta att jag vill och behöver ha ngt mål att sträva emot – upplever du med det?
    ….nu har du ju klarat bänkpressen med! GRATTIS!! :up:

GÖR’T!!! :bb2: :D

Bilderna ser bra ut tjejen!
    Du är duktig på att flexa ryggen tycker jag – du behöver ju inte ta dörrposten till hjälp som vissa andra… 😮

Keep up the good work – och en tävlingspartner skulle jag inte tacka nej till… :emo-thumb

Aroha wrote:
    Bilderna ser bra ut tjejen!
    Du är duktig på att flexa ryggen tycker jag – du behöver ju inte ta dörrposten till hjälp som vissa andra… 😮

Keep up the good work – och en tävlingspartner skulle jag inte tacka nej till… :emo-thumb

– Jag hänger på er i så fall ! :bb3:

frida wrote:
    – Jag hänger på er i så fall ! :bb3:

:D COOL!

Ja ni tjejer – om ni inte slutar får ni mig snart övertalad… Haha, lättpåverkad som man är :p Nää, men seriöst, skulle vara urkul att testa att köra med er fast jag inte ska tävla i vår… hade ändå tänkt testa en lite provdeff i vår, för att se om jag s.a.s. ”have what it takes” för att klara en sån… Kan säkert vara bra att pröva på ifall jag skulle få för mig att köra en verklig tävlingsdiet någon gång.

Sååå – jag är nästan[/b] med! :emo-thumb

Men funderar aktivt på saken, och det lutar mot att jag är med! :bb3:[/b]:p

Var lite poetisk i dag på lunchen och skrev ihop en ny vers till Police ”Every breath you take”… :D

Every step I take
    Every move I make
    Every single way
    that I move my legs
    My butt hurts – that’s true!

Den beskriver mitt tillstånd just nu. Fasen, sån här träningsvärk i skinkorna har jag inte haft sen jag testade utfall första gången – och det är lääääänge sen 8)

Linda G wrote:
    Var lite poetisk i dag på lunchen och skrev ihop en ny vers till Police ”Every breath you take”… :D

Every step I take
    Every move I make
    Every single way
    that I move my legs
    My butt hurts – that’s true!

Den beskriver mitt tillstånd just nu. Fasen, sån här träningsvärk i skinkorna har jag inte haft sen jag testade utfall första gången – och det är lääääänge sen 8)

Haha :D
    Du är för go tjejen!!
    Bra att du kör hårt :emo-thumb

Kram på dej!

Tack Lina :D Jodå, man måste ju ta i så det känns! Kram tillbaks du…

Blir att köra styrka fyra radar i sträck nu då jag åker upp till föräldrarna i helgen… dvs. inget gym då inte. I dag hade det egentligen varit rygg och vader, men tänkte låta mina stackars ben vila upp sig tills i morn, så det blev mina älskade axlar och triceps i stället.

Stående rodd (drag till hakan)
    8 @ 20 kg
    2×4 @ 30 kg
    8 @ 25 kg

Militärpress i Smith
    8 @ stången
    2×8 @ 20 kg + stången
    6 @ 25 kg + stången
    3 @ 30 kg + stången
    Tänkte inte ens köra nåt med 30 på här, utan öva upp lite på de lägre vikterna. Men… kunde inte hålla mig :D

Stående hantellyft åt sidan
    2×8 @ 6 kg
    2×8 @ 7 kg

Sittande hantellyft (baksida axlar)
    8 @ 7 kg
    8 @ 8 kg
    7 @ 9 kg

Framåtlutat stående hantellyft (baksida axlar)
    8 @ 3 kg
    2×8 @ 4 kg

Franskpress
    8 @ 10 kg
    2×8 @ 20 kg
    5 @ 25 kg

Pushdowns
    8 @ 20 kg
    8 @ 25 kg
    2 @ 27,5 kg Pluttigt värre :)

Och så avslutade jag med 20 min gång på löpbandet. Och nu bär det iväg och shoppa bebiskläder *chock* En kompis har fått en liten kille, och nu ska tant Linda handla lite miniatyrmänniskekläder :D

Hej Linda,

Såg att du hade tittat in hos mig på träningsjournaler. Tack för peppningen!

Mvh,
    LiMi :bb3:

S

Finland…hmm vad finns d

LiMi wrote:
    Hej Linda,

Såg att du hade tittat in hos mig på träningsjournaler. Tack för peppningen!

Mvh,
    LiMi :bb3:

Ju fler tjejer, desto bättre :D

Aroha wrote:
    Så har du suttit och lusläst hur mycket broccoli jag äter per dag hela dagen idag då? :D

:D Nää, inte riktigt. Har inte hunnit än 👿 Men ska ta med filen upp till föräldrarna i helgen… Men inte för att vi skall kunna och sitta diskutera scheman gemensamt över köksbordet, mer så att jag kan kolla igenom dem då de redan gått och lagt sig :D

Det jag däremot gjorde typ hela dagen i går var att jag satt och småmyste för mig själv… haha, kollegorna måste ju ha trott jag var hög eller nåt :D Vill verkligen satsa på detta nu. Kommer bli skittufft, men kul :emo-thumb

FEVER wrote:
    Finland…hmm vad finns där och göra, så jag kan hälsa på dig
    De är dåliga på att springa (kommer ju till Stockholm marathon).
    Har bara varit på flygplatsen (huvudstaden), men sedan har det varit dåligt med resor dit:o

Vi finnar är inte alls dåliga på att springa 👿 Nånsin hört om Paavo Nurmi? :p
    Men fy på dig, om du inte sett annat än Hfors-Vanda flygfält, är det definitivt dags för dig att göra ett besök i landet [img=http://cheesebuerger.de/images/midi/boese/a062.gif]Åbo är förstås den bästa staden , så det lönar sig definitivt att komma hit då. Här finns MASSOR med kul grejer att göra… Du skulle säkert älska att leka i Muminlandet, ligga i bubbelpoolen i Caribia spa, leta spöken i Åbo slott, käka äkta finsk husmanskost på en av båtarna i Aura å…

Och så har vi ju faktiskt maraton här också (vanligen i juli), uppkallat efter Paavo Nurmi själv ([http://www.paavonurmisports.com/en/PNmara/pnmara.htm Paavo-Nurmi maraton]) Har aldrig sprungit det själv (host, host, lär inte göra det heller) men samma arrangör ordnade loppet jag sprang i höstas också (Ruissalojuoksut). Och det går att springa 10 km och halvmara också, så jag kunde ställa upp som sympatilöpare

Om ni får för er att ta en liten tripp österut någon gång är ni hjärligt välkomna… skulle inte ha något emot att få ta del av en dos tränings- och livsglädje a’la the Fever-family 😮

Och du – synd att du inte är kvinna… annars hade du ju kunnat komma med på Jen Hendershotts [http://forum.body.se/showthread.php?t=457 PhatCamp-läger] i augusti…

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 775 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.