Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Linda på G
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 mars, 2006 at 12:18 #953322Anonym anvandareMember
Så, nu var det min tur då… Jag är sjuk. Tappade rösten efter doktorsmiddagen i lördags, men trodde det berodde på allt skrik och sånt. Vi är såna som sjunger för full hals genast någon drar fram gitarren, och i lördags var den framme i över 4 timmar… började gapa kl. 2 och slutade kl. 6 då vi sakta började masa oss iväg hemåt. Meeen, tydligen var det nog inte bara det, för i går hade jag lite feber och sååå ont i halsen. Kunde knappt svälja 👿 Känns lite bättre i dag, och har t.o.m. kunnat käka gröt och macka utan problem… men har fortfarande ont och kan knappt prata.
Så, nu har jag bestämt mig för att vila ett par dagar. Vi åker på badsemester i morgon (bäst för mig att jag är kry då) och kommer hem på fredag kväll. Då hoppas jag att jag är frisk igen så att jag kan köra vidare med mitt lilla sommarprojekt
Ha det bra alla!
14 mars, 2006 at 12:25 #953323Anonym anvandareMemberkrya på dig som vi andra
18 mars, 2006 at 21:52 #953324Anonym anvandareMemberTack Mikael, det är iaf skönt att veta att man inte är ensam.
Fortfarande halsont, men mycket bättre. Var och kollade upp läget hos arbetshälsovårdaren för att vara säker på att jag säkert kunde åka till spaet i onsdags. Fick skitäcklig hostmedicin att gurgla med, men jag överlevde. Vi hade det helt underbart – latade oss till 150 %, njöt av de heta bubbelpoolarna, de romerska bastuna… en massa porl och härliga vattenfall. Så synd att dagarna tog slut så snabbt bara.
Träning och ”bra” kost har varit såååå långt borta ur tankarna, och jag känner mig faktiskt lite skum Men, ser fram emot att komma tillbaks – men räknar med att ha gått upp en del, så det kommer nog bli att starta från ruta ett igen, vad gäller fettskalande. Men blir man sjuk, så blir man.
Kastar med några nya pics också – de togs förra helgen uppe hos föräldrarna, därav den dåliga belysningen. Ge gärna feedback så gott ni kan ändå!
19 mars, 2006 at 09:36 #953325Anonym anvandareMemberOj oj Linda, har följt din journal här lite då och då…man ser en grym skillnad på bilderna sen tidigare, ser riktigt bra ut…..snygga armar och bra axlar.
Keep going girl:up:
19 mars, 2006 at 09:38 #953326Anonym anvandareMemberDet såg riktigt bra ut det där!!
Inte tusan behöver du deffa! I mina ögon ser det där väldigt bra, ut, du ser grymt vältränad ut, men ändå sund, vilket är lika viktigt.
Satt just och funderade hur det gick för dig, eftersom du inte skrivit i din journal på ett tag, men nu förstår jag, tråkigt med förkylningen…
:friends:19 mars, 2006 at 17:11 #953327Anonym anvandareMemberTACK för kommentarerna! Har varit ute och gått min första promenad på en vecka i dag, och hoppas kunna köra igång med styrketräningen så småningom också. Skall bli så kul!
Warrior: Jo, jag har också varit sjuk mer än tillräckligt nu under 2006, så nu får det verkligen börja räcka. Bra att du har läget under kontroll på ministerienivå, hoppas bara du pratat med dem på den finländska sidan också Bilderna blev totalskumma iom med hästsvansen som skuggade av sig på ryggen. Blev inga benfoton den här gången, de ser fortfarande lika ut som tidigare…
Malin: Oj, ännu ett nytt ansikte, vad kul! Och stort tack för dina synpunkter – känns kul att få höra lite positivt om axlarna… det är de som sackat efter allra mest och därför piskats mest de senaste månaderna. Man kan ju alltid hoppas att allt slit gett resultat
Milia: Jag mister fettet först på armarna och överkroppen, så låt inte skenet bedra… Magen och benen kommer nog göra sig mycket bättre efter en deff. Tro mig
19 mars, 2006 at 18:16 #953328Anonym anvandareMemberlåter som du har samma kroppstyp som mig…
19 mars, 2006 at 18:51 #953329Anonym anvandareMemberLinda: bra förbättring och rygg/baksida axel ser t.om riktigt bra ut trots ljuset, så du är definitivt på rätt väg tjejen, keep it up då det ser ut att gå riktigt bra.
warrior: låter bra det där, börjar bli lite less på dom där rackarns oinbjudna förkylningsvirusena, ska be dom boka ett möte med din minister kille nästa gång dom kommer.
19 mars, 2006 at 19:56 #953330Anonym anvandareMemberHallå där, nu höll jag på o missa bilder…:p
Den midjan blir inte o leka med när deffen é klar! Trapzen såg riktigt bra ut också.
Du ser helt klart sund och vältränad ut, deffa gärna om du verkligen vill. Annars skulle jag rekomendera dig o vara nöjd (jovisst, sen när blev man det…) eller bygga vidare:emo-thumb19 mars, 2006 at 20:19 #953331Anonym anvandareMemberbilderna ser bra ut!!
bra vidd på ryggen o bra bicce där19 mars, 2006 at 21:29 #953332Anonym anvandareMemberCoola bilder!! Måste hålla med om att jag också tycker att du förbättrats markant på sistone, det har hänt grejer! Kul!
Och jag gillar armbilden, bra biceps! :up:
20 mars, 2006 at 21:18 #953333Anonym anvandareMemberTuuuusen tack alla! Blev ju nästan chockad då jag läste era kommentarer… Känner mig definitivt inte i form nu efter förra veckans träning (noll) och kost (allt annat än dietmat), så det gjorde bra för egot att få positiv kritik
Börjar iaf bli kryare nu igen, men är inte helt frisk än. Har inte vanligt halsont längre, utan nu gör det i stället ont i gommen då jag pratar, blåser och sväljer Vete fasen vad det kan bero på… Har iaf gjort en liiiiten träningscomeback i dag med promenad till jobbet och sedan lite crosstrainer på gymmet medan sambon drog igenom ett snabbt armpass. Jag vill också köra styrka. I morgon. Kanske. Om gommen slutar strula.
21 mars, 2006 at 07:34 #953334Anonym anvandareMemberKanonbra jobbat tjejen!:yahoo:
Härlig V-form måste jag verkligen säga!
Bilderna såg riktigt bra ut, trots belysningen!
Tummen upp! :up:Se bara till att inte träna ihjäl dig nu såhär inpå
förkylningen! Nå hur som helst: Riktigt bra jobbat!:nod
21 mars, 2006 at 17:20 #953335Anonym anvandareMemberÅååh, man tackar Katti. Och nej, jag lovar, skall definitivt inte träna ihjäl mig… isf skulle det ju bli ännu mindre träning än vad det blev förra veckan
Men, har faktiskt gjort en lugn och sansad styrkecomeback i dag :yahoo: (OK, vet inte om man fick använda den där smileyn, men nu är jag så glad och gör det ändå *nickar bestämt*) Blev ett kort biceps-axelpass, men tror inte ni är så intresserade av vilka vikter jag körde på. Sätter igång med träning a’la Bartoll först nästa vecka.
Jag hoppas att jag är tillbaka nu… har lärt mig att man aldrig skall vara alltför säker
22 mars, 2006 at 10:02 #953336Anonym anvandareMemberAs grymt att lyssna till kroppen, annars går det käpp rätt åt helvete!
Bra att du kör igång lite försiktigt …då kommer du snabbare igång igen, håller på dej tjej!!!!! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.