Linda på G

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 775 total)
  • Author
    Sashli wrote:
    :D Ser att du ligger i tjejen – SUPER !! :yahoo:
    Bara att fortsätta så komer styrkan att öka den med !!

Kommer hålla ögonen på dig med :wazzup:
    Nu kör du på !!

/ :kicking:

Wiihaaa – Krutis in da house? Härligt att se dig igen tjejen! Hoppas allt är väl med dig… Själv käkar jag på som en häst men har inte kommit upp riktigt i det du rekommenderade än… men jag är på väg :emo-thumb Reggar vad jag käkar den här veckan, så jag får lite koll på vad som saknas!

Och jo – du skulle bara våga låta bli att hålla koll på vad jag har för mig… kan ju få för mig att bli lat annars :whistle:

NOT! :D

Kristian: Njae, inga direkta dansmoves, men om jag yrade p

benpass i jeans,,gooo girl :D :emo-thumb

Jag har glömt allt från proteinshakern med pulver i – till ena SKON .. !?!!..

*it sux having the memory of a bananfly..*

:p

Japp, d

du verkar verkligen på G just nu Linda…härligt…:emo-thumb

massage…gud vad skönt…var e min sambo…:whistle: :p

Mjoo Tess, på G är jag allt! Men nu har jag blivit förkyld Men det var väntat, jag brukar vara sjuk högst en gång i året, och nu är det över 1½ år sen senast. Så, lika bra att det kom nu då, om det var på kommande ändå… Har kurerat mig hela dagen, och känner mig inte alls krasslig. Lite snorig bara… Men skjöt upp dagens ryggpass tills i morgon ändå – för säkerhets skull.

Ha en fin fredagskväll alla!

Ser att du provat på jeans-träning? En höjdare måste jag säga…har själv varit på spinning i jeans och det är icke att rekommendera. Sömmarna skaver…behöver jag säga mer?

Hade även glömt byxor nu i veckan varpå jag rusade in på närmsta H&M och köpte ett par…hrm..vad jag trodde var billiga träningsbyxor. Detta visade sig vara pyamasbyxor senare enligt min kompis som råkar jobba åt kedjan. Genomskinliga var de också, men BILLIGA!!! :D

AnnaC wrote:
    Ser att du provat p

Fortfarande liiiite snorig, men det har blivit b

Hej på dig Linda!

Det var längesen jag kolla till dig men jag ser ut att det gå superbra för dig tjejen :up:
    Synd bara att du blivit lite snorig…. men vila upp dig nu så har du mer krafter sen!!

Hoppas du får en trevlig lördag!

Kram Lena

Lena P wrote:
    Hej på dig Linda!

Det var längesen jag kolla till dig men jag ser ut att det gå superbra för dig tjejen :up:
    Synd bara att du blivit lite snorig…. men vila upp dig nu så har du mer krafter sen!!

Hoppas du får en trevlig lördag!

Kram Lena

Hellöu Lena, kul att se dig igen :happy: Hoppas allt är bra med dig… vad gäller livet, träningen och kärleken ;) Kram!!!

—-

Vad annars… ja, det känns lite skit att vara förkyld – skippade träningen i dag också, skall vänta tills jag blir riktigt kry igen. Men det har varit lite lyx i dag att bli uppassad av sambon ;)… och så har jag bjussat mig själv på en hel del gottesaker, har blivit lite väl lite snask på sistone :D Näpp, nu måste jag tillbaks till soffan igen – hockeyn mellan Finland och Sverige fortsätter 8)

Quote:
    I st
    Aroha wrote:
    Du är inte ensam – finns inget bättre än att få handla mat! Jag älskar att gå runt och packa vagnen full med massor av nyttigt!

Aaah, skönt att höra :emo-thumb Eller så kanske det är så att vi är lika freaky du och jag :D Äh, who cares, huvudsaken är ju att vi gillar det själva :p

Hälsoupdate:
    Känner mig mycket bättre i dag, snoret rinner inte längre och jag låter inte som en östtysk kulstöterska mer heller :whistle: Kanske blir att ta en sväng via gymmet i kväll och köra lite axlar och triceps. Missade ju två pass nu i helgen, så skall försöka ta igen dem innan jag åker på konferens på torsdag. Då blir det igen ofrivillig vila från allt vad träning heter 👿 Men det är det värt – alltid lika kul på konferenserna.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 775 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.