Linda på G

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 775 total)
  • Author

Sl

Vart har du tagit vägen? har inte sett till dig på flera dagar ju… *saknar*

Efterlysning…Linda G ……:p

Hoppas du haft en bra helg vännen :bb3:

Back in business! :kicking: :yahoo:

Ååååh, vad kul att se att man varit saknad. Ni är bara för härliga tjejer ;) Men jag förvarnade ju nog i torsdags om vad som var på gång. För att citera mig själv :p :

Linda G wrote:
    Nu blir det bara en snabb rapport av dagens pass. Måste packa, åker iväg på konferens till [http://www.koli.fi/service.cntum?pageId=105511 Koli ]i morn. Skall presentera två artiklar, träffa massa intressanta människor, äta buffet tre gånger om dan och ta långvandringar med resten av gänget i naturparken. Härligt jobb man har.

Over and out! Tillbaks på söndag igen.

Men nu är jag hemma igen efter fyra intensiva dygn – tidiga morgnar, fullspäckade dagar och sena nätter 😮 I den här branschen är det inte frågan om några fina tanter och herrar som inte vill umgås, utan de flesta bastade, satt och drack vin och diskuterade in på småtimmarna.

Konferensen var otroligt inspirerande, givande, intressant, kul, häftig… ja, helt enkelt suverän! Den brukar iof sig vara det, men i år var den ännu bättre än tidigare. Träffade en massa nya människor (the ”stars” in this field s.a.s), skapade nya kontakter, och fick en massa idéer och förslag på vad jag kunde göra som följande i forskningen. Kommer minst ta ett par veckor innan jag fått alla tankar utredda och nedskrivna på papper.

Massa mat har det blivit, som sagt buffet tre ggr om dagen, med kaffepauser med bärpajer varje dag. Plus en del smågodis i går. Och ingen träning förutom en promenad i nationalparken med kollegorna varje dag… Så, har iaf inte gått ner i vikt under resan :whistle: :D Hur som helst, kanon på alla sätt, och nu känner jag mig urpeppad att börja träna igen 8)

Tjena tjejen!!

Har följt din journal här med nöje :) Du skriver så himla bra, och verkar ha en skön mix av träning, jobb, plugg och allt annat som gör livet värt att leva :up:

Låter som en bra konferens du varit på…. Buffé tre ggr om dagen… Jösses, skulle vara dödsstöten för mig…. Har ingen botten!!!

Välkommen tillbaka till ”riktiga” bufféfria livet ;)

Buff

Hej min balanserade guru !! :P ;)

Saknat dig!
    (Ta och logga in på msn framöver för att snackas!
    (det är en order 8) ) )
    Har hunnit med massor här hemma – eftersom jag för en gångs skull kunnat hålla mig borta härifrån ;)

Hörs! kram

åååhhh buffé tre gånger om dagen :P Låter inte helt fel du!!

Skönt att ha dig tillbaka här på forumet igen tjejen! :emo-thumb

Nu kör vi på igen :bb2:

Kraaam!

Sara wrote:
    Tjena tjejen!!

Har följt din journal här med nöje :) Du skriver så himla bra, och verkar ha en skön mix av träning, jobb, plugg och allt annat som gör livet värt att leva :up:

Låter som en bra konferens du varit på…. Buffé tre ggr om dagen… Jösses, skulle vara dödsstöten för mig…. Har ingen botten!!!

Välkommen tillbaka till ”riktiga” bufféfria livet ;)

Naj men vad kul att höra att du håller lite koll på mig med! Får vara varandras kollhållare nu då, eller nåt :p Skön mix… mjo, det är väl nog så, tack för att du påpekade det. Haha, själv är man så ”van” vid sitt liv, att man kanske inte ens kommer att tänka på att man har det rätt bra ställt… Har nog egentligen inget att klaga på just nu! Men några bakslag nu och då är bara bra för att man skall inse hur bra man har det.

Konferensen var verkligen helt superb, kommer leva länge på den. Plus att jag nu har femtielva olika idéer hur jag skall fortsätta med forskandet… ingen idétorka här inte :nerd-tb:

Och visst är det kul med buffet… oberoende av om man har botten eller inte :|

FEVER wrote:
    Buffé tre ggr om dagen och du ringde inte mig hyvää:evil: (bra stavning va)

Inga fler misstag nu, för då får du rött kort

Yikes, en varning… det lät INTE bra. Men, men… jag skrev ju faktiskt om buffén innan jag åkte, så det hade bara varit för dig att hänga på juh. Inte mitt fel :| :p

Och du – ”hyvää” (”bra” på svenska) är helt korrekt stavning. Du börjar ju lära dig :worship: Ett annat bra uttryck du kan behöva är ”Minulla on nälkä”

Frida: Tack gumman! Balanserad… hmm… kanske, kanske inte. Det beror p

Kör nu så det rycker tjejen :emo-thumb

Hej hopp!

Kollh

Tack tjejer! Japp, nu är jag tillbaks 8) Blev bröst och biccar i dag – härligt att få lyfta skrot igen.

Bänk
    8 @ 20 kg
    6×5 @ 40 kg
    Allt enligt planen… nästa vecka blir det högre vikt, färre reps men lika många set

Sneda hantelpressar
    20 @ 11 kg
    8,6 @ 16 kg
    8 @ 13,5 kg
    10 @ 11 kg
    Försökte trötta ut pecsen riktigt ordentligt i dag… satsar ju på att öka i bänk, men efter att jag kört den klart fick jag för mig att köra lite högreps också. Och det kändes… :whistle:

Alternerande hantelcurl
    8,6,5 @ 11 kg
    4 @ 10 kg
    8 @ 8 kg + 4 @ 6 kg + 4 @ 5 kg + 4 @ 4 kg Dropset
    Sluuuuuuuut i biccarna. Hann bara med en övning – gymmet stängde 👿

Överlag en helt OK comeback! Nu ska jag fixa käk och sen se en äkta Arne-klassiker :emo-thumb

Gosh, nu är jag full!!! Av All Bran-flingor :D Blev sent på jobb i dag, och då jag kom hem var jag så hungrig att jag kastade i mig första bästa. Inte alls optimalt, men är man hungrig så är man. Sambon har inte ens kommit hem än… stackarn :(

Tränade ben och mage i dag!

Utfall i Smith
    8 @ stången
    8 @ 20 kg + stången
    3×6 @ 40 kg + stången
    8 @ 20 kg + stången

Sittande legcurl
    10 @ 25 kg
    12 @ 30 kg
    2×8 @ 35 kg
    10 @ 30 kg + 6 @ 25 kg + 6 @ 20 kg + 6 @ 15 kg + 6 @ 10 kg

Leg extension
    10 @ 25 kg
    10 @ 35 kg
    8 @ 40 kg
    6 @ 45 kg
    6 @ 50 kg
    4 @ 55 kg PB

Och så magen till sist. Kände mig lite distraherad av nån konstig anledning, men annars ett helt OK pass.

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 775 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.