Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Linda på G
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 november, 2005 at 20:07 #952947Anonym anvandareMember
Finska blodplättar — mat som ger styrka:whistle:
23 november, 2005 at 20:14 #952948Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Finska blodplättar — mat som ger styrka:whistle:Hmm… styrka vet jag då inte, men gott är det i alla fall :emo-thumb Hatade all blodmat som barn, men började våga smaka på delikatesserna i fjol igen – och det mesta är ju helt OK… Speciellt blodbröd och blodplättar
24 november, 2005 at 07:38 #952949Anonym anvandareMemberHej guru.
Idag är jag less.
Trött på ”träningsvärlden”.
Kör hårt för mig med ett tag framöver
– iaf ikväll för jag ska sy, pyssla eller träffa helt träningsointresserade vänner.Kramar,
från en deppig frida24 november, 2005 at 11:12 #952950Anonym anvandareMemberfrida wrote:Hej guru.Idag är jag less.
Trött på ”träningsvärlden”.
Kör hårt för mig med ett tag framöver
– iaf ikväll för jag ska sy, pyssla eller träffa helt träningsointresserade vänner.Kramar,
från en deppig fridaNä Frida låt nu inte Linda göra hela jobbet själv….:emo-thumb Livet är inte roligare än va man gör sig…:yahoo: men alla är vi deppiga ibland. Hoppas det går över fort.
Vi får hjälpas åt Linda att peppa Frida
24 november, 2005 at 11:19 #952951Anonym anvandareMemberJo LiMi, det f
24 november, 2005 at 12:15 #952952Anonym anvandareMemberMycket klokt skrivet Linda. Eftersom Frida inte har någon egen tråd så får det bli lite pepping på din istället. Jag hoppas att det är ok…:emo-thumb
Jag lägger ju ner nästan lika mycket tid på mat som på träning. Skriver kostprogram för varje dag osv. Jag har just nu kommit i en liten svacka med maten och då gör jag som Linda skriver TAR TIME OUT tills suget kommer tillbaka. För det gör det alltid. Vi vet ju båda två hur det kan bli om man pressar sig och tränar max utan någon glädje. Jag tog time out från träningen i över ett år när jag hade pressat mig för hårt. Det är bra att ha en kropp som säger till i tid. Kanske din kropp svarar med lite depp när den vill lugna ner tempot. Sköt om dig och gör saker som gör dig glad och glöm inte att du ska hälsa på mig Det ska bli URKUL :yahoo:
Kram, kram (tack för att jag fick låna din tråd Linda. Kram till dig oxå :emo-thumb )
24 november, 2005 at 19:57 #952953Anonym anvandareMemberKlart det är OK att ”låna” tråden
I kväll har jag bodycombatat Ett helt pass, och gosh vad kul det var! Jag är nog verkligen tillbaka i rullorna nu igen efter förkylning och konferens. Häääärligt! Och nu är det snart lillajul, så kul… så mysigt med ljus och julpynt.
26 november, 2005 at 10:18 #952954Anonym anvandareMember[img=http://cheesebuerger.de/images/midi/xmas/b020.gif]We’ve got snow :yahoo:
Jag och sambon var och k
26 november, 2005 at 11:10 #952955Anonym anvandareMemberGrattis till snön!! Kan jag ju säga till dig som verkar glad över faktumet… Själv hatar jag snö… Det kommer ner lite här oxå, fast det är den där blöta varianten som inte ligger kvar….
Hoppas att gympasset gör så att humöret hamnar på topp igen :up:
26 november, 2005 at 11:46 #952956Anonym anvandareMemberSara wrote:Grattis till snön!! Kan jag ju säga till dig som verkar glad över faktumet… Själv hatar jag snö… Det kommer ner lite här oxå, fast det är den där blöta varianten som inte ligger kvar….Hoppas att gympasset gör så att humöret hamnar på topp igen :up:
Japp, I lööööv snö Hoppas du kan njuta lite av helgen trots att du hatar det blöta vita. Och jo, humöret är på topp igen – en timmes promenad i vintervädret gjorde susen :emo-thumb
26 november, 2005 at 19:47 #952957Anonym anvandareMemberSnabb rapport av dagens kanonpass! Axlar och triceps:
Sittande press bakom nacke i Smith
10 @ stången
8 @ 10 kg + stången
2×6 @ 12,5 kg + stången
8 @ 10 kg + stången
Första gången jag körde bakom nacken.. Kändes great! Så mycket tyngre då man inte kan hjälpa till med brötet alls. Ny favvo!Stående hantellyft åt sidan
10 @ 5 kg (låååångsamt)
2×8 @ 6 kg
6 @ 7 kg
8 @ 6 kg + 4 @ 5 kg + 4 @ 4 kg + 4 @ 3 kg
Fick knapp upp hanteln lyft i ställningen tillbaks efter sista repsen i dropsetetHantellyft för bakaxlarna (Liggandes på mage på en sned bänk)
3×8 @ 3 kg
6 @ 4 kg
Också en ny övning. Kändes bra!”Press bakåt”-maskin för bakaxlarna
10 @ 15 kg
8 @ 20 kg
8 @ 25 kg
8 @ 30 kgPushdowns
3*8 @ 20 kg
2*5 @ 25 kgNu har vi pyntat, städat och fixat här hemma… Ett gäng kommer snart hit på glögg, feta-kycklingsallad, batong och bastu. Såååå kul! Ha det bäst alla!
26 november, 2005 at 19:50 #952958Anonym anvandareMemberSer kanon ut bruden!! :emo-thumb
kör på nu och ha en trevlig kväll med vännerna!! :worship:
26 november, 2005 at 20:38 #952959Anonym anvandareMemberHärligt pass :up:
En liten fråga… När du kör hantellyft åt sidan, kör du med raka eller böjda armar då??! Jag har lite svårt att bestämma mig vilken variant som är bäst… :what: Jag brukar oxå köra sista setet som dropset där, bränner bra :emo-thumb Låter spännande med pressarna bakom nacken i smith:en. Tror jag ska testa det nästa axelpass. Blir ju så lätt att man kopplar in bröstet när man kör framför…
Ååhh.. Nu längtar jag ännu mer till nästa axelpass
Hoppas det blir en trevlig kväll med polarna…. Funderar dock lite på vad ”batong” innebär…. Hmmm… 😮
26 november, 2005 at 21:34 #952960Anonym anvandareMemberHärligt pass som avslutas med mysig ’batongafton’. Pliiis do educate us vad det innebär ..
Och så kul att du gillar min favvoövning för bakaxlarna, den är suverän.
Imorgon är jag ledig och skall oxå gymma .. yiiipiiie!!Ha det så kul, och glöm inte att.. ja,du vet.
28 november, 2005 at 13:26 #952961Anonym anvandareMemberHello tjejer! Nu
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.