Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Linda på G
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juli, 2006 at 21:00 #953577Anonym anvandareMember
Bra skillnad där :emo-thumb
Kul för dig.Lycka till med resterande diet o träning.
mvh/Pillan:)2 juli, 2006 at 08:19 #953578Anonym anvandareMemberMen wow! Imponerande tid! och med så pass lite löpträning i benen blir det ännu mer imponerande…
3 juli, 2006 at 15:20 #953579Anonym anvandareMemberKanonbra jobbat tjejen!!…..:emo-thumb :emo-thumb
3 juli, 2006 at 15:49 #953580Anonym anvandareMemberkanonbra tjejen, vi visste att du kunde och du bara gick in och bevisade! *L*
3 juli, 2006 at 23:02 #953581Anonym anvandareMemberGrattis till halvmaran!
10 juli, 2006 at 00:16 #953582Anonym anvandareMemberTack alla! Gick som på moln X antal timmar efter loppet… eller ja, försökte gå iaf Nej men seriöst så hade jag inte så fasligt ont i benen – var väl lite stel och seg, men inte nåt extremt. Dessutom fortsatte jag tänka på mitt mantra ”Pain is only weakness leaving my body” även efter loppet :p Man skall definitivt inte underskatta the power of thought – viljestyrkan gör under.
—-
Jag har visst varit borta ett tag nu igen Hann knappt komma hem innan jag och sambon fick sommarsemester och fick för oss att åka på en spa-resa till Estland. Har haft det sååå underbart härligt. Lapat sol, badat, fått massage och ansiktsbehandling… perfekt på alla sätt. Eller ja, det enda som kunde ha varit bättre var hotellets gym. Vi hade förberett oss med gymutstyrsel, prottepulver och allt som behövs för att köra styrka, bara för att komma dit och nästan skratta på oss då vi såg det s.k. gymmet… Ett trasigt löpband, två halvkassa cyklar, en rostig stepper och en allt-i-allo-gymmojäng som typ var från stenåldern Behöver knappast säga att det inte blev någon styrka under semestern Men, jag har iaf hunnit med två gympass den senaste veckan ändå, så det får duga.
Nu är jag uppe hos föräldrarna på landet för att fira tre lata semesterveckor här. Brorsan har fixat till ett hemmagym som jag skall provköra nu i början, men kommer troligen att köpa kort till ortens gym också. Så nu är jag definitivt tillbaka – inget mer resande nu på ett tag i alla fall *nickar införstått*
10 juli, 2006 at 09:10 #953583Anonym anvandareMemberAaah…spa…. *drömmer* jag är inte alls avundsjuk
Det var du väl förtjänt av:)10 juli, 2006 at 17:32 #953584Anonym anvandareMemberMilia: Mmm.. jag kan lova att det var minst så skönt som du kan föreställa dig :p
—
I dag har det regnat, så skönt med frisk luft. Har tagit en kort promenad och kört ett armpass i hemmagymmet. Kändes faktiskt lite hardcore att stå och svettas i ett av rummen hos föräldrarna i st för på ett luftkonditionerat gym. Körde hantelcurls, EZ-curls, dips och franska pressar. Har inte full koll på viktplattorna ännu, men till nästa vecka har jag ”lärt mig” hur mycket jag skall lassa på, och då börjar jag skriva ner vikterna igen. Vet iaf att jag hantelcurlade med 13,5 kg – alltid en början
11 juli, 2006 at 23:04 #953585Anonym anvandareMemberDagens träning
Promenad 50 min
Axlar 35 minI dag blev det en promenad på förmiddagen tillsammans med sambon. Härligt! Till lunch fick vi mumsa i oss brorsans utsökta chili con carne och till dessert min specialare – äppelpaj utan botten En riktig lyxmåltid kan jag tala om för er :nod Efter det körde jag musten ur axlarna i hemmagymmet. Lika bra att försöka plita ner vikterna också, så gott det går.
Liggande rotatorcuffövning
15 @ 2,25 kg
10,8 @ 4,5 kgSittande hantelpressar
15 @ 5,5 kg
10 @ 10 kg
2×8 @ 13,5 kgFramåtlutade bakåtlyft (baksida axlar)
3×8 @ 9 kgSidolyft
15 @ 2,25 kg (hah, orkade inte byta vikterna på hantlarna, så körde med två viktplattor ist )
2×8 @ 8 kgPå torsdag skall jag checka ut stadens nya gym. Det gamla goda gymmet brann ner i våras, och ägarna öppnade ett temporärt gym i ett gammalt sjukhus efter midsommar… lär inte vara någon AC där öht Jag kommer svettas som en liten gris.
11 juli, 2006 at 23:26 #953586Anonym anvandareMemberHej tjejen!
häftigt med hemmagym!
verkar gå för dig och du verkar ha bra rutin på all träning!!
lycka till i fortsättningenKram Tess
14 juli, 2006 at 09:37 #953587Anonym anvandareMemberTess wrote:häftigt med hemmagym!verkar gå för dig och du verkar ha bra rutin på all träning!!
lycka till i fortsättningenJodå, det känns riktigt lyxigt med hemmagymmet. Det enda störningsmomentet är det eviga viktplattsbytandet på hantlarna
Härligt att läsa att du kommit igång igen du med. Och snygg ny avatar förresten
14 juli, 2006 at 09:38 #953588Anonym anvandareMemberFy vad lat jag blivit med uppdateringen nu. Skyller på bröllopsplaneringen och en massa sommarevenemang som jag bara inte kan missa. Blir bättre efter tre veckor igen. Lovar *nickar*
Men bara för att jag inte rapporterar så flitigt, betyder det inte att jag inte tränar.
Onsdag 12.7[/b]
Combatpass framför spegeln 50 minFick ett hotbrev på posten… min möhippa lär vara på kommande *glups* Gottedag… provbakade (och provkäkade ) småkakor till bröllopet, åt massa glass och en suveränt god köttfärspaj .
Torsdag 13.7[/b]
Löpning 65 min
Styrka i hemmagymmet 30 minHade tänkt åka till gymmet, men… känns så lyxigt att kunna lyfta skrot hemma, så jag körde där i stället. Men benpasset MÅSTE jag köra på gymmet, annars blir det alltför mesiga vikter. Får bli helgens projekt, förutom sambons bands spelning, marknad i stan och en massa annat ståhej.
Lutande hantelpressar
20 @ 6 kg
15 @ 13,5 kg
2×12 @ 15 kg (fullt hus på hantlarna, kunde inte öka *slår näven i bordet*)Plana hantelpressar
8, 12, 12 @ 15 kgHantelflyes
3×10 @ 11 kg (blir tydligen ökning nästa vecka)Armhävningar
3×1514 juli, 2006 at 10:53 #953589Anonym anvandareMemberKul att se att du fortfarande lever
Flitig är du då i alla fall14 juli, 2006 at 20:37 #953590Anonym anvandareMemberbra pass du får till därhemma, kanon.
Skönt med semester18 juli, 2006 at 23:15 #953591Anonym anvandareMemberJag hittade bilden till sisit:D
Har mer bilder (på själva brödet), men jag tror det räcker.
Till nästa gång:PPs kom gärna och hälsa på oss snart om inte annat kan ni ha smekmånad här borta8)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.